Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään

Vierailija
05.06.2021 |

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.

Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.

Kommentit (293)

Vierailija
101/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Mistä näitä tulee? Otahan kuule lammas minunkin rokotteeni, itse en niitä ole ottamassa, koska minä en ole lammaskansaa.

Vierailija
102/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.

Sitten et saa vapautusta karanteeneista.

Minä en ota kausirokotetta, enkä koronarokotetta. Minä en myöskään ole karanteenissa, josta pitäisi saada vapautus. Sinulla on looginen ajattelu hakusessa. Yritä uudelleen, ilman hysterian sumentamaa näkökantaa. Kausaliteetti on edelleen muuttumattomana olemassa ja kun välttää syyn, ei ole tarvetta pelätä seurausta. Ainoa asia, mitä tarvitsee oikeasti pelätä, on pelko. Kun pelkää pelkoa, avaa oven hysterialle ja sulkee oven loogiselle ajattelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalen mukaan kolmas piikki tappaa 50% ottajista.

Joka tapauksessa kaikki koronapiikitetyt kuolevat kahden vuoden sisällä virustutkijoiden mukaan.

Harvat kuolevat heti tai aika pian piikinoton jälkeen - mutta useimmille ei ensin tule mitään oireita, tai hyvin pieniä oireita - mutta kunhan myrkky alkaa vaikuttamaan kunnolla, alkaa tulla tuhoisaa jälkeä.

Älkää todellakaan ottako mitään rokotteita - ei nyt eikä enää koskaan, sillä ne ovat kuollettavia kaikki. 

Näin ei todellakaan ole missään uutisoitu tai yksikään virustutkija näin ilmaissut.

Sen sijaan huolestuttavaa on se, osa tuosta höpötyksestä voi toteutua, koska mitään pitkäaikaista tietoa rokotteista ei ole olemassa.

Hurjaa touhua, valtaosa länsimaiden hallituksista haluaa osallistua massarokotetestiin, jonka pitkäaikaisista vaikutuksista ei ole takeita. Kukaan ei ole vastuussa, rokotetut itse tulevat vastaamaan haitoista, täysimääräisesti, jos jotain vähän enemmän menee pieleen. Näin vähän tutkituista lääkevalmisteista, keskimäärin yli 90% hylätään eli ne eivät koskaan päädy markkinoille, joko tehottomuuden tai liian pahojen haittavaikutusten takia.

Jännittäviä aikoja, lähitulevaisuudessa saamme varmaankin lisää tietoa, mutta mitä se tieto on ja miten siitä hyötyvät ne jotka saavat niitä pahoja haittavaikutuksia. Kuinka monta prosenttia rokotetuista saa niitä pitkäaikaisia haittoja ja mitä ne ovat, meneekö kuukausi, vuosi vai enemmän, vahvistuuko oireet yhden, kahden, kolmen vai neljännen piikin jälkeen. Entä ristiinvaikutukset eri rokotteiden osalta.

Toivotan uskaliaille onnea!

Vierailija
104/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tullut otettua rokotetta jos siitä tulee kerran jokavuotinen riesa.

Sittenpä et saa matkustaa

Oikeastikko kuvittelet, että kaikki haluavat matkustaa? Sen takia että sinä saisit matkustaa en todellakaan rokotetta ota.

Vierailija
105/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Täh? Millä tavalla se on etu teille, että rokotatte muita? Jotta voitte valehdella?

Miksi ette vaan sano ettette ko. Rokotetta ota?

Ja mikä teillä on syynä ettette ko. Rokotetta ole ottamassa?

Vierailija
106/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kolmas ja neljäs ja . . . , rokotus tarvitaan. Nykyisen rokotteen suoja-aika on kuulemma 6-9 kuukautta 70-90 % teholla. Ainakaan jinä en usko, että maapallolla kiertävä ja uusia variantteja tuottava virus saataisiin tänä- tai ensivuonna tuhottua globaalisti. Toivottavasti lääketehtaat onnistuvat kehittämänn vielä tehokkaamman ja pitkäaikaisemman suojan antavan rokotteen. Valitettavasti sellaista keinoa ei ole keksitty, millä nämä rokotevastaisuuteen taipuvat henkilöt saadaan ymmätämään tappavan koronan vaikutus verrattuna niihin muutamiin haittatapauksiin. 

Vierailija
107/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen pitää ottaa neljäs, viides, jne aina vuosittain. Rokotepassilla varmistetaan että kukaan ei enää jätä ottamatta tätä vapaaehtoista kausi-influenssarokotetta ja lääketehtaat voivat hyvin. Yhdenkin rokotekierroksen poisjättäneet eivät jatkossa pääse enää esimerkiksi lentokoneeseen tai muutenkaan ulkomaille.

Vierailija
108/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen jälkeen pitää ottaa neljäs, viides, jne aina vuosittain. Rokotepassilla varmistetaan että kukaan ei enää jätä ottamatta tätä vapaaehtoista kausi-influenssarokotetta ja lääketehtaat voivat hyvin. Yhdenkin rokotekierroksen poisjättäneet eivät jatkossa pääse enää esimerkiksi lentokoneeseen tai muutenkaan ulkomaille.

Nyt alan ymmärtää mistä koronarokotteen kritisoijat ovat puhuneet koko ajan.

Vierailija
109/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 kirjoitti:

No voisivat jo lopettaa tommosen, kun ne rokotteet ei toimi, kaksi serkkua otti koronarokotteen kahdesti, kummatkin sairastuivat samaan tautiin viikon päästä, toinen heistä kuoli, toinen selvisi, ja on nyt hirmu katkera siskonsa kohtalosta, 8v poika jäi ilman äitiään. Olen itse itkenyt toista viikkoa kummilapseni kohtalosta, ja miten hän selviää vain isänsä kanssa joka on murtunut täysin.

Eli olivat saaneet koronan jo ennen rokotusta tai heti sen jälkeen. Mikään rokote ei tuo suojaa välittömästi vaan siinä menee aikansa että elimistö kehittää sen vastustuskyvyn sen avulla. Jos rokottaminen lopetetaan niin me ollaan samoissa rajoitusoloissa aina.

Eihän mikään instanssi ole sanonut, että rokote estää taudin tarttumisen. Ainoa asia, mitä on sanottu, on sen  saattavan lieventää pahimpia oireita. Miksi ihmisillä on usko asioihin, joita ei ole?

Sinä et tiedä, oliko tällä rokotteen saajalla tauti ennen rokotusta. Sinä et tiedä, mutta sinä julistat totuutta, jota kukaan ei tiedä. Koita muistaa, että rokote on vasta testivaiheessa.

Vierailija
110/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vaarantaako rokottamaton   enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?

Joku tässä logiikassa mättää. Rokotettu kantaa virusta oireettomana

Vierailija
111/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä selittäneen sen miksi lääkefirmat eivät halua jakaa kehittämiään juttuja vapaaseen käyttöön.

Vierailija
112/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vaarantaako rokottamaton   enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?

Erittäin hyvä kysymys.

Ps. Rokote ei estä rokotettua saamasta virusta ja tartuttamasta sitä muihin. Ja katsokaa esim. Hämeenlinnan sairaalatartunnat, rokotetut levittivät. Rokote estää vakavaa tautia (ei tosin aina vanhoilla), joten nuorille se on täysin tarpeeton.

Vierailija
113/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalen mukaan kolmas piikki tappaa 50% ottajista.

Joka tapauksessa kaikki koronapiikitetyt kuolevat kahden vuoden sisällä virustutkijoiden mukaan.

Harvat kuolevat heti tai aika pian piikinoton jälkeen - mutta useimmille ei ensin tule mitään oireita, tai hyvin pieniä oireita - mutta kunhan myrkky alkaa vaikuttamaan kunnolla, alkaa tulla tuhoisaa jälkeä.

Älkää todellakaan ottako mitään rokotteita - ei nyt eikä enää koskaan, sillä ne ovat kuollettavia kaikki. 

Näin ei todellakaan ole missään uutisoitu tai yksikään virustutkija näin ilmaissut.

Ei ole uutisoitu, mutta todellakin hyvinkin arvostetut tutkijat ovat näin sanoneet. Linkki poistuisi heti, mutta tietoa ei ole vaikea löytää.

Itse en tuohon usko, mutta olen lähipiirissäni huomannut, että piikin ottaneet ovat nuutuneen oloisia. Syytä tietty vaikea sanoa...

Vierailija
114/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taas johtuu siitä että olet ıdıoottı.

Ja sinä tunnustit olevasi "hyödyllinen idiootti". Onko sinulla hyvät provikat lääketehtailta?

Vierailija
115/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei hän ketään vaaranna. Joku järki nyt päähän. Ei niitä influenssarokotteitakaan juuri kukaan ota kun joka kausi heitetään 200 000 rokotetta roskiin. Ihan normaalisti on ennenkin eletty ilman hysterisointia.

Hysteerikot eivät osaa ajatella. Ihan alusta asti uutiset tartunnoista ovat kertoneet omaa kieltään "tartuntaryppäistä", usein opiskelijabileistä. Jos elää normaalin suomalaisen tavalla, etäisyys muihin on riittävä suoja itselle ja muille. Jos jättää turhan kännissä riekkumisen pois ja ryyppää yksin kotonaan on turvassa.

Poliitikot ovat kieltäneet kokoontumiset, mutta kun ohjeita ei noudateta, eikä kukaan niitä valvo, tauti leviää. Mutta kun kukaan ei myöskään lue uutisia, eikä osaa ajatella, on helppoa osoitella muita, väärällä omahyväisyydellä.

Minä en ota kausirokotuksia, enkä ihan varmasti ala koekaniiniksi kokeelliselle rokotteelle, mistä nyt uutisten perusteella pitääkin ottaa kolme piikkiä. Katsotaan miten tarina etenee.

Ei kannata kauheasti nimitellä ketään hysteerikoksi kun itsellä on tuollainen vainoharhainen suhtautuminen rokotuksiin. Kyllä ne varmaan koittavat sinut lääketeollisuuden taholta vähintäänkin halvaannuttaa kun rokotteita kehittelevät.

Vierailija
116/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Mites sitten suu pannaan, kun aletaan testata vasta-aineita ja töihin ei ole tulemista jos niitä ei löydy?

Vastaineet tulee luonnollisesti phizerin mannekiineiltä.

Vierailija
117/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kolmas ja neljäs ja . . . , rokotus tarvitaan. Nykyisen rokotteen suoja-aika on kuulemma 6-9 kuukautta 70-90 % teholla. Ainakaan jinä en usko, että maapallolla kiertävä ja uusia variantteja tuottava virus saataisiin tänä- tai ensivuonna tuhottua globaalisti. Toivottavasti lääketehtaat onnistuvat kehittämänn vielä tehokkaamman ja pitkäaikaisemman suojan antavan rokotteen. Valitettavasti sellaista keinoa ei ole keksitty, millä nämä rokotevastaisuuteen taipuvat henkilöt saadaan ymmätämään tappavan koronan vaikutus verrattuna niihin muutamiin haittatapauksiin. 

99,7% koronan saaneista selviää hengissä. Suurin osa ei edes huomaa sairastavansa, joillekin harvoille tulee long covid. Siinä sinulle tappavaa tautia kerrakseen!

Vierailija
118/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko varauksetta, kun firman johtaja kertoo, että firman tuotteita on välttämätöntä käyttää ensi vuonnakin?

..... pitääkö ennakkotilata?

Ilman takuita ja takaisinmaksuja jos onkin tarpeeton?

.....

Covid-rokotteen resepti on varmasti ilmaiseksi jaossa, kun se on yhteisen ihmiskunnan suurta uhkaa vastaan kehitetty.

Vierailija
119/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssarokotetta sinun on turhaa mistään yrittää hankkiakaan, sellaista ei valitettavasti ole keksitty. 

Vierailija
120/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei hän ketään vaaranna. Joku järki nyt päähän. Ei niitä influenssarokotteitakaan juuri kukaan ota kun joka kausi heitetään 200 000 rokotetta roskiin. Ihan normaalisti on ennenkin eletty ilman hysterisointia.

Hysteerikot eivät osaa ajatella. Ihan alusta asti uutiset tartunnoista ovat kertoneet omaa kieltään "tartuntaryppäistä", usein opiskelijabileistä. Jos elää normaalin suomalaisen tavalla, etäisyys muihin on riittävä suoja itselle ja muille. Jos jättää turhan kännissä riekkumisen pois ja ryyppää yksin kotonaan on turvassa.

Poliitikot ovat kieltäneet kokoontumiset, mutta kun ohjeita ei noudateta, eikä kukaan niitä valvo, tauti leviää. Mutta kun kukaan ei myöskään lue uutisia, eikä osaa ajatella, on helppoa osoitella muita, väärällä omahyväisyydellä.

Minä en ota kausirokotuksia, enkä ihan varmasti ala koekaniiniksi kokeelliselle rokotteelle, mistä nyt uutisten perusteella pitääkin ottaa kolme piikkiä. Katsotaan miten tarina etenee.

Ei kannata kauheasti nimitellä ketään hysteerikoksi kun itsellä on tuollainen vainoharhainen suhtautuminen rokotuksiin. Kyllä ne varmaan koittavat sinut lääketeollisuuden taholta vähintäänkin halvaannuttaa kun rokotteita kehittelevät.

Ei tuo mielestäni ollut mitään vainoharhaa vaan tervettä kriittisyyttä. Käsittääkseni tuo kirjoittaja puhui vain koronarokotteesta, ei muista, vuosikymmeniä käytössä olleista rokotteista, joita itsekin annan itseeni pistää - koronarokotetta en.

T. Eri