Missä vaiheessa tapailua seksi on tullut teillä kuvioihin?
Onko liian aikaisella seksin harrastamisella vaikutusta suhteen tulevaisuuteen? Tai päinvastaisesti onko myöhäisellä seksillä ja odottamisella vaikutusta tulevaisuuteen? Kuinka monennella tapaamiskerralla olet itse harrastanut seksiä?
Itseä harmittaa, kun neljännillä treffeillä päästiin asiaan, ja päivän päätteeksi tyyppi vaan tuumasi halatessamme ja todenneemme olleen kiva päivä, että "nää taisi olla jäähyväishalit" eli muuhun kiinnostus ei riittänyt.
Joskus suhde on taas alkanut todella äkkinäisestä seksistä ja on siitä kehkeytynyt parisuhde. Eli onko niin, että periaatteessa seksin aikaisella tai myöhäisellä aloittamisella ei ole suhteen kannalta mitään väliä. Oletteko eri vai samaa mieltä?
Kommentit (199)
Kuten vanha sanonta kuuluu: kyllä järveen meloja mahtuu![/quote]
Mutta järvi voi saastua ja myrkyttyä ja voi moni melojakin myrkyttyä, jopa kuolettavasti, niinkuin on aikain saatossa monelle käynytkin.
Vajaa parikytä vuotta naimisissa, tänään sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ennen avioliittoa ja tästä olen todella tarkka.
Ei se pipali siitä kulu ja käydäähän autokin koeajamassa ennen ostopäätöstä, kuka sitä nyt sikaa säkissä haluaa.
Jos olet kokematon ja jännittäjätyyppi, kaikkein pahin mahdollinen seksikumppani on tällainen koeajaja, jolle pitää olla heti täydellistä. Olen kokenut ja ei kiitos enää ikinä.
Jos seksiin ja kumppaniin suhtaudutaan koeajattavana autona, mitä ei osteta säkissä, niin tällainen ihminen ei arvosta saati rakasta toista. Silloin mennään pelkät himot edellä.
Näinhän se. Tuo ajattelu tuntuu vaan olevan tosi yleistä, kumppani valitaan aivan jonkin muun kuin tunteiden perusteella (kenties koska niitä tunteita ei ole koskaan ketään kohtaan). "Koeajon" jälkeen voi heittää pois niin kuin jonkin jätteen, eikä tunnu missään.
Toisella tapaamiskerralla ja sekin oli minulle liian nopeaa. Juttu kaatui lopulta siihen kun alettiin painostamaan ja syyllistämään kun en ollut kuulemma tarpeeksi innokas sänkypuuhiin.
Pisimmät suhteet lähteneet ekasta illasta. Hitaammin edenneet jutut on loppuneet joko ennenkuin seksiin on edes päästy tai pian seksin aloittamisen jälkeen. Seksikin on ollut näissä yleensä pettymys.
Varmaan eri juttu jos erikseen pyrkii odottamaan. Oman maailmankuvani mukaan kun varhaisessa seksissä ei ole mitään pahaa tai väärää, niin ei ole syytä olla menemättä sänkyyn heti jos ollaan samalla aaltopituudella ja molempia haluttaa. Odotteluun taas on aina joku syy. Omalla kohdalla pohjimmiltaan se, ettei toista tai kumpaakaan kiinnosta tarpeeksi. Tai sitten toinen on niitä jotka kokee odottamisen jotenkin hienommaksi ja kunnollisemmaksi, eli ei ole samalla aaltopituudella.
Ekalla tapaamisella, illanvieton jälkeen. Ei tiedetty toisiamme mistään tindereistä tms vaan tavattiin sattumalta yhteisen kaverin kautta. Reilu 11v sitten tavattiin, 10v naimisissa, asuttu yhdessä kohta 9v. Tavattiin vasta "iäkkäinä" (40+).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ennen avioliittoa ja tästä olen todella tarkka.
Ei se pipali siitä kulu ja käydäähän autokin koeajamassa ennen ostopäätöstä, kuka sitä nyt sikaa säkissä haluaa.
Jos olet kokematon ja jännittäjätyyppi, kaikkein pahin mahdollinen seksikumppani on tällainen koeajaja, jolle pitää olla heti täydellistä. Olen kokenut ja ei kiitos enää ikinä.
Jos seksiin ja kumppaniin suhtaudutaan koeajattavana autona, mitä ei osteta säkissä, niin tällainen ihminen ei arvosta saati rakasta toista. Silloin mennään pelkät himot edellä.
Näinhän se. Tuo ajattelu tuntuu vaan olevan tosi yleistä, kumppani valitaan aivan jonkin muun kuin tunteiden perusteella (kenties koska niitä tunteita ei ole koskaan ketään kohtaan). "Koeajon" jälkeen voi heittää pois niin kuin jonkin jätteen, eikä tunnu missään.
Harvalle niitä syviä tunteita yhdessä tai kahdessa illassa syntyy. Jotkut menee suhteeseen seksi edellä, ensin testataan fyysinen yhteensopivuus ja vetovoima ja sitten vasta annetaan syvempien tunteiden syttyä. Jotkut haluaa edetä toisinpäin. Ei kummassakaan ole mitään vikaa kunhan ihmiset on itselleen ja toisilleen rehellisiä ja etsii sopivan kumppanin. Rakkauteen on monta erilaista tietä ja se on pelkästään lapsellista tulla ulkopuolelta väheksymään muiden valitsemia polkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaillessa en harrasta seksiä, vasta sitten kun mies sitoutuu parisuhteeseen, seksi tulee kuvioihin.
Aika monet miehet nimittäin testaavat naisten helppoutta, helppo nainen ei tunnetusti ole parisuhdemateriaalia.
Toisaalta ainakaan itse en haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka ajattelee seksistä ja naisista tähän tyyliin. En siis kokisi "voittavani" mitään, jos pelaisin seksillä ja pihtaamisella "saadakseni" tällaisen miehen itselleni. Joten ainakaan minulla ei ole kiinnostusta pelata tällaisilla pelisäännöillä.
Juuri tämä. Itselle pahin painajainen olisi rakastua vahingossa johonkin vanhoilliseen kaksinaismoralistiin. Yök. Onneksi ei tarvitse sellaista pelätä, kun on lapset ja avioliitto ihmisen kanssa jonka kanssa oltiin päällekkäin alle neljässä tunnissa ensitapaamisesta.
Suomalaiset naiset ovat ikävä kyllä yleensä aivan liian helppoja saaliita. Moni kaunis tyttö on saanut lopulta kenkää, kun ovat liian äkkiä pudottaneet pöksynsä minun kanssani. Olen sellainen mies, että tietysti himoita saa puolin ja toisin, mutta jos ollaan vakavissaan aikomassa oikeaan parisuhteeseen, niin kyllä sitä seksiä jaksaa kumpikin odottaa, että tunnetaan edes hieman paremmin kuin pelkkästää etunimi ja ikä.
Seksi jo ensimmäisenä iltana on mielestäni vähän tylsää. Siinä vaiheessa ainakaan minä en ole ehtinyt löytää naisesta kuin ehkä seksuaalisesti kiinnostavan vartalon. Seksuaalisuus tulee kuitenkin aivoista ja kun tutustuu pidemmän kaavan mukaan, on seksikin paljon antoisampaa ja myös itsestään pystyy antamaan lisäpotkua naiselle, eli saamaan hänet vieteltyä siten, että himo on aivan valtava puolin ja toisin.
Vaimoani "jallitin" lähes kaksi vuotta, ennenkuin päädyimme samaan sänkyyn. Se ei ollut pelkkää seksiä, vaan todella nautinnollista rakastelua.
Nuorempana kun tuli harrastettua aivan liikaa naisia, tuli mielikuva, että mahtaako helposti pöksynsä pudottavat naiset edes päästä kokemaan aitoa rakastelua, kun alapää on puitu lähes tunnottomaksi?
Toisilla treffeillä. Kummallekin oli selvä että ollaan pitkään yhdessä. Nyt mennyt 15 vuotta ja vieläkin seksiä.
Toisella tapaamisella. Ei vain voinut enää pitää näppejä erossa kun vetovoima välillämme oli huumaava. Naimisissa ollaan oltu yli 20 vuotta ja yhä riittää vetovoimaa toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat ikävä kyllä yleensä aivan liian helppoja saaliita. Moni kaunis tyttö on saanut lopulta kenkää, kun ovat liian äkkiä pudottaneet pöksynsä minun kanssani. Olen sellainen mies, että tietysti himoita saa puolin ja toisin, mutta jos ollaan vakavissaan aikomassa oikeaan parisuhteeseen, niin kyllä sitä seksiä jaksaa kumpikin odottaa, että tunnetaan edes hieman paremmin kuin pelkkästää etunimi ja ikä.
Seksi jo ensimmäisenä iltana on mielestäni vähän tylsää. Siinä vaiheessa ainakaan minä en ole ehtinyt löytää naisesta kuin ehkä seksuaalisesti kiinnostavan vartalon. Seksuaalisuus tulee kuitenkin aivoista ja kun tutustuu pidemmän kaavan mukaan, on seksikin paljon antoisampaa ja myös itsestään pystyy antamaan lisäpotkua naiselle, eli saamaan hänet vieteltyä siten, että himo on aivan valtava puolin ja toisin.
Vaimoani "jallitin" lähes kaksi vuotta, ennenkuin päädyimme samaan sänkyyn. Se ei ollut pelkkää seksiä, vaan todella nautinnollista rakastelua.
Nuorempana kun tuli harrastettua aivan liikaa naisia, tuli mielikuva, että mahtaako helposti pöksynsä pudottavat naiset edes päästä kokemaan aitoa rakastelua, kun alapää on puitu lähes tunnottomaksi?
Mahdat olla täydellinen löytö🤣
Naiset varmaan on ihan samaa mieltä kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmaan on ihan samaa mieltä kanssasi
Tuskin nyt sentään ihan täydellinen, mutta ehkä siitä voisi päätellä jotain, että hyvin iso joukko naisia on hinkunut naimisiin kanssani. Ja nuorempana sinne sänkyyn. Millainen sinä mahdat olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmaan on ihan samaa mieltä kanssasiTuskin nyt sentään ihan täydellinen, mutta ehkä siitä voisi päätellä jotain, että hyvin iso joukko naisia on hinkunut naimisiin kanssani. Ja nuorempana sinne sänkyyn. Millainen sinä mahdat olla?
Panin sun vaimoa just eilen ja kehui ettei ole ikinä saanut parempaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ekana tai tokana iltana harrastettu seksi tekee alapään tunnottomaksi, mutta myöhemmin suhteen aikana harrastetut tuhannet seksikerrat ei sitä tee?
Samaa mieltä kyllä siitä että seksi on parasta pitkässä rakastavassa suhteessa. Sen sijaan eri mieltä siitä, että sen hyvän seksin saavuttaminen vaatisi pitkällistä kituuttamista puutteessa. Minusta pidättäytymiseen pohjautuva jännite ja himo on lopulta kertakäyttöistä ja pitkässä suhteessa sen tilalle täytyy ennemmin tai myöhemmin löytää kuitenkin jotain muuta. Miksei yhtä hyvin aloita heti. Joku tahtoo mennä kiimasta sekaisin siksi ettei malta odottaa sitä ekaa kertaa - minusta taas on paljon mahtavampaa mennä sekaisin siitä tuhannennen tajunnanräjäyttävän seksikerran odotuksesta. Ei tarvitse haaveilla tai fantasioida kun tietää että se mitä saa on parempaa kuin parhaatkaan kuvitelmat. Ei tarvitse kerätä jännitettä viivytystaistelulla, kun kiihkoa löytyy vaikka edellisestä kerrasta on vasta puoli päivää (tai tuntia).
Mutta jokainen tietty tyylillään. Ei odottamisessakaan mitään vikaa ole jos molemmat siitä tykkää.
Kolme kuukautta olimme yhdessä ennen seksiä. Nyt olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana tai tokana iltana harrastettu seksi tekee alapään tunnottomaksi, mutta myöhemmin suhteen aikana harrastetut tuhannet seksikerrat ei sitä tee?
Samaa mieltä kyllä siitä että seksi on parasta pitkässä rakastavassa suhteessa. Sen sijaan eri mieltä siitä, että sen hyvän seksin saavuttaminen vaatisi pitkällistä kituuttamista puutteessa. Minusta pidättäytymiseen pohjautuva jännite ja himo on lopulta kertakäyttöistä ja pitkässä suhteessa sen tilalle täytyy ennemmin tai myöhemmin löytää kuitenkin jotain muuta. Miksei yhtä hyvin aloita heti. Joku tahtoo mennä kiimasta sekaisin siksi ettei malta odottaa sitä ekaa kertaa - minusta taas on paljon mahtavampaa mennä sekaisin siitä tuhannennen tajunnanräjäyttävän seksikerran odotuksesta. Ei tarvitse haaveilla tai fantasioida kun tietää että se mitä saa on parempaa kuin parhaatkaan kuvitelmat. Ei tarvitse kerätä jännitettä viivytystaistelulla, kun kiihkoa löytyy vaikka edellisestä kerrasta on vasta puoli päivää (tai tuntia).
Mutta jokainen tietty tyylillään. Ei odottamisessakaan mitään vikaa ole jos molemmat siitä tykkää.
Mistä luulet, että jos se pitää paikkansa, että jopa 75% naisista eivät saa orgasmia yhdynnässä, voisi johtua? Itse olen huomannut, että ns. j a k o r a s i o i l l e on ollut vaikeampaa ja joskus jopa mahdotonta tuottaa orgasmia vaikka mielestäni oma orgasmi pitää kyetä saamaan ihan itse. Minulla on ollut joskus todella pahoja vaikeuksia laueta, kun nainen on antanut pimpulaa liian aikaisin. Ja kiiman puutteesta se ei ole ollut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmaan on ihan samaa mieltä kanssasiTuskin nyt sentään ihan täydellinen, mutta ehkä siitä voisi päätellä jotain, että hyvin iso joukko naisia on hinkunut naimisiin kanssani. Ja nuorempana sinne sänkyyn. Millainen sinä mahdat olla?
Panin sun vaimoa just eilen ja kehui ettei ole ikinä saanut parempaa seksiä.
Yllätit minut täysin. Oletin, että olet katkera naisoletettu, mutta onhan täällä toki myös katkeria vihervasurisoijapoikia.
Yleensä seksiä on ollut ekalla tai tokalla varsinaisella treffikerralla (ovat siis saattaneet ollat tuttuja tai puolituttuja pidemmän ajan takaa). Joskus on johtanut suhteeseen, usein tietysti ei, mutta jälkimmäisistä muutama on jäänyt edelleen kavereiksi.
Ride on baby! En voi käsittää naisia, jotka jää nalkkiin kerrasta. Kuten vanha sanonta kuuluu: kyllä järveen meloja mahtuu!