Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään
https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…
Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.
Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?
Ei, minä saan 38 euroa tunnilta. T. Sh
Taidat olla Pentti 67v. Savukoskelta.
Itse kuulin väitteen että ei ole paljon halukkaita sairaanhoitajia antamaan kokeellisia rokotteita joten tuntipalkka on sen takia korkea rokottajilla. Osa tekee rahasta mitä tahansa kyllä.
Kyllä ja ne jotka tekevät väärin, vaikkakin palkattuina, tulevat joutumaan vastaamaan teoistaan. Kukaan piikittäjä ei varmaan ole kertonut rokotettavalle, että kyseessä on kokeellinen rokote ja sen turvallisuudesta ei ole takeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan
Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta
Sairaanhoitaja, kiinnostaa tietää miksi et halua itse ottaa rokotetta? Onko sinulla minkälainen ajatus tästä rokotteesta?
En itsekään halua ottaa rokotetta, koska en koe olevani nytkään suuressa vaarassa, joten ei synny harhaa turvan tunteestakaan.
Vaikka ette nyt kokisi olevanne vaarassa niin entä vuoden päästä? kahden vuoden päästä kun virusta edelleen kiertää, mutta testausta ja jäljitystä ei tehdä enää niin paljon? Näitä tapauksia tulee olemaan jatkossakin ja tulette kohtaamaan niitä töissä, mutta myöskin vapaa-ajalla. Harha on se, että olette turvassa ilman rokotetta. Töissä varmaan käytätte jatkossakin maskia, mutta ette vapaa-ajalla ja jos olette rokottamattomia niin riskit on erittäin suuret.
Hahahahah
Missä menee teidän maksimilimitti, mihin määrään asti olette valmiita ottaan rokotteen?
Otan influenssarokottenkin kerran vuodessa, puutiaisaivokuumerokote vaati kolme rokotekertaa - so what? Mitä väliä sillä, että jotakin asiaa pitää tehdä monta kertaa?
On naiivia kuvitella, että kerta-annos olisi parempi tai turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on hyvä uutinen! Siis jos se kolmas piikki on jo valmiina!
Olisi hieno juttu, jos saataisiin kausi-influenssa ja vuotuinen koronarokote ympätyä yhteen ja samaan piikkin!
Te, jotka olette innoissanne näistä kaikenlaisista rokotteista ja tunnutte iloitsevan mitä enemmän niitä saa, niin miten olette ajatelleet, että teidän elimistö kestää ne kaikki rokotteet? Vuodesta toiseen annatte ruiskuttaa itseenne ties mitä?
Oletteko ajatelleet ikinä minkälainen suuresti lisääntynyt riski teillä on mm. erilaisille autoimmuunisairauksille, neurologisille sairauksille ym.? Saattaa olla, että on jonkinlainen suoja ehkä sitä vastaan, mille on rokotettu, mutta on moninkertainen riski sairastua johonkin muuhun tai jopa kuolla?
No ei olla. Tuo on tyhmille tarkoitettujen rokotevastaisuuskampanjoiden perusväitteitä, jolta puuttuu pohja. Suuressa kuvassa rokotteet pitävät ihmisiä terveinä ja hengissä. Suurempi riski on kuolla niihin sairauksiin tai saada pysyviä.vammoja niistä. Elimistö ei kestä.vakavia sairauksia ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Missä menee teidän maksimilimitti, mihin määrään asti olette valmiita ottaan rokotteen?
Diabeetikot piikittävät päivittäin joten koronarokotteenkin voin ottaa vaikka päivittäin jos ei maksa mitään ja tauti pysyy poissa.
Rokoteohjelma voimistuttaa variantteja ja ne yleistyy rokoteohjelman myötä.
'Unfortunately, what we will see between now and the end of the year 2021 is a number of variants which are driven by immunological selection, largely by the vaccines, and that will add another layer of complexity.
-Professor Sir John Bell, Oxford’s regius professor of medicine.
https://www.rt.com/uk/515824-covid19-vaccines-variants-oxford/
Vierailija kirjoitti:
Pistän itseeni systostaatteja nivelreumani hoitoon kerran viikossa. Voin käydä ottamassa rokotteen vaikka kerran kuukaudessa. Jos sen saisi pistää itse, voisin pistää vaikka joka päivä. En ole piikkikammoinen.
Sairastin koronan enkä tule ottamaan rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun maksimilimiitti on jo sairastamassani long covidissa. En halua elimistööni enää lisää ronaa piikillä.
Ymmärrättekö, että tätä ei voi verrata mihinkään diabetes- tai nivelreumapistoihin. Itsellänikin eräs reumasairaus ja siksi juuri en halua näitä. Long covidiin itsekin sairastuin, se riitti. En halua sairastua lisää rokotteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi korona hiipuu nyt jopa nopeammin sellaisissa Euroopan maissa, joissa rokotettuja on vasta tosi vähän?
Saisiko tähän vastauksen?
Saa myös vapaasti hakkua mua hulluksi, ilkeäksi pelottelijaksi, salaliittoteoreetikoksi tai ihan miksi ikinä haluaa. Oikeastaan toivon itsekin, että minä ja muut samaa mieltä kanssani olevat olisimme hulluja ja asiat ei oikeasti olisi näin, vaan me vain olisimme päästämme lopullisesti sekaisin. Olisihan se oikeastaan lohdullisempi ajatus niin kuin se, että maailmanväestöä käytännössä massamurhataan parhaillaan. Hitaasti, mutta varmasti. Hitaasti siksi, koska olisihan se tosi huonoa mainosta rokotteille, jos kaikki kupsahtaisi heti ekan jälkeen. Fiksusti suunniteltu taktiikka kieltämättä.