Aiotteko panna juhannuksena?
Kommentit (61)
En. Yövytään miehen kanssa pienessä telttamaisessa leirintämökissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä ei voi panna, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi, mutta ei nappaa. Haluan suihkuun jälkikäteen, enkä todellakaan lähde mihinkään huoltorakennuksen yhteissuihkuun yöllä. Plus en tykkää kun seinät ovat pahvinohuet ja naapuri nukkuu muutaman metrin päässä.
Myöhemmin ehtii.
Naapurimökin leskirouva lupaili jo saunapuhdasta pimpsoo juhannuksena, saas nähdä toteutuuko ennuste
Miksi juhannus oisi poikkeus? Mikäs sen ihanampaa voisi olla.
Mistä sitä vielä tietää, ehkä jos flaksi käy ja toivottavasti käy.
Toki, ja myös kesäpäivän SEISAUKSENA eli 21 päivä.
Vierailija kirjoitti:
Naapurimökin leskirouva lupaili jo saunapuhdasta pimpsoo juhannuksena, saas nähdä toteutuuko ennuste
Toiveesi toteutuu sillä Juhannustaika on totta.
Kyllä jos Reetta Liisa Kaija Heidi tai joku muu on suosiollisella päällä
Taitaa toinen mies panna muijaa juhannuksena
Sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Joillakin ei ole omaatuntoa
Kiinnostais kyllä, mutta ei. Mies on töissä ja vieraan kanssa en edes juhannuksen kunniaksi lähde
Panisin kyllä, tekisi mieli niinkuin jokaikinen päivä. Rouvalla lienee toiset aatokset
Kyllä, nussiminen kuuluu aina juhannukseen!
Meillä on keskiaikaseuran kanssa pieni juhannusleiri. Muutama tusina, ehkä sata osanottajaa, keskiaikakamppeet, keskiaikateltat, keskiaikavaatteet ja keskiaikajuomat ja -ruoat. Oluet, simat ja omppuviinit valmistuvat ajoissa, porsas on hankittu valmiina ja pistetään vartaaseen ja kaikki on valmisteltu.
Meillä on aina ollut siellä semmoinen juhannusneitojuttu ja mä voitin arpajaiset tänä vuonna. Me tehdään leirin keskusaukiolle iso peti saniaisista ja iltasyöminkien jälkeen mä menen siihen alasti makaamaan ja makaan siinä koko juhannusyön. Kuka vaan pojista saa tulla ja nussia mua yksi kerrallaan ja muut saavat syödä, juoda ja katsella.
Kolme tytöistä on nimetty mulle piioiksi ja ne tuovat mulle ruokaa ja juomaa ja pyyhkii mut puhtaaksi ja mitä vaan tarvitaankin ja joku niistä tuuraa mua silläaikaa kun mun täytyy käydä pissalla.
Tämä on tällainen slaavilainen juttu ja tällä saadaan kaikille osanottajille onnekas vuosi.
Toivottavasti pojat eivät tällä kertaa ryyppää itseään liian juovuksiin ja lepakoille ei tänä juhannuksena tarjoilla jälkiruokaa!
Luultavasti vedän käteen kerran, pari, koska olen kolme päivää yksin vaelluksella nyt juuri juhannuksen ympärillä. Tai ainakin on hyvin epätodennäköistä, että sieltä metsästä löytäisin ketään tai mitään pantavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi, mutta ei nappaa. Haluan suihkuun jälkikäteen, enkä todellakaan lähde mihinkään huoltorakennuksen yhteissuihkuun yöllä. Plus en tykkää kun seinät ovat pahvinohuet ja naapuri nukkuu muutaman metrin päässä.
Myöhemmin ehtii.
Ja kaiken lisäksi juhannuksena on liian valoisaa. Säälin miestäsi ihan täysillä!
kyllä kiinnostaa tälle vaarille, mutta kas kun panopuut on loppunut, tai lähtenyt etelään..