Missä vaiheessa tapailua seksi on tullut teillä kuvioihin?
Onko liian aikaisella seksin harrastamisella vaikutusta suhteen tulevaisuuteen? Tai päinvastaisesti onko myöhäisellä seksillä ja odottamisella vaikutusta tulevaisuuteen? Kuinka monennella tapaamiskerralla olet itse harrastanut seksiä?
Itseä harmittaa, kun neljännillä treffeillä päästiin asiaan, ja päivän päätteeksi tyyppi vaan tuumasi halatessamme ja todenneemme olleen kiva päivä, että "nää taisi olla jäähyväishalit" eli muuhun kiinnostus ei riittänyt.
Joskus suhde on taas alkanut todella äkkinäisestä seksistä ja on siitä kehkeytynyt parisuhde. Eli onko niin, että periaatteessa seksin aikaisella tai myöhäisellä aloittamisella ei ole suhteen kannalta mitään väliä. Oletteko eri vai samaa mieltä?
Kommentit (199)
Aloin miettimään ja huomasin, että useimpia naiskumppaneitani, joiden kanssa olen päätynyt seurustelemaan, olen nussinut ensimmäisellä tapaamisellani. Siitä on sitten sikinyt sekä onnistuneita, että epäonnistuneita seurustelusuhteita. Ja on jokunen ihan erinomainen nainen antanut mun odottaakin. Että mene ja tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään ja huomasin, että useimpia naiskumppaneitani, joiden kanssa olen päätynyt seurustelemaan, olen nussinut ensimmäisellä tapaamisellani. Siitä on sitten sikinyt sekä onnistuneita, että epäonnistuneita seurustelusuhteita. Ja on jokunen ihan erinomainen nainen antanut mun odottaakin. Että mene ja tiedä...
Näinhän se menee.
Puolessa vuorokaudessa tapaamisesta oli taidettu ehtiä jo kahdesti. Nyt naimisissa ja kolme lasta.
Toisilla treffeillä.
Sillä pääsee eroon niistä, jotka ovat vain pilden perässä.
Minä veikkaan, että riippuu ihan siitä mitä hakee. Minä tykkään seksistä eikä siveys ole minulle mikään elämänarvo vaan jopa päinvastoin, kovin vanhoillinen seksuaalimoraali on täysi deal breaker. Erityisesti sellainen kaksoisstandardiajattelu, että miehen on ok peuhata mutta naisen ei. Näillä spekseillä varhainen sänkyynmeno on ollut aika win-win. Karkottaa siveyden sipulin metsästäjät, kaksinaismoralistit ja demiseksuaalit ja jättää jäljelle vapaamieliset ja seksuaaliset joista voi sitten valita mieleisensä. Toisenlaisella mielenlaadulla se menee varmasti juuri toisinpäin - libidoltaan ja/tai arvomaailmaltaan sopivin löytyy niistä jotka haluaa odottaa pidempään. Hyvä niin, tärkeintä että löytyy se omanlainen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla treffeillä.
Sillä pääsee eroon niistä, jotka ovat vain pilden perässä.
Siis meinaatko ettei pelimies jaksa esittää edes yksiä treffejä loppuun asti vai että pääsen eroon sen toisten treffien seksin jälkeen?
Menin vaimoni kotimaahan ja ajattelin herrasmiehenä pitää etäisyyttä alkuun sänkyhommiin. 5 minuuttia ensitapaamisesta oli vaatteet pois ja mentiin kuin kanit.
Jos nainen on heti jalat levällään, niin varmaan naiseuden salat avautuu sitten helposti muillekin. Ei sovi seurustelu kumppaniksi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on heti jalat levällään, niin varmaan naiseuden salat avautuu sitten helposti muillekin. Ei sovi seurustelu kumppaniksi minulle.
Aika ahdasmielistä olettaa noin. Itsellä tuore suhteenpoikanen aluillaan, ekat treffit oli miehen luona ja edettiin käsi- ja suuseksiin saakka, oltaisiin varmaan pantukin mutta miehellä oli suorituspaineita hiukan liikaa kun on kauan ollut itsekseen. Ollaan suunniteltu seuraavaa tapaamista ja kummallakin on halua seksiin edelleen. Jos kaksi aikuista vapaata ihmistä haluaa toisiaan myös fyysisesti niin miksi odottaa jos seksi tuntuu heti ekalla tapaamisella molemmista hyvältä ajatukselta?
Seksistä se lähtee jos lähtee !
Ensin seksi, sitten suhde jos on tullakseen. Eihän ravintolankaan mennä ensin vain katselemaan annoksia ja uskalleta maistaa joskus viikkojen katselun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin seksi, sitten suhde jos on tullakseen. Eihän ravintolankaan mennä ensin vain katselemaan annoksia ja uskalleta maistaa joskus viikkojen katselun jälkeen.
Toisaalta ravintolaankin mennään vasta silloin jos on nälkä ja jos ravintolan tarjonta miellyttää.
En ole ehkä ratkaisevasti eri mieltä kanssasi, mutta käyttämäsi esimerkki on aika tyhmä ja vertaus ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ravintolaankin mennään vasta silloin jos on nälkä ja jos ravintolan tarjonta miellyttää.
En ole ehkä ratkaisevasti eri mieltä kanssasi, mutta käyttämäsi esimerkki on aika tyhmä ja vertaus ontuu.
Niin ja seksiä harrastetaan vain jos on nälkä ja tarjonta miellyttää. Muulloin syödään kotikokkauksia yksin.
Ekan kanssa meni kauan, koska olin tosi tosi nuori, varmaan vuosi-pari ja siinäkin enemmän sellaista sormileikkiä ensin. Toisen kanssa selkeästi aikuisikäisinä tavattiin ohimennen illanvietossa, vaihdettiin puhelinnumerot, viikon verran "lämmiteltiin" viesteillä ja sitten kun tavattiin, suorastaan hypättiin sänkyyn. Niin voimakas kemia oli, että ei sitä pystynyt estämään.
1.-3. tapaamiskerralla. Olen huomannut, että jos on harrastettu seksiä ekalla tapaamiskerralla, ei mies useammin halua tavata uudelleen.
Riippuu ihan siitä että jos tunnen treffikumppanin jo aiemmin (eli kaverin kaveri, opiskelukaveri, työkaveri tai muu tuttu), niin muutama tapaaminen varmaan riittää.
Tuntemattoman kanssa en ole koskaan päässyt tapailussa niin pitkälle, että olisi ollut edes tarve miettiä tuollaista. En usko, että harrastaisin seksiä ennen kuin olisin varma että tyypissä on oikeasti parisuhdeainesta, eli oltaisiin tunnettu ainakin kuukausi tai pari.
Noin kahden kuukauden tapailun jälkeen. Jos olen siis vakavissani, vähintään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kanssa meni kauan, koska olin tosi tosi nuori, varmaan vuosi-pari ja siinäkin enemmän sellaista sormileikkiä ensin. Toisen kanssa selkeästi aikuisikäisinä tavattiin ohimennen illanvietossa, vaihdettiin puhelinnumerot, viikon verran "lämmiteltiin" viesteillä ja sitten kun tavattiin, suorastaan hypättiin sänkyyn. Niin voimakas kemia oli, että ei sitä pystynyt estämään.
On muuten mainio toi etukäteislämmittely viestien muodossa, etenkin jos samalla tulee käytyä kummankin mieltymyksiä läpi. Tavatessa on sitten helpompi käydä itse asiaan jos vetovoimaa on livenäkin.
Panosta parisuhteeseen, neuvotaan Fingerporissakin.