Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2681/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko v i h d o i n  tänään jälkiruokavanukkaani? Vai onko mies(lentäjä) syönyt jo kaikki?

Terveisin

Doris

Vierailija
2682/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule minun viereeni. Minä olen mummo ja siksi minulla on aina mukanani kassillinen herkkuja, pullaa, mehua, karkkeja ja vanukkaita. Voit myös saada lahjaksi rumat villasukat, joita kukaan ei halua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä ketjua, sen aloittaja on nero

No et oo nero, vaan katkeroitunut tihrusilmä. Mut ihan sama.

Etkö päässyt koneeseen, se ulkonäkökriteeri on kieltämättä rumia syrjivä. Mutta toisaalta ettei saa edes vitosta.. no onhan yhtiön pakko pitää jotain linjaa

Vierailija
2684/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakukko Airways on Porvoo Airwaysin charter. 

Vierailija
2685/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, lentokapteenimme on myös DI.

Ja toisekseen, nuo kaksi 130-kiloista naista eivät voi istua samalla puolella käytävää, lennämme jo aivan toinen siipi maassa.

Vierailija
2686/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä hoikka Munsalanpukumummo. Herkkukassi painaa noin 5 kg, eikä Doriskaan sentään paina 130 kg, korkeintaan sata.

Vierailija
2687/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä hoikka Munsalanpukumummo. Herkkukassi painaa noin 5 kg, eikä Doriskaan sentään paina 130 kg, korkeintaan sata.

Iiik. Minä olen niin reissuluontoinen, toisenlainen... ei kilot vauhdissani pysy! Hah 100 kg > tuskin puoliakaan...

Doris

Ja kuihdun matkalla lisää: kuukausitolkulla jauhenlihamakaronilaatikkoa! Vaadin luvatut raikkaat vanukkaat vai olikossenyt voikkarit...

(...ei mitään mummon muusia ja aniskarkkeja mummonhajuisesta veskasta!)

Vierailija
2688/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallispuvusta voi kyllä ratkoa liiviosan saumasta vähän isommaksi ja hameen vekkejä avata, jos sattuu lennon aikana paljon lihomaan.

Onko täällä mitään ohjattua jumppaa järjestetty? Minulla on kyllä vesikävelyvarusteet mukana, jos laskeudutaan jonnekin joen rantaan. Mentäiskö kuitenkin Kalajoen hiekkasärkille? Se olisi ihanaa!

Vierailija
2689/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallispuvusta voi kyllä ratkoa liiviosan saumasta vähän isommaksi ja hameen vekkejä avata, jos sattuu lennon aikana paljon lihomaan.

Onko täällä mitään ohjattua jumppaa järjestetty? Minulla on kyllä vesikävelyvarusteet mukana, jos laskeudutaan jonnekin joen rantaan. Mentäiskö kuitenkin Kalajoen hiekkasärkille? Se olisi ihanaa!

Ehdotan (taas) kinkkausta. Minä tahontahotahon! Miksei koskaan kinkata??? Mummot vois opettaa meille nuoremmille letkajenkkaa ja kansantanhuja, eikä niitä ainaisia sipulipussinvirkkauksia, ikuisia pitsinnypäyksiä, vohvelikankaan kirjontaa, nokkahuilun soitantaa?

Bingo tänään!??? Kuka oikein laatii huvitukset lennolla? Kuka vastuussa? Ei välttis meitä nuorempia kiinnostele

Itkupilli

Vierailija
2690/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeiiihhh sinne, siellä nakuillaan!!! Vai olikohan se: naukkaillaan?

Ei, se taisikin olla Lesbos-saarella...

Kuka on lukinnut siirrettävän naisluolan oven???

Onkohan Kätevä Emäntä sisällä tyhjentämässä baarikomeron vuosikertasherryä? Sofistikoituneesti, tietenkin

Juttelias Unelias

Ettehän sotke meitä toisiimme, Juttelias Utelias on kaksoissiskoni, Hän pyyhkii kyyneleitä, En Minä!

Vierailija
2691/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo keskustelutilaisuudet on pakollisia? Olen osallistunut jo seitsemän kertaa kolmen tunnin keskusteluun aiheena Anopin joululahjat, anoppini on ollut kuolleena jo vuosikausia, ennenkuin poikansa edes tapasin. Voisinko erikoisluvalla jäädä pois? Ilman sairauslomatodistusta?

Ja: Onko kapteenilla laatikkoleuka? Milloin on minun vuoroni istua kapteenin illallispöytään?

Kysyn vaan, olen odottanut jo neljä vuotta

Terveisin Doris

Vierailija
2692/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, lentokapteenimme on myös DI.

Ja toisekseen, nuo kaksi 130-kiloista naista eivät voi istua samalla puolella käytävää, lennämme jo aivan toinen siipi maassa.

Varmaan tarkoitit minua? En minäkään paina 130 kiloa. Lähtiessä punnitsin: 125 ja puoli. Varmaan olen laihtunut sen puoli kiloa lennon aikana vai olisinko lihonut? Minulle kyllä jauhenliha maistuu.

Vierailija
2693/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo keskustelutilaisuudet on pakollisia? Olen osallistunut jo seitsemän kertaa kolmen tunnin keskusteluun aiheena Anopin joululahjat, anoppini on ollut kuolleena jo vuosikausia, ennenkuin poikansa edes tapasin. Voisinko erikoisluvalla jäädä pois? Ilman sairauslomatodistusta?

Ja: Onko kapteenilla laatikkoleuka? Milloin on minun vuoroni istua kapteenin illallispöytään?

Kysyn vaan, olen odottanut jo neljä vuotta

Terveisin Doris

Voitaisiin vaihteeksi keskustella miniöistä, esimerkiksi siitä, kuinka serkkuni miniä jätti tulematta 65-vuotispäivilleni. Se jäi niin painamaan mieltäni, että haluaisin vertaistukea toisilta mummoilta ja tietysti miniöitten näkemyksetkin olisivat paikallaan. Mutta ei koroteta ääntä eikä puhuta rumia. Sivistyneesti vain keskustellaan. Välissä voidaan tanssia letkajenkkaa. Kestääköhän koneen pohja?

Vierailija
2694/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääähhh, eikö lento teekkään välilaskua Lesbos-saarelle? Olen niin testannut kaikki lennon naiset... ai kymppiluokkaisia??? Vitosia, sanon minä

Kaunotar

Vierailija
2695/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo bongannut jo neljät miesten ylipolven farkkushortsit! Siis sellaiset, jotka on ostettu toissavuosikymmenellä, ja joita on käytetty joka kesä siitä lähtien. Vähän silleen lökä, mutta poikamaisella tavalla. 

Ei mulla nyt muuta asiaa ollutkaan 😘

Vierailija
2696/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä hellevaatteita kannata joka vuosikymmen ostaa. Minun uimapukuni on äidin vanha, 1950-luvulta. Se on villalangasta virkattu. Lämmin on uidessakin! Voin pitää pienen muotinäytöksen täällä koneessa. Onko muilla uimapuvut mukana? Pidetään uimapukukierros letkajenkan tahtiin. Lentokapteeni mukaan! 

Vierailija
2697/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattu baari koneen takaosassa! Juomat loppui jo kolme vuotta sitten. Samoihin aikoihin kuin boarding-kotttini haalistui niin, etten enää voi kellekään todistaa olevani 10 - nainen kuin unelma

Purnaa Doris

Ps mulla on biksut, EN tanssi letkajenkkaa sen jälkeen, kun takana ollut ukko lupasi 'tukea' minua, kun rintani hölskyivät tasahyppyosuudessa, sivuhypyissä vain heilahtelivat seksikkäästi puolelta toiselle...

Vierailija
2698/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lentokapteenilla borat-uimapuku???

Vierailija
2699/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas muotia nuo satiinisortsit, lyhyet? Valkoinen juova sivulla??? Oon bongannu jo monet...

Miksi koneessa ei ole mitään uusia naistenlehtiä? Tiedettäis mikä on in !!!

Vierailija
2700/4004 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lennonaikana nopean nettiyhteyden, jotta voin työstää opinnäytetyötäni lentoemäntien ja incelien tasoteoriasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän