Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aborttien saantia saataisiin tiukentaa

Vierailija
08.08.2008 |

Tää on tosi julmaa tää elämä nykyään kun lapsiakin saa tappaa. Ymmärrän että on joitain todellisiakin syitä olemassa,mutta minusta pitäisi ottaa käytäntö että abortin saa vain jos raskaus on paha riski äidille tai jos äiti on tosi nuori ja kykenemätön synnyttämään esim 10 vuotias tai 13 sekä jos lapsi on todella pahasti vammainen.Muissa tapauksissa ei saisi aborttia vaan olisi pakko pitää lapsi ja synnyttää se. Sitten voisi viettää lapsen kanssa ne sairaalassa olo päivät jonka jälkeen lapsen voisi antaa adoptioon jos sitä ei halua. Sitten nämäkin lapset saisivat uuden kodin koska nykyään on niin paljon lapsettomia ja nämä äidit jotka antaisivat lapsen pois oppisivat että seksistä voi olla seurauksena lapsi ja siitä ei noin vaan päästä eroon ainakaan ihan heti.Tämä myös lisäisi mahdollisuuutta että äidit haluaisivatkin pitää lapsen.Näin säästyisi monen lapsen henki!Tosin se saattaisi lisätä itsemurhia.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei missään tapauksessa tänne enää ei toivottuja vauvoja.

Lisäksi pitäisi varmistaa, ettei kaikki ihmiset saisi tehdä lapsia lainkaan.

Huumeidenkäyttäjiltä, murhaajilta, lasten pahoinpitelijöiltä ym.lta johdot poikki.

Vierailija
22/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosterilisaatiot on onneksi menneisyyttä!

Huumeidenkäyttäjiltä, murhaajilta, lasten pahoinpitelijöiltä ym.lta johdot poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä itsekkään mielipiteitäsi perustele eikä tarvitsekkaan. Omani olen kyllä jo moneen kertaan tälläkin palstalla perustellut, mutta ei oikeasti omia tuntemuksiaan, omaa tuntoaan, moraaliaan voi kovin tarkkaan perustella. SInä taidat olla vielä kovin nuori HardcoreZen. Haastat riitaa, mutta sen sijaan voisit opetella keskustelemaan.

Vierailija
24/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida sanoa, että jossain tietyssä kehitysvaiheessa oleva ihminen ei olisi ihminen. Tai voidaan tietenkin sanoa, mutta keinotekoinenhan sellainen rajaus on.

Vierailija
25/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa siinä olisi hyvä yrittää saada äiti synnyttämään lapsi ja antamaan adoptioon mutta toisaalta sitä ei kovin moni kestäisi henkisesti kun raiskaus on kuitenkin aiheuttanut traumat ja siitä pitäisi päästä yli ja unohtaa se. Kyllä raiskaus tapauksissa on pakko olla oikeus aborttiin.

Kyllä 15 vuotias jo kykenee ehkä jotenkin olemaan äiti.Ja onhan näillä äideillä aina mahdollisuus antaa lapsi adoptioon.

Mutta sikiö on tuleva ihminen ja hyvin tärkeä. Sen ei pitäisi olla kuin luomi joka voidaan halutessaan vaan poistaa ja heittää pois.

AP

Vierailija
26/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teet näitä samoja provosoivia aloituksia päivästä toiseen.

Voitko perustella minulle vielä kerran, koska en ole koskaan törmännyt kunnolliseen perusteluun.

Ja kyllä, koska sinä aloitit tämän keskuselun, on sinulla ns. todistelutaakka. Kyllä minultakin saa kysyä, että miksi olen tätä mieltä kuin olen.

Naisten oikeuksien polkeminen ja ei-toivottujen lasten saattaminen ylikansoitetulle maapallolle on minun mielestäni todella väärin.

Vierailija
27/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas tarkemmin. Ei toivottuja lapsia ei tule tähän maailmaan itsekseen. Kyllä siinä ovat niin naiset kuin miehetkin osallisina. Naisen kohdussa on ihan erillinen ihminen, Huolehtikoon nainen omastaan, mutta olkoon vahingoittamatta toisen elämää. Ja minun mielipiteeni edelleenkin.

Vierailija
28/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi onneksi abortoimatta jäänyt on täällä hoivissani. Enemmänkin voisin ottaa, mutta tila ei riitä eikä minulle enää vastasyntynyttä annettaisikaan. Isompia lapsia luultavasti otankin suojiini kunhan saadaan isompi asunto.

Vierailija
29/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on ihmisiä, joiden mielestä munasolulla on suuremmat oikeudet kuin jo syntyneillä ja naisilla ei ole muuta arvoa kuin synnyttää, synnyttää, synnyttää.

Vierailija
30/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä oikeasti samaa mieltä.En tiedä miksi kirjoitin että tuleva ihminen...No joka tapauksessa kun olen itse kahden lapsen äiti niin tiedän miten suuri ihme lapsi on ja tiedän myös miltä tuntuu kun raskaus on alussa ja sitä on vaikea käsittää.Tarkoitan että monet näistä naisista ketkä päätyvät aborttiin niin saattaisivat lapsen synnyttyä kuitenkin pitää lapsen koska oma lapsi on jotain niin ihanaa että siitä on vaikea päästää irti.Useammilla kuitenkin on aborttiin pääsyynä pelko olla ehkä erilainen kun muut tai pelko jäädä yksin lapsen kanssa tai pelko lapsi joka ei enään mahdu perheeseen jossa on jo tarpeeksi lapsia.Yksinkertaisesti koko raskautta ei vättämättä osata ymmärtää. kuinka tärkeä jokainen lapsi on ja kuinka se möykky mahassa on oikeasti jo abortti vaiheessa monesti hyvin paljon vauvan näköinen.

AP

Vierailija
31/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on todellakin muutakin tehtävää kuin synnyttää. SItä varten on olemassa ehkäisyvälineet. Eikai se nyt sentään mikään pakollinen asia ole harrastaa seksiä ja etenkään ilman ehkäisyä.

Vierailija
32/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.kärpäsen paskan verran arvoa teidän silmissänne.

Sen voi päätellä tästä ketjusta.

Vierailija
33/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttiin olla. Onhan se kohtuutonta siinä tilanteessa alkaa äidiksi, kun ei todellakaan ole itse asiaan vaikuttanut.

Vierailija
34/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi julmaa tää elämä nykyään kun lapsiakin saa tappaa.

Ja kissan viikset!

Ihminen on koko historiansa ajan eliminoinut ei-toivotut lapset. Ennen heidät maattiin kuoliaiksi, jätettiin hoitamatta tai hylättiin vaikka metsään. Nyt sentään on mahdollisuus aborttiin, inhimillisen kärsimyksen määrä on siinä huomattavasti pienempi kuin entisaikaisissa konsteissa.

Vai niihinkö pitäisi palata länsimaissakin? Tätähän tapahtuu kehitysmaissa aina vaan.

Vierailija
35/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista tekstiä jaksa edes lukea loppuun.

Vierailija
36/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kissan viikset!

Ihminen on koko historiansa ajan eliminoinut ei-toivotut lapset. Ennen heidät maattiin kuoliaiksi, jätettiin hoitamatta tai hylättiin vaikka metsään. Nyt sentään on mahdollisuus aborttiin, inhimillisen kärsimyksen määrä on siinä huomattavasti pienempi kuin entisaikaisissa konsteissa.

Vai niihinkö pitäisi palata länsimaissakin? Tätähän tapahtuu kehitysmaissa aina vaan.

kaikki ei toivotut lapset elävät uskomattoman ihanan elämän ja saavat ihan yhtä paljon rakkautta ja hoivaa osakseen kuin toivotutkin lapset. Kaikkein parhaimmassa asemassa ovat vammaiset, koska he ovat paljon parempia ihmisiä kuin muut.

Vierailija
37/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kiteytit nasevasti=)))

Ja kissan viikset!

kaikki ei toivotut lapset elävät uskomattoman ihanan elämän ja saavat ihan yhtä paljon rakkautta ja hoivaa osakseen kuin toivotutkin lapset. Kaikkein parhaimmassa asemassa ovat vammaiset, koska he ovat paljon parempia ihmisiä kuin muut.

Vierailija
38/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole näitten kanssa....

40

Vierailija
39/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä abortit ovat kyllä kanssa kauheita!Ihminen leikkii liiaksi jumalaa. kaikki ei toivotut vaan alta pois. Tunnen muutaman ketkä on yksinhuoltajia ja aika nuoria. Parilla heistä ei ollut mitään tunteita lapseen oikeastaan ennen kun se syntyi mutta sitten rakkaus leimahti heti.Kun lapsi saa alun ei toivottununa niin ei tietenkään ole helppoa tehdä päätöstä että pitää lapsen,mutta tähän pitäisi kannustaa.Miksi ei tajuta että 100% ehkäisyä ei ole ja jos on valmis sänkyyn niin pitää olla valmis pitämään lapsi tai edes synnyttämään ja antamaan adoptioon. Monet sanovat että ei halua harkita adoptiota koska joutuu olee raskaana ja synnyttämään ja sitten antamaan lapsen pois. Minusta aika pieni hinta siitä että lapsi saa kuitenkin elää.

AP

Vierailija
40/119 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Miksi ei tajuta että 100% ehkäisyä ei ole ja jos on valmis sänkyyn niin pitää olla valmis pitämään lapsi tai edes synnyttämään ja antamaan adoptioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi