Missä vaiheessa tapailua seksi on tullut teillä kuvioihin?
Onko liian aikaisella seksin harrastamisella vaikutusta suhteen tulevaisuuteen? Tai päinvastaisesti onko myöhäisellä seksillä ja odottamisella vaikutusta tulevaisuuteen? Kuinka monennella tapaamiskerralla olet itse harrastanut seksiä?
Itseä harmittaa, kun neljännillä treffeillä päästiin asiaan, ja päivän päätteeksi tyyppi vaan tuumasi halatessamme ja todenneemme olleen kiva päivä, että "nää taisi olla jäähyväishalit" eli muuhun kiinnostus ei riittänyt.
Joskus suhde on taas alkanut todella äkkinäisestä seksistä ja on siitä kehkeytynyt parisuhde. Eli onko niin, että periaatteessa seksin aikaisella tai myöhäisellä aloittamisella ei ole suhteen kannalta mitään väliä. Oletteko eri vai samaa mieltä?
Kommentit (199)
oon varmaan kamala ihminen mutta olen seurustellut ihan kuukausia, ilman mitään fyysistä juttua ja henkisesti on ollut hyvin läheistä. seurustelukumppanit olleet älykkö tyylisiä ja harkitsevia tyyppejä. ei tullut avioliittoa. haluan odottaa että on oikea kumppani.en pysty heti sanomaan kiinnostaako deitti vai ei,haluan tutustua harkita asiaa.
Eka parisuhteeni alkoi seksitreffeillä 16 vuotiaana.
Suhde kesti 2v.
Toinen parisuhteeni alkoi seksitreffeillä 18 vuotiaana.
23v myöhemmin olen edelleen liitossa tämän naisen kanssa, lapsia kolme, farmariauto, uusi okt ja yhteinen asuntolaina.
En ikinä alkaisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolle seksi on pelinappula tai vallankäytön väline.
M41
Jos sovitte muuten yhteen niin ei sillä todellakaan ole väliä harrastatteko seksiä ekoilla treffeillä vai vasta esim. parin kuukauden jälkeen. Jos mies on susta kiinnostunut niin ei hän häivy heti seksin jälkeen eikä myöskään häivy jos ei heti saa seksiä.
Ekoilla treffeillä. Nyt 12 vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin silloin kun mies oli armeijassa, eli kolmannella kerralla, siitä lähtien ollaan oltu yhessä
Miten se armeijassaolo estää seksin harrastamisen ekalla tai tokalla kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Jos sovitte muuten yhteen niin ei sillä todellakaan ole väliä harrastatteko seksiä ekoilla treffeillä vai vasta esim. parin kuukauden jälkeen. Jos mies on susta kiinnostunut niin ei hän häivy heti seksin jälkeen eikä myöskään häivy jos ei heti saa seksiä.
Mulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että todellakin on väliä. Muutenkaan en tykkää pelailla mitään kissa-hiiri pelejä, seksi kanssani ei ole mikään palkinto jolla palkitsen toisen kärsivällisyydestä.
Se vaan johtaa siihen, että seuraavaksi joudun antamaan seksiä kun mies on siivonnut, vienyt roskat, vaihtanut lakanat...
Seksin tulee olla yhteinen nautinto jossa molemmat saavat ja antavat.
Eikä mikään apuväline jolla mies saadaan istumaan ja antamaan tassua tai kierimään.
N38
Yleensä tapailu alkaa seksin jälkeen.
Viimeistään tokan tapaamisen aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että todellakin on väliä. Muutenkaan en tykkää pelailla mitään kissa-hiiri pelejä, seksi kanssani ei ole mikään palkinto jolla palkitsen toisen kärsivällisyydestä.
Se vaan johtaa siihen, että seuraavaksi joudun antamaan seksiä kun mies on siivonnut, vienyt roskat, vaihtanut lakanat...
Seksin tulee olla yhteinen nautinto jossa molemmat saavat ja antavat.
Eikä mikään apuväline jolla mies saadaan istumaan ja antamaan tassua tai kierimään.
N38
Mitä ihmettä höpötät? Ei tuossa mistään peleistä puhuttu. Toiset vaan mieluummin tutustuu vähän enemmän ennen seksin harrastamista ja toiset taas ei tarvitse sen kummempaa tunneyhteyttä harrastaakseen seksiä. Kumpikin on ihan yhtä ok eikä tollaseen mikään orastava parisuhde kaadu jos on kiinnostunut siitä toisesta osapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin silloin kun mies oli armeijassa, eli kolmannella kerralla, siitä lähtien ollaan oltu yhessä
Miten se armeijassaolo estää seksin harrastamisen ekalla tai tokalla kerralla?
En ole sama jolle vastasit. Kaikki ei halua antaa heti/muita syitä, mitä se haittaa? Ei se milloin on seksiä määritä mitään
Muutama tunti baarissa ensimmäistä kertaa tapaamisen jälkeen. Nyt naimisissa jo yli kaksi vuosikymmentä.
Yleensä ekoilla treffeillä. Kyllä se koeajo on hyvä suorittaa.
Ekalla tapaamiskerralla. Pari lasta ja parikymmentä vuotta yhdessä tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat ikävä kyllä yleensä aivan liian helppoja saaliita. Moni kaunis tyttö on saanut lopulta kenkää, kun ovat liian äkkiä pudottaneet pöksynsä minun kanssani. Olen sellainen mies, että tietysti himoita saa puolin ja toisin, mutta jos ollaan vakavissaan aikomassa oikeaan parisuhteeseen, niin kyllä sitä seksiä jaksaa kumpikin odottaa, että tunnetaan edes hieman paremmin kuin pelkkästää etunimi ja ikä.
Seksi jo ensimmäisenä iltana on mielestäni vähän tylsää. Siinä vaiheessa ainakaan minä en ole ehtinyt löytää naisesta kuin ehkä seksuaalisesti kiinnostavan vartalon. Seksuaalisuus tulee kuitenkin aivoista ja kun tutustuu pidemmän kaavan mukaan, on seksikin paljon antoisampaa ja myös itsestään pystyy antamaan lisäpotkua naiselle, eli saamaan hänet vieteltyä siten, että himo on aivan valtava puolin ja toisin.
Vaimoani "jallitin" lähes kaksi vuotta, ennenkuin päädyimme samaan sänkyyn. Se ei ollut pelkkää seksiä, vaan todella nautinnollista rakastelua.
Nuorempana kun tuli harrastettua aivan liikaa naisia, tuli mielikuva, että mahtaako helposti pöksynsä pudottavat naiset edes päästä kokemaan aitoa rakastelua, kun alapää on puitu lähes tunnottomaksi?
Oletko nyt siis puinut omasi ja vaimosi alapäät jo tunnottomiksi?
Seksi tuli kuvioihin heti kun tultiin luokseni taksilla baarista, missä oltiin hetki sitten tavattu. Ajattelin että tästä tulee varmaan yhden yön juttu mutta yhdessä ollaan oltu nyt 14 vuotta.
Pari kuukautta sen jälkeen, kun oltiin todettu, että pidempiaikainen rakastava suhde tästä on tulossa. Se oli todella kuumaa aikaa.
SEKSI EI KUULU : Seurusteluun
Se kuuluu Avioliittoon!
Tapailu nimenomaan alkaa seksistä !