Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään

Vierailija
05.06.2021 |

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.

Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.

Kommentit (293)

Vierailija
41/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattepa nähdä. Muutaman vuoden päästä koronarokotteen buusteri on mukana influenssan kausirokottessa.

Koronasta ei enää päästää eroon, aina löytyy jostain päin maailmaa ihmisryhmiä, jossa ei rokotekattavuus tule riittämään ja niissä kehittyy mutaatioita, jota vastaan meidän täytyy suojautua.

Rokotteet aiheuttaa mutaatioita.

tuoreimmassa tutkimuksessa käsitellään viruksen mahdollista siirtymistä ihmisen perimään.

Taustalla on Harvardin yliopiston ja MIT:n tutkimus, jonka mukaan koronaviruksen RNA:n osia voisi integroitua tartunnan saaneen solun genomiin. Kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan.

Vierailija
42/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Eikö hoitajien ole pakko ottaa, että saa hoitaa potilaita?

Ei tarvi, kokeellinen rokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin eka piikin, toista en ota, liikaa tullut lähipiirin rajuja oireita toisen annoksen jälkeen vaikka ensimmäisestä ei mitään.

06/04/21

BIG PHARMA › UUTISET

Viimeisimmät VAERS-tiedot osoittavat: 5 165 COVID-rokotetta seuranneista kuolemista

Tänään julkaistut VAERS-tiedot osoittivat 294801 raporttia COVID-rokotteiden aiheuttamista haittatapahtumista, mukaan lukien 5165 kuolemantapausta ja 25359 vakavaa loukkaantumista 14. joulukuuta 2020 - 28. toukokuuta 2021.

Vierailija
44/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut influenssarokotteenkin joka vuosi. Mikä ongelma? Mukava tietysti olisi, jos molemmat saataisiin samaan piikkiin.

Tiedätkö että Pfizer ja Moderna ovat molemmat kokeellista uutta mRNA rokoteteknologiaa jota ei ole ennen testattu ihmisillä laajassa mittakaavassa ikinä ennen.

Ja hengissä ollaan yhä 1 kk Pfizerin rokotteen ottamisen jälkeen. Mitään jälkiseurauksia ei ole ilmennyt.

Kaikkia rokotteita on kuitenkin myös massatestattava joskus ja suurin osa meistä on saanut perusrokotteetkin jo pienestä pitäen. En itse näe tässä mitään ongelmaa.

06/04/21

BIG PHARMA › UUTISET

Viimeisimmät VAERS-tiedot osoittavat: 5 165 COVID-rokotetta seuranneista kuolemista

Tänään julkaistut VAERS-tiedot osoittivat 294801 raporttia COVID-rokotteiden aiheuttamista haittatapahtumista, mukaan lukien 5165 kuolemantapausta ja 25359 vakavaa loukkaantumista 14. joulukuuta 2020 - 28. toukokuuta 2021.

Vierailija
45/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin eka piikin, toista en ota, liikaa tullut lähipiirin rajuja oireita toisen annoksen jälkeen vaikka ensimmäisestä ei mitään.

06/04/21

BIG PHARMA › UUTISET

Linkkiä?

Vierailija
46/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattepa nähdä. Muutaman vuoden päästä koronarokotteen buusteri on mukana influenssan kausirokottessa.

Koronasta ei enää päästää eroon, aina löytyy jostain päin maailmaa ihmisryhmiä, jossa ei rokotekattavuus tule riittämään ja niissä kehittyy mutaatioita, jota vastaan meidän täytyy suojautua.

tuoreimmassa tutkimuksessa käsitellään viruksen mahdollista siirtymistä ihmisen perimään.

Taustalla on Harvardin yliopiston ja MIT:n tutkimus, jonka mukaan koronaviruksen RNA:n osia voisi integroitua tartunnan saaneen solun genomiin. Kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan.

Tämänkin keskustelun perusteella sehän on silkka lahja, josko rokote muuttaa ihmisten perimää.

Vierailija
47/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Perjantaina taas kaikkia Pfizerin osakkeen omistajia hymyilytti. Jälleen kilahti tilille yhtiön maksamia osinkoja. Olikohan jo peräti kolmas kerta tämän kalenterivuoden aikana kun jakoivat osinkoa.

Yhtiöllä pyyhkii ilmeisen hyvin.

Vierailija
48/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelinkin. Ei haittaa, varsinkin, jos rokotteita on hyvin saatavilla. Jos kolmannella rokotuksella estetään se, että ei tule rajoituksia, niin hieno homma.

Vierailija
49/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA! uskaltaisi nyt käydä ottamas ton ekankaan. Pelottaa ihan järjettömästi, tiedän että pökrään pelosta.

Se on niin ohut piikki ja nopeasti ohi, että ei sitä edes huomaa. Rohkeasti vain.

Vierailija
50/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Perjantaina taas kaikkia Pfizerin osakkeen omistajia hymyilytti. Jälleen kilahti tilille yhtiön maksamia osinkoja. Olikohan jo peräti kolmas kerta tämän kalenterivuoden aikana kun jakoivat osinkoa.

Voin ostaa rokotteen omilla rahoillani, jos se joitakin jotenkin helpottaa.

Vierailija
51/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

06/04/21

BIG PHARMA › UUTISET

Mistä toi uutinen on?

Vierailija
52/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäisen koronarokotteen ja aion ottaa toisen, otan vaikka kolmannen ja neljännen, jos tarvii. Ihan mitä tahansa, että tämä pandemia loppuisi eikä tarvitsisi koko ajan pelätä ja elää niin rajoitettua elämää.

Vierailija
53/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ostaa rokotteen omilla rahoillani, jos se joitakin jotenkin helpottaa.

???

Vierailija
54/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen genomissa on jo nyt pitkiä pätkiä virusperäistä DNA:ta. Väitetään, että aitotumalliset solut (eli kaikki korkeampi elämä) syntyivät siten että virus yhdistyi soluun.

Vierailija
55/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että voittoa (ja sen maksimointia) tavoitteleva pörssiyhtiö haluaa pitää asiakkaansa. Eihän lääkefirmalle ole eduksi, että heidän tuotteensa parantaa ihmisiä. 

Vierailija
56/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Sairaanhoitaja, kiinnostaa tietää miksi et halua itse ottaa rokotetta? Onko sinulla minkälainen ajatus tästä rokotteesta?

En itsekään halua ottaa rokotetta, koska en koe olevani nytkään suuressa vaarassa, joten ei synny harhaa turvan tunteestakaan.

Vierailija
57/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteesta tulee jokavuotinen ja ilman sitä et saa matkustaa.

https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2…

ROADMAP FOR THE IMPLEMENTATION OF ACTIONS BY THE EUROPEAN COMMISSION BASED ON THE COMMISSION COMMUNICATION AND THE COUNCIL RECOMMENDATION ON STRENGTHENING COOPERATION AGAINST VACCINE PREVENTABLE DISEASES

"Examine the feasibility of developing a common vaccination card/passport for EU citizens (that takes into account potentially different national vaccination schedules and), that is compatible with electronic immunisation information systems and recognised for use across borders, without duplicating work at national level"

"ROADMAP ON VACCINATION Last update: Q3 2019"

Vierailija
58/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat tehneet aika ison palveluksen ihmiskunnalle tuolla rokotteellaan, että jakakoot osinkoja, hyvä niin. Mikähän muokkaisi ihmisen perimää niin, että osattaisiin olla kiitollisia tällaisesta tieteellisestä kehityksestä ja keksinnöstä, joka on vaatinut epäilemättä aivan tolkuttoman monta ihmistä ja työtuntia ja valtavan logistiikan suunnittelun ja vielä poikkeuksellisen nopeassa aikataulussa.

Vierailija
59/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelle että olet innoissasi näistä rokotteista. Tykkäät kun suhun rätkitään paskaa neulalla.

Vierailija
60/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ota?

Koronan riski on hyvin pieni.

Tyhmät ottaa rokotteen

Mutta rikoo on koronankin riskillä ruma.