Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään

Vierailija
05.06.2021 |

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.

Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.

Kommentit (293)

Vierailija
121/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer-yhtiön toimitusjohtaja oli vaivaantunut, kun häneltä kysyttiin, että onko hän itse ottanut rokotteen, ei ole, vielä.

Vierailija
122/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vaarantaako rokottamaton   enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?

Mikä aivopieru tuo oli? Tietenkin vaarantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vaarantaako rokottamaton   enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?

perustele toki.

Vierailija
124/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonn 2024 te kipitätte ottamaan jo kymmenen koronarokotebuusterin ja ihmettelette, kun rajoituksia ei ole vieläkään purettu. Porkkanaa heilutellaan aasin edessä jatkuvasti, jotta aasi toimisi isäntänsä tahdon mukaan, mutta aasi ei kuitenkaan koskaan tule saamaan porkkanaa vaikka mihä tekisi.

Sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
125/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Eivätkö rokotetut olekaan suojassa? Mitä hyötyä koko rokotteesta sitten on? Sinun viesteistäsi puuttuu logiikka täysin.

Vierailija
126/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No YLLÄTYS!

Eikä liene mitenkään yhtään yllättävää että sen jälkeen tarvitaan neljäs, viides, kuudes . . . .

Vierailija
127/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizer-yhtiön toimitusjohtaja oli vaivaantunut, kun häneltä kysyttiin, että onko hän itse ottanut rokotteen, ei ole, vielä.

:D :D :D :D :D :D

No eihän se nyt tyhmä ole! Varsinkaan kun itse tietää minkälainen myrkky on kyseessä. Eikä tule koskaan ottamaankaan.

Vierailija
128/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko linkkiä tähän?

Vierailija
129/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Eivätkö rokotetut olekaan suojassa? Mitä hyötyä koko rokotteesta sitten on? Sinun viesteistäsi puuttuu logiikka täysin.

Jotain siihen viittaava tuossa otsikossa. 

Vierailija
130/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tullut otettua rokotetta jos siitä tulee kerran jokavuotinen riesa.

Sittenpä et saa matkustaa

Tällä hetkelläkin saa matkustaa ihan ilman mitään rokotteita.

Joillain mailla on omia rajoituksia joissa vaaditaan testitulosta, mutta niitäkin poistetaan ja mitään valvonta-yhteiskuntaa ei covid-19:n vaarallisuuden perusteella tehdä.

Mikäli havaitaan yritystä valvonnan lisääntymiseen, niin siihen vakavasti suhtautuen on kaikki sellainen estettävä. Yhteiskunnissa muutokset tapahtuvat kuin huomaamatta, vain "hyvää" tarkoittaen. Historiasta olet lukenut pahoja esimerkkejä, joita ihmiset eivät ajoissa yhteisrintamassa estäneet. Ihmisarvo on vapaus, ihmisoikeus, missä on kyse paljon suuremmasta asiasta!

Tosin jotkut maat vaativat todistusta mm. keltakuume-rokotteesta, ovat vaatineet jo vuosikymmeniä. Siihen riittää pahvinen rokotekortti. Ei ole tarvittu rekisterien keräämistä.

Vierailija
131/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Gateskaan perhelääkärinsä mukaan ei ikinä ottanut yhtään piikkiä.

Vierailija
132/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bill Gateskaan perhelääkärinsä mukaan ei ikinä ottanut yhtään piikkiä.

Siis lapset eikä vaimo ottaneet yhtään piikkiä.

Vierailija
133/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?

Minulle maksetaan 103,5e/ annettu rokote

Vierailija
134/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

potilaaksi tulee sev jota ei oo rokotettu ja jos sulla vaan kirurginmaski niin so what.....

Vierailija
135/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus otettu, en meinaa elää koko elämää pelossa ja meinaan vielä matkustella ja tavata ihmisiä. 

Vierailija
136/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotus otettu, en meinaa elää koko elämää pelossa ja meinaan vielä matkustella ja tavata ihmisiä. 

Niin että ulkomaille pitää päästä lorttoilemaan? Hinnalla millä hyvänsä? Nice nice.....

Vierailija
137/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtava sairaanhoitaja Teija Olari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?

Minulle maksetaan 103,5e/ annettu rokote

Halpa on elämän hinta sinulle. Rokottaisitko myös alle 12 vuotiaita tuosta hinnasta. USA:n rokotekokeissa 86% 12-15v. lapsista sai oireita piikistä.

Vierailija
138/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vielä 6-12kk päästä, tai jotain.

Vierailija
139/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nytimes.com/2021/02/18/world/middleeast/israel-covid-vaccin…

"As Israel Reopens, ‘Whoever Does Not Get Vaccinated Will Be Left Behind’"

Vierailija
140/293 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko linkkiä tähän?