Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään

Vierailija
05.06.2021 |

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.

Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.

Kommentit (293)

Vierailija
81/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää viikkoihin jaksanut lukea koronauutisia,

Ihan normaalisti olen elänyt.

En ole koko ”pandemian” aikana käyttänyt maskia.

Vierailija
82/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vaikka minuunkaan ei tunnu mikään tauti ikinä tarttuvan, edes flunssa, en silti ole niin idiootti etten ymmärtäisi sitä mahdollisesti kantavani ja tartuttavani muita. Vähän nyt järkeä päähän ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisivat jo lopettaa tommosen, kun ne rokotteet ei toimi, kaksi serkkua otti koronarokotteen kahdesti, kummatkin sairastuivat samaan tautiin viikon päästä, toinen heistä kuoli, toinen selvisi, ja on nyt hirmu katkera siskonsa kohtalosta, 8v poika jäi ilman äitiään. Olen itse itkenyt toista viikkoa kummilapseni kohtalosta, ja miten hän selviää vain isänsä kanssa joka on murtunut täysin.

Vierailija
84/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ea0he0aoheaoh0ohea0oha0h0eoha

Juuri tätä henkilöä kannatan presidentiksi!

85/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Ei se nyt ihan noin mene, ei ole luvallista toimintaa. Ja todellakin, tiedän.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
86/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 37 kirjoitti:

No voisivat jo lopettaa tommosen, kun ne rokotteet ei toimi, kaksi serkkua otti koronarokotteen kahdesti, kummatkin sairastuivat samaan tautiin viikon päästä, toinen heistä kuoli, toinen selvisi, ja on nyt hirmu katkera siskonsa kohtalosta, 8v poika jäi ilman äitiään. Olen itse itkenyt toista viikkoa kummilapseni kohtalosta, ja miten hän selviää vain isänsä kanssa joka on murtunut täysin.

Eli olivat saaneet koronan jo ennen rokotusta tai heti sen jälkeen. Mikään rokote ei tuo suojaa välittömästi vaan siinä menee aikansa että elimistö kehittää sen vastustuskyvyn sen avulla. Jos rokottaminen lopetetaan niin me ollaan samoissa rajoitusoloissa aina.

Vierailija
87/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä Propakandaa mitä Suomalaisille syötetään,,Ole Suomalainen ja ota ROKOTE niin säästyt KUOLEMALTA :)

Vierailija
88/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 kirjoitti:

Eli olivat saaneet koronan jo ennen rokotusta tai heti sen jälkeen. Mikään rokote ei tuo suojaa välittömästi vaan siinä menee aikansa että elimistö kehittää sen vastustuskyvyn sen avulla. Jos rokottaminen lopetetaan niin me ollaan samoissa rajoitusoloissa aina.

Mitä vikaa rajoitusoloissa on? Elän suht normaalia elämääni rajoitustenkin puitteissa.

Töissä on pakko käydä edelleen. Tapaan muita ihmisiä ihan riittävästi siellä, joten sosiaalinen puoli tulee hoidettua töissä + perheen kanssa.

En käy ravintoloissa juomassa.

Enkä syömässä. Ei ole rahaa, ja teen kotona parempaa safkaakin kuin tämän pikkukylän raflat.

Ei ole rahaa matkustaa. Kiva kun nyt ei tarvi selittää, miksen matkustele.

Liikun paljon luonnossa muutenkin.

Vain harrastusten pakkotauko harmittaa.

Vierailija
89/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

six pack kirjoitti:

Taas sitä Propakandaa mitä Suomalaisille syötetään,,Ole Suomalainen ja ota ROKOTE niin säästyt KUOLEMALTA :)

Ole suomalainen ja jätä rokote ottamatta pelkästään sen vuoksi että olet jääräpää ja ole sitten rajoitusten alaisena jatkossakin.

Vierailija
90/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 kirjoitti:

Mitä vikaa rajoitusoloissa on? Elän suht normaalia elämääni rajoitustenkin puitteissa.

Töissä on pakko käydä edelleen. Tapaan muita ihmisiä ihan riittävästi siellä, joten sosiaalinen puoli tulee hoidettua töissä + perheen kanssa.

Enkä syömässä. Ei ole rahaa, ja teen kotona parempaa safkaakin kuin tämän pikkukylän raflat.

Minäminäminä.

Vierailija
91/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteeni ovat niin epämukavat, että maski ei ole edes se pahin osa.

Vierailija
92/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 kirjoitti:

Minäminäminä.

Jos tyydyn vähään, ja olen siitä onnellinen, niin miten se tekee minusta minäminäminä-ihmisen?

Vierailija
93/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yllättyneitä olivat? Tulee kolmas, neljäs, viides ja niin edespäin kunnes rokotetta ei voikaan enää lopettaa. Tällä saadaankin jatkettua pandemiaa loputtomiin ja rajoitukset eivät tule poistumaan. Uusi normaali.

No niin, uusi "kama" ihmisiä koukuttamaan. Olikohan aika perustaa AKRA (Anonyymit KoronaRokote Addiktit).

Vierailija
94/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 kirjoitti:

Minäminäminä.

Jos tyydyn vähään, ja olen siitä onnellinen, niin miten se tekee minusta minäminäminä-ihmisen?

Siten että sinun mielestäsi muidenkin pitäisi elää kuten sinä.

Vierailija
95/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Ei hän ketään vaaranna. Joku järki nyt päähän. Ei niitä influenssarokotteitakaan juuri kukaan ota kun joka kausi heitetään 200 000 rokotetta roskiin. Ihan normaalisti on ennenkin eletty ilman hysterisointia.

Vierailija
96/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Ei hän ketään vaaranna. Joku järki nyt päähän. Ei niitä influenssarokotteitakaan juuri kukaan ota kun joka kausi heitetään 200 000 rokotetta roskiin. Ihan normaalisti on ennenkin eletty ilman hysterisointia.

Miksi hän vaarantaisi muita jos näillä muilla on rokote? Enemmänkin ne muut vaarantavat rokottamattomat.

Vierailija
97/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Hysteerikot eivät osaa ajatella. Ihan alusta asti uutiset tartunnoista ovat kertoneet omaa kieltään "tartuntaryppäistä", usein opiskelijabileistä. Jos elää normaalin suomalaisen tavalla, etäisyys muihin on riittävä suoja itselle ja muille. Jos jättää turhan kännissä riekkumisen pois ja ryyppää yksin kotonaan on turvassa.

Poliitikot ovat kieltäneet kokoontumiset, mutta kun ohjeita ei noudateta, eikä kukaan niitä valvo, tauti leviää. Mutta kun kukaan ei myöskään lue uutisia, eikä osaa ajatella, on helppoa osoitella muita, väärällä omahyväisyydellä.

Minä en ota kausirokotuksia, enkä ihan varmasti ala koekaniiniksi kokeelliselle rokotteelle, mistä nyt uutisten perusteella pitääkin ottaa kolme piikkiä. Katsotaan miten tarina etenee.

Vierailija
98/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalen mukaan kolmas piikki tappaa 50% ottajista.

Joka tapauksessa kaikki koronapiikitetyt kuolevat kahden vuoden sisällä virustutkijoiden mukaan.

Harvat kuolevat heti tai aika pian piikinoton jälkeen - mutta useimmille ei ensin tule mitään oireita, tai hyvin pieniä oireita - mutta kunhan myrkky alkaa vaikuttamaan kunnolla, alkaa tulla tuhoisaa jälkeä.

Älkää todellakaan ottako mitään rokotteita - ei nyt eikä enää koskaan, sillä ne ovat kuollettavia kaikki. 

Vierailija
99/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tullut otettua rokotetta jos siitä tulee kerran jokavuotinen riesa.

Vierailija
100/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tullut otettua rokotetta jos siitä tulee kerran jokavuotinen riesa.

Sittenpä et saa matkustaa