Missä vaiheessa tapailua seksi on tullut teillä kuvioihin?
Onko liian aikaisella seksin harrastamisella vaikutusta suhteen tulevaisuuteen? Tai päinvastaisesti onko myöhäisellä seksillä ja odottamisella vaikutusta tulevaisuuteen? Kuinka monennella tapaamiskerralla olet itse harrastanut seksiä?
Itseä harmittaa, kun neljännillä treffeillä päästiin asiaan, ja päivän päätteeksi tyyppi vaan tuumasi halatessamme ja todenneemme olleen kiva päivä, että "nää taisi olla jäähyväishalit" eli muuhun kiinnostus ei riittänyt.
Joskus suhde on taas alkanut todella äkkinäisestä seksistä ja on siitä kehkeytynyt parisuhde. Eli onko niin, että periaatteessa seksin aikaisella tai myöhäisellä aloittamisella ei ole suhteen kannalta mitään väliä. Oletteko eri vai samaa mieltä?
Kommentit (199)
Minä olen ollut kolmen miehen kanssa elämässäni.
Olen ollut kahdesti naimisissa.
Seksi tuli mukaan vähitellen, muutaman viikon jälkeen. Kaikkien kanssa. Minkä korrelaation tästä voisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä seksiä tai sitten ei tule toisia treffejä.
Juuri näin. Muuten ainakin itse mietin että tulisi parisuhteessakin olemaan sillä osastolla hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä seksiä tai sitten ei tule toisia treffejä.
Juuri näin. Muuten ainakin itse mietin että tulisi parisuhteessakin olemaan sillä osastolla hiljaista.
Ihme oletus.
Olen 52 v, ja ollut avioliitossa elämästäni yhteensä 30 vuotta. Aina säännöllistä seksiä, vähintään kerran viikossa. Ainut tauko on ollut synnytysten jälkeen.
Kolmonen
Siis oletko harrastanut seksiä ennen seurustelusta sopimista? Tapaamisten määrä ei mielestäni ole olennainen.
Vähän pussailua, vaatteiden päällä koskettelua ja sanoja, jotka tekee selväksi että haluat enemmän. Nämä ovat ne, mitä olen tehnyt ennen seurustelua. Nykyisessä suhteessani kävimme n. 7 treffiä ennen seurustelusta sopimista ja sen jälkeen meni vielä pari kertaa kun etenimme askel askeleelta intiimimpään kanssakäymiseen ennen "sitä".
Niin, ja siis mies pyysi seurustelua. En koe että hyvä idea lähteä painostamaan miestä näissä asioissa.
Ekalla kerralla. Olen ollut kahdesti naimisissa ja parisuhteessa koko aikuisikäni. Miestä piti vaihtaa edellisen kuoltua. t: N50
Jos ei heti hyppää sänkyyn niin siihen eteneminen "luontevasti" seuraavien tapailujen aikana on vaikeaa. Parempi siis alkaa heti hommiin.
Ikävä kyllä tosiasia on se että tuolla tyypillä oli vain tavoite päästä painamaan sua. Ja heti kun se tapahtuu niiin kiinnostus loppuu. Jos olisi tapahtunut ensimmäisillä treffeillä niin ne olisi olleet ekat ja vikat treffit samalla kertaa. Jos vasta 20. treffeillä niin sitten 21. treffejä ei olisi edes tullut.
Jos mies on susta oikeasti kiinnostunut, niin hänen kannaltaan sillä ei ole väliä onko seksi mukana vasta heti alussa vai vasta kuukauden päästä. Toki aikaisemmalla seksillä saatte kokeiltua kohtaavatko tarpeenne.
Avauksen tapauksessa tosiaan mies halusi alun perinkin vain seksiä ja näköjään jaksoi roikkua yllättävän kauan. Tuosta on turha tehdä laajempia yleistyksiä.
Noin tunnin päästä ensimmäisestä tapaamisesta. Roihu onkin kestänyt jo useamman vuosikymmenen.
Tässä aloittaja ja @9, tätä itse ajattelin myös, että jos ois pantu ekalla kerralla, ois se jäänyt siihen. Jos oltais pantu vaikka kuukauden päästä, ois se jäänyt myös siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloittaja ja @9, tätä itse ajattelin myös, että jos ois pantu ekalla kerralla, ois se jäänyt siihen. Jos oltais pantu vaikka kuukauden päästä, ois se jäänyt myös siihen.
Olen samaa mieltä. Harva mies kuitenkaan jaksaa suoraan valehdella, eli sopia seurustelusta, ja sitten feidata heti. Eli jos sovitaan jonkun asteen sitoutumisesta (vaikka seurustelu onkin naurettavan helppoa tarvittaessa sitten lopettaa) niin miehillä on suurempi kynnys tehdä tämä katoamistemppu.
Mieheni kanssa seksi tuli kuvioihin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Olin 17v, kokematon ja vaikka miehelleni oli tosi vaikeaa pidättäytyä seksistä niin silti hän oli sitä mieltä, että odottaa kun olen valmis. Hänen mielestään meillä oli aikaa koko loppuelämä.
Nyt on yli 40 vuotta yhteistä taivalta takana, toivottavasti saamme olla yhdessä vielä pitkään.
Jos ei ole fyysistä vetovoimaa niin että ekalla tai viimeistään tokalla kerralla pannaan, ei suhteella ole tulevaisuutta. En itse ainakaan lähtisi mihinkään platoniseen kumppanuussuhteeseen jossa on velvollisuusseksiä kerran kuussa.
Mitä olen Tinderissä tapaillut 30-40-vuotiaita naisia, niin seksiä on ollut yleensä noin viidennellä tapaamiskerralla. M43
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole fyysistä vetovoimaa niin että ekalla tai viimeistään tokalla kerralla pannaan, ei suhteella ole tulevaisuutta. En itse ainakaan lähtisi mihinkään platoniseen kumppanuussuhteeseen jossa on velvollisuusseksiä kerran kuussa.
Ei se tarkoita, etteikö vetovoimaa olisi ollut. Oli sitä, ja paljonkin. Minä en vain mene sänkyyn viettien vetämänä, vaan teen järkellä sen valinnan.
Kolme tuntia tapaamisen jälkeen. Kohta yhdessä 6 vuotta. Olemme molemmat toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita, etteikö vetovoimaa olisi ollut. Oli sitä, ja paljonkin. Minä en vain mene sänkyyn viettien vetämänä, vaan teen järkellä sen valinnan.
Joo aika hurjaa väittää että vetovoimaa ei ole jos ei heti pane. Nimenomaan sitähän voi olla enemmän kuin kenenkään muun kanssa koskaan, mutta syystä tai toisesta ei halua heti hypätä sänkyyn.
Eivätkö ihmiset osaa yhtään kasvattaa jännitettä, ihastusta, yhteyttä? Paras seksi ei ole vain lihan himoa, vaan siinä on henkistäkin mukana. En sano ettei kukaan voi tuntea sitä heti, mutta mikä tarve on tuomita ne jotka haluavat vähän odottaa.
Sitä paitsi naisena on taas mahdotonta voittaa. Jos haluaa odottaa ja tutustua ennen sänkyyn menoa, mies jättää koska olet liian kylmä ja joku siveyden sipuli. Jos taas harrastaa seksiä vähän ujostellen koska ei oikeasti ole vielä valmis, mies jättää koska olet hänen mielestään huono sängyssä. Tai jos harrastaa seksiä halukkaasti, mies jättää koska olet helppo ja pannut varmasti kaikkia muitakin samoin.
Joko toisella tai kolmannella tapaamiskerralla, ekan viikon aikana kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Järkivalinnalla sänkyyn"
*facepalm*
Ensimmäisellä tapaamisella. 8 vuotta takana.
-m38-