Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iän tuomia muutoksia olette havainneet itsessänne?

Vierailija
02.06.2021 |

Aloitan. Harmaita suortuvia. En ole värjännyt koska ei haittaa.
Naururyppyjä silmäkulmissa, ja otsassa vaakasuoria ryppyjä.
Olkapäät tuntuu välillä raskailta jos joutuu nostaa käsivarret.
Polvissa välillä tuntemuksia. Ihan uus juttu. Kuluma tulossa? Mitenköhän vois välttää?
Oon siis 47.

Kommentit (772)

Vierailija
621/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää hötkytä kaikenmaailman tohotuksia.

Elämästä voi NAUTTIA❤️

Vierailija
622/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 34 ja massiivisen pitkät nenäkarvat ilmestyivät. Ei pidä siis sekoittaa niihin pieniin normaaleihin karvoihin, vaan niihin muutamaan veijariin jotka päättävät siellä kasvaa useiden senttien pituisiksi ihan parissa päivässä ja tipahtavat sieltä sitten roikkumaan pitkin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita mutta tärkein on, että olen paljon myötätuntoisempi niin itseäni kuin muitakin kohtaan

Vierailija
624/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset oireet olleet pitkälti saman kaltaisia kuin muillakin täällä kommentoineilla.

Kärsivällisyys on sekä lisääntynyt että pienentynyt. Sikäli lisääntynyt, että en anna pikku murheiden pilata päivääni ja olen vähemmän tuomitseva itseäni ja muita kohtaan. Se on taas heikentynyt draamansiedon, diivailun ja turhan per*eilyn osalta. Niistä annan kipakkaa ja välitöntä palautetta.

M45

Vierailija
625/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Norppa kirjoitti:

Vararenkaita kertyy. Ystävälläni on vaaka, jolla voi mitata kehonkoostumusta. Järkytyin, kun mittari ilmoitti rasvaprosentiksi 52%. En pidä lenkkeilystä, mutta käyn usein uimassa. Yritän syödä terveellisesti esim. kotimaista vähärasvaista kalaa.

Nuo rasvaprosenttimittaukset voisi heittää Huitsin Nevadaan. Etenkin me yli 50 vuotiaat olemme luonnostamme rasvalla lihaksia korvaavia. Ollaan vain. Toki voi ankaralla treenillä saada itsensä napakammaksi, mutta näen muutoksen keho koostumuksessa olevan luonnon sanelemaa. Hyvin kirjoitit, toit esiin tuon prosenttihullutuksen, kiitos!

Vierailija
626/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

Olen kestävämpi. Nuorempana laukesin

nopeammin.

Minäkin olen kestävämpi, enkä suutu ja ärsyynny niin helposti. Kiukku laukeaa nopeammin. :-) nainen 56v.

Vierailija
627/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Norppa kirjoitti:

Vararenkaita kertyy. Ystävälläni on vaaka, jolla voi mitata kehonkoostumusta. Järkytyin, kun mittari ilmoitti rasvaprosentiksi 52%. En pidä lenkkeilystä, mutta käyn usein uimassa. Yritän syödä terveellisesti esim. kotimaista vähärasvaista kalaa.

Nuo rasvaprosenttimittaukset voisi heittää Huitsin Nevadaan. Etenkin me yli 50 vuotiaat olemme luonnostamme rasvalla lihaksia korvaavia. Ollaan vain. Toki voi ankaralla treenillä saada itsensä napakammaksi, mutta näen muutoksen keho koostumuksessa olevan luonnon sanelemaa. Hyvin kirjoitit, toit esiin tuon prosenttihullutuksen, kiitos!

Sitähän se Miikkulainenkin mulle yritti sanoa

Vierailija
628/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti voin paremmin.

Vierailija
629/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v.

Silmien alla on näkyvämmät naururypyt, jotka tosin näkyvät lähinnä hymyillessä. Iho on vähän veltostunut, mutta ei näkyvästi. Kasvot muuttuneet vähän kulmikkaammiksi ja poskipäät piirtyneet esiin. Näytän useammin valokuvissa väsyneemmältä kuin ennen. Hiuksia on vaikeampi kasvattaa ihan yhtä pitkiksi kuin nuorempana vaikka nytkin pitkät ovat.

En ole enää samanlainen suorittaja kuin nuorempana. Tunnen itseni paljon paremmin, sen mistä tykkään ja miten voin hyvin, minkä tyylistä elämää haluan elää. Osaan hillitä hermoni paremmin. Minulla on enemmän parisuhdetaitoja. Persoonaani on tullut syvyyttä ja minusta on tullut spirituaalisempi. Myös erakkoluontoisempi. Kyynisempi ja pettyneempi maailman tilaan. Nykyään osaan nauttia paremmin elämän pienistä iloista ja hetkistä.

Vierailija
630/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Norppa kirjoitti:

Alkaa muuten jo tuo aikaisemmin rasvalla lihaksen korvautuminen, neljänkympin jälkeen. Sen nyt varmasti on jonkilainen huomannut joka treenaa vähänkin tavoitteellisemmin.

Vierailija
631/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa Norppa kirjoitti:

Siis lihaksen korvautuminen alkaa jo aikasemmin kuin 50- vuotiaana, sitä tarkoitin tuolla kauhealla kökkölauseellani.

Alkaa muuten jo tuo aikaisemmin rasvalla lihaksen korvautuminen, neljänkympin jälkeen. Sen nyt varmasti on jonkilainen huomannut joka treenaa vähänkin tavoitteellisemmin.

Vierailija
632/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitsin Nevadaan lähetän myös huomauttelut kämmenselissä ja kyynärvarsissa näkyvistä, pullottavista verisuonistani. Se nyt vain on niin että rankkoja töitä tehneenä niin ammatissani kuin kotona, alkaa suonet näkyä 57-vuotiaalla. Ei ole naisellista, sanoi yksi tuttava...

Mieluummin kehossa jälkiä elämästä kuin käyttämätön. Kehoa ei jätetä perinnöksi lapsille, riittää kun kestää elämän ajan.

Vierailija
633/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa eteen samaan malliin kun ennenkin mut ei meinaa nalli palaa

Vierailija
634/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vuoden 1997 jälkeen tehty ei enää kiinnosta kuin ihan satunnaisesti. Väsymys hidastaa välillä oikeasti nykyään. Olut maistuu paremmalta ja paremmalta joka vuosi (arvaapa sukupuoleni).

Vierailija
635/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaan on tullut ryppyjä. Silmäkulmiin ensimmäiset pienet rypyt. Iho on ohentunut silmien ympäriltä, kämmenien päältä ja jalkapöytien päältä, sekä intiimipaikoista sitten teinivuosien. N30

Vierailija
636/772 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa on tapahtunut jotain: tuntuu että ennen niin sirot jalat ovat muuttuneet lättäjaloiksi ja nykyään tarvitsen jopa kenkälusikkaa. Nuorempana pidin kenkiä kuin kenkiä enkä tarvinnut ikinä kenkälusikkaa. Harmittaa, sillä käyttäisin mielelläni edelleen kauniita korkkareita jos ne mahtuisivat jalkaan.

Vierailija
637/772 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysiset oireet olleet pitkälti saman kaltaisia kuin muillakin täällä kommentoineilla.

Kärsivällisyys on sekä lisääntynyt että pienentynyt. Sikäli lisääntynyt, että en anna pikku murheiden pilata päivääni ja olen vähemmän tuomitseva itseäni ja muita kohtaan. Se on taas heikentynyt draamansiedon, diivailun ja turhan per*eilyn osalta. Niistä annan kipakkaa ja välitöntä palautetta.

M45

Tämä. Siis kaikki feikki -😐 turhaa. Olen oma itteni ja toivon et muutkin on aitoja. Valitsen seurani sen mukaan. Ilmehdin palautteeksi enemmän, jos joku leveilee tai alentaa muita. Aika tehokasta... N60

638/772 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 vuotiaana kokemusasiantuntijana olen huomannut tyytyväisyyden ja viisauden lisääntyneen

Vierailija
639/772 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot työskentelyasennot aiheuttavat vaivoja. Parikymppisenä tein töitä ja opiskelin ihan käsittämättömissä asennoissa eikä tullut mitään ongelmia. Nyt kolmevitosena jos kökin yhden työpäivän esim pelkällä läppärin näytöllä, olen ihan rampa seuraavan viikon :(.

Vierailija
640/772 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden syvää rauhaa, olen keskimäärin onnellinen ja hyvin kärsivällinen. Jaksan hekotella säälivästi "kriitikoille" ja olen armollinen itseäni ja muita kohtaan.

Elämä on hemmetin kivaa, vaikkei siinä kummoisia tapahdu. On mukava olla terve, eläkkeellä ja yksin, ei tartte kuorsausta kuunnella eikä toisten jälkiä siivota.

Velat maksettu, asunto oma ja kiva, ympäristö ihan jees ja Stadiin pääsee junalla puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme