Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tapailua seksi on tullut teillä kuvioihin?

Vierailija
14.06.2021 |

Onko liian aikaisella seksin harrastamisella vaikutusta suhteen tulevaisuuteen? Tai päinvastaisesti onko myöhäisellä seksillä ja odottamisella vaikutusta tulevaisuuteen? Kuinka monennella tapaamiskerralla olet itse harrastanut seksiä?

Itseä harmittaa, kun neljännillä treffeillä päästiin asiaan, ja päivän päätteeksi tyyppi vaan tuumasi halatessamme ja todenneemme olleen kiva päivä, että "nää taisi olla jäähyväishalit" eli muuhun kiinnostus ei riittänyt.

Joskus suhde on taas alkanut todella äkkinäisestä seksistä ja on siitä kehkeytynyt parisuhde. Eli onko niin, että periaatteessa seksin aikaisella tai myöhäisellä aloittamisella ei ole suhteen kannalta mitään väliä. Oletteko eri vai samaa mieltä?

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaillessa en harrasta seksiä, vasta sitten kun mies sitoutuu parisuhteeseen, seksi tulee kuvioihin.

Aika monet miehet nimittäin testaavat naisten helppoutta, helppo nainen ei tunnetusti ole parisuhdemateriaalia.

Toisaalta ainakaan itse en haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka ajattelee seksistä ja naisista tähän tyyliin. En siis kokisi "voittavani" mitään, jos pelaisin seksillä ja pihtaamisella "saadakseni" tällaisen miehen itselleni. Joten ainakaan minulla ei ole kiinnostusta pelata tällaisilla pelisäännöillä. 

Vierailija
102/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tapa nisäkkäin olla sisäkkäin.  Itse kyllä haluan hieman tutustua ja ottaa selvää toisen henkisestä puolesta ensin.  Jonkun kanssa se käy samana iltana, jonkun kanssa voi viedä pitkään. Jotenkin vaan minulle seksi on sen verran intiimi asia, että haluan olla toisen kanssa samalla alltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut 1h kun baarista lähdettiin, nakkikioskin kautta mimmi kammariin, yhdessä oltu 12v

Vierailija
104/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen avioliittoa ja tästä olen todella tarkka.

Vierailija
105/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata odottaa pitkään. Siitä tulee väkisinkin vaikutelma, että seksi ei kiinnosta tai että siitä tehdään turhaan aivan liian iso numero. Nussiminen tuntuu hyvältä vaikka ei mihinkään vakavampaan johtaisikaan. N31

Vierailija
106/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi himppasen kyrsiä jos seksi ei sitten toimi kyseisen kumppanin kanssa. Avioerohan siitä tulee. Kannattaa ehdottomasti koeajaa etukäteen sekä ylipäätään panna silloin kun panettaa. Mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Vierailija
107/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tapa nisäkkäin olla sisäkkäin.  Itse kyllä haluan hieman tutustua ja ottaa selvää toisen henkisestä puolesta ensin.  Jonkun kanssa se käy samana iltana, jonkun kanssa voi viedä pitkään. Jotenkin vaan minulle seksi on sen verran intiimi asia, että haluan olla toisen kanssa samalla alltopituudella.

Ensitreffeillä syödään, juodaan ja juttu luistaa. Sitten mimmi vihjaisee ettei ole saanut miestä pitkään aikaan. Siitä sitten paneskelemaan. Aivan mahtavaa!

Vierailija
108/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pipali siitä kulu ja käydäähän autokin koeajamassa ennen ostopäätöstä, kuka sitä nyt sikaa säkissä haluaa.

Vierailija
109/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokalla tapaaamisella, nyt kymmenisen vuotta myöhemmin hyvin pyyhkii edelleen. Olimme nuoria ja seikkailunhaluisia. Mitäpä sitä himmailemaan, jos hyvältä tuntuu, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
110/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi himppasen kyrsiä jos seksi ei sitten toimi kyseisen kumppanin kanssa. Avioerohan siitä tulee. Kannattaa ehdottomasti koeajaa etukäteen sekä ylipäätään panna silloin kun panettaa. Mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Seksi ei ole tärkein asia avioliitossa eikä odottaminen kaduttanut. Oikean puolison valitsin ja samoin mies. Ei ole kiveen hakattu avioero jos odottaa avioliittoon. Ero voi tulla nopeasta panosta.

Vierailija
111/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me säästettiin seksi hääyöhön. Ensin vuosi seurustelua ja vuosi kihlausta. Avioon 19v. ja mies 21v. Molemmat oltiin neitsyeitä.

Oli ihanaa opetella petipuuhia yhdessä. Meillä on seksielämä mahtavaa edelleen, vaikka olen jo 40v. Uusi kuherruskuukausi alkoi kun lapset muuttivat omilleen.

Vierailija
112/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokalla tapaaamisella, nyt kymmenisen vuotta myöhemmin hyvin pyyhkii edelleen. Olimme nuoria ja seikkailunhaluisia. Mitäpä sitä himmailemaan, jos hyvältä tuntuu, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Avioliitto, etenkin jos on lapsia, kannattaa aina ottaa vakavasti.

Vierailija
113/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pipali siitä kulu ja käydäähän autokin koeajamassa ennen ostopäätöstä, kuka sitä nyt sikaa säkissä haluaa.

Puoliso ei ole sama asia kuin auto enkä vertaa miestäni sikaan.

Vierailija
114/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella baarireissun päätteeksi löysin elämäni miehen, tapaaminen johti seksiin. Sen jälkeen joka viikonloppu tapailtiin ja seksiä joka kerta. Nyt 9v suhteessa ja seksiä edelleen 3-7 kertaa viikossa.

N.30

Vierailija
115/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kokematon ja jännittäjätyyppi, kaikkein pahin mahdollinen seksikumppani on tällainen koeajaja, jolle pitää olla heti täydellistä. Olen kokenut ja ei kiitos enää ikinä.

Vierailija
116/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto, etenkin jos on lapsia, kannattaa aina ottaa vakavasti.

Toki monia asioita on syytä ottaa vakavasti, mutta ei kaikkea, kuten kirjoitin. En tiedä mitä hait kommentillasi? Kyllä meilläkin on ihan vakavasti otettava avioliitto ja hartaasti odotettu lapsi, vaikka petipuuhia harrasteltiinkin heti alkuun.

Vierailija
117/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa parisuhteissani seksi on astunut kuvaan 2 - 5 treffeillä. Kenenkään kanssa en ole jatkanut tapailua pidempään ilman, että olisi ollut seksiä. Tai no yksi sellainen juttu itse asiassa oli opiskeluvuosina. Kesti muutaman viikon. Mutta ihan yhtä lailla moni suhde on kariutunut vastaavassa tapailun alkuvaiheessa "kokeillun" seksin jälkeen. On tullut todettua, että emme ole seksuaalisesti yhteensopivia tai olen saattanut vain janota uutta kokemusta, vaikka olisin jo tiennyt, ettei meistä tule paria. Olen nainen.

Vierailija
118/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kokematon ja jännittäjätyyppi, kaikkein pahin mahdollinen seksikumppani on tällainen koeajaja, jolle pitää olla heti täydellistä. Olen kokenut ja ei kiitos enää ikinä.

Jos seksiin ja kumppaniin suhtaudutaan koeajattavana autona, mitä ei osteta säkissä, niin tällainen ihminen ei arvosta saati rakasta toista. Silloin mennään pelkät himot edellä.

Vierailija
119/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkein parisuhteessa yhdessäpitävä tai erottava voima.  Koeajo kannattaa sopia perusteelliseksi. Ekalla kerralla voi ihan vaan vaikka nuolla, toisella kerralla sitten ratsastus ja doggie, kolmannella anaali, neljännellä sitten vähän kinkympää.  Näin koeajaen saa aika hyvän kuvan siitä miten käytettyä tavaraa on hankkimassa.

Naiset voi valita vaan vaikka värin perusteella, ei niin!

Vierailija
120/199 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi treffeillä seksiä. Yhdessä oltu jo yli 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän