Hoitajat katsovat minua nenänvartta pitkin koska olen siivooja, mutta eivät tiedä että...
...olen todennäköisesti heitä korkeammin koulutettu koska olen filosofian maisteri.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja pidän siivoojien työpanosta tärkeänä. Varsinkin ympäristössä kuten sairaala tai vanhainkoti jossa hygienia on tärkeää. En kuitenkaan ole kiinnostunut muiden sosiaalisesta statuksesta tai koulutuksesta, enkä järjestä ihmisen arvoa hänen asemansa tai koulutuksensa mukaan.
Itse ajattelen hoitajana tismalleen samalla tavalla. Kaikkien työpanosta tarvitaan. Lisäksi ajattelen että jokaisella on vastuu siitä millaiseksi ilmapiiri työpaikalla muodostuu. Luonne ja asenne ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan katso mitenkään erityisesti. Kuvittelet vaan 😊
Tämä! Kun ihmisellä on itsellään joku kompleksi itsensä kanssa sitä alkaa kuvitella vaikka minkälaisia katseita.
Siinä mitään komplekseja tarvita. Jokainen teistä hoitajista tietää kuinka hierarkinen esim. sairaalaympäristö on. Ja teitä katsotaan nokkavartta pitkin niin lääkäreiden kuin asiakkaiden toimesta.
Sitten itse jatkatte ketjua…. halveksitte siivoojaa.
Nähty ja koettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kun ihmisellä on itsellään joku kompleksi itsensä kanssa sitä alkaa kuvitella vaikka minkälaisia katseita.
Siinä mitään komplekseja tarvita. Jokainen teistä hoitajista tietää kuinka hierarkinen esim. sairaalaympäristö on. Ja teitä katsotaan nokkavartta pitkin niin lääkäreiden kuin asiakkaiden toimesta.
Nähty ja koettu!
Olitko töissä takapajulassa vai 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja pidän siivoojien työpanosta tärkeänä. Varsinkin ympäristössä kuten sairaala tai vanhainkoti jossa hygienia on tärkeää. En kuitenkaan ole kiinnostunut muiden sosiaalisesta statuksesta tai koulutuksesta, enkä järjestä ihmisen arvoa hänen asemansa tai koulutuksensa mukaan.
Miten osoitat arvostuksesi? Ei ne kokemukset dissaamisesta tyhjästä tule.
Minkä arvostuksen? Me kaikki ollaan työpaikoillamme töissä tekemässä tehtäviä, joista työnantaja maksaa meille palkan. Siellä pitää jokaiselle riittää, että työkaverit kohtelevat toisiaan asiallisesti ja normaalien käytöstapojen mukaisesti. Jokaisessa työpaikassa, niin sairaaloissa kuin muualla, on krpiä, jotka ei näin toimi, ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, missä ammatissa joku toimii. Jos sinä tai muut odotatte arvostusta töisdä, niin sitä saatte odottaa. Todella naivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähty ja koettu!
Olen tehnyt siivoojan, lähihoitajan ja sairaanhoitajan hommia erilaisissa työympäristöissä, ja voin sanoa, että kussakin noissa töissä on niin paljon tekemistä, että ei ole aikaa eikä halua miettiä mitä muut minusta tai ammatista ajattelevat. Ja voin rehellisesti sanoa, että eipä edes kiinnosta. Eikä ketään työkaveriani em hommissa ole kiinnostanut. Ja työkokemusta kaikista pitkältä ajalta. Sulla on ilmeisesti tekemisen puute töissä, kun ehdit tuommoisia ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerrotko miten sinulle pitää osoittaa arvostusta siitä, että teet sen työn , josta työnantaja sinulle maksaa?
Tämä lanka on p'skapuhetta, koska sairaaloissa ei ole siivoojia vaan laitoshuoltajia. Kukaan sairaalassa siistimässä oleva ei kutsuisi itseään siivoojaksi.
Ottakaa huomioon, että tänään on ollut paljon selkeiltä provoilta haisevia aloituksia tyyliin lähihoitajan työ ei vaadi mitään jne jne. Mutta kai nämäkin ajavat asiansa jos syntyy keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoni siivooja on jonkin humanistisen aineen maisteri.
Ihme jos sellaisia töitä jossain olisi.
Olen sairaanhoitaja, aiemmalta koulutukseltani FM, pääaine biologia. Tienaan nykyään paremmin kuin taistellessa pätkätöissä. Kiire ja kuormitus työssä sairaalassa on tosin kova. Näytän varmasti väsyneenä ties miltä. Ap tulkitsee muiden ilmeitä omien pelkojensa ja epävarmuutensa värittämänä. Ihmettelen myös tuota suunnitelmaa opiskella seuraavaksi tohtoriksi. Väikkäriä ei noin vaan 'mennä tekemään', etenkin jos gradusta on jo aikaa ja sen osalta aikoinaan jatkosuunnitelmat tyssänneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap: lla huono itsetunto? Ikävää.
Ja sinä olet tunnevammainen hoitsu.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja, aiemmalta koulutukseltani FM, pääaine biologia. Tienaan nykyään paremmin kuin taistellessa pätkätöissä. Kiire ja kuormitus työssä sairaalassa on tosin kova. Näytän varmasti väsyneenä ties miltä. Ap tulkitsee muiden ilmeitä omien pelkojensa ja epävarmuutensa värittämänä. Ihmettelen myös tuota suunnitelmaa opiskella seuraavaksi tohtoriksi. Väikkäriä ei noin vaan 'mennä tekemään', etenkin jos gradusta on jo aikaa ja sen osalta aikoinaan jatkosuunnitelmat tyssänneet.
Väsymys ei oikeuta muiden työyhteisön jösenien dissaamista. Teillä on huono työmoraali ja kehittymätön työkulttuuri, johtamisen ongelmat ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kommenttisi juurikin todisti, että itsetuntosi on huono!
T. Työtön duunari, ei hoitoslalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis siivoat etkä tee koulutustasi vastaavaa työtä?
Koska filosofin työpaikkoja on aika rajoitetusti..
Tämä kommenttisi paljastaa ettet ole FM. Ei Filosfian maisteri ole mikään filosofi, eikä filosofia ole ammatti. Ens kerralla parempi trolli sitten.
terveisin FM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerrotko miten sinulle pitää osoittaa arvostusta siitä, että teet sen työn , josta työnantaja sinulle maksaa?
Samoin kuin minäkin teen sinulle esim. edes tervehtimällä asiallisesti!
Miksi aina tällaisia aloituksia hoitajista? Kyllä minä ainakin kollegoideni kanssa olen aina arvostanut siivoojia. Siivoushan on todella tärkeää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsymys ei oikeuta muiden työyhteisön jösenien dissaamista. Teillä on huono työmoraali ja kehittymätön työkulttuuri, johtamisen ongelmat ym.
Luitko edes kommenttia ennen vastaustasi? Älytöntä trollaamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kommenttisi juurikin todisti, että itsetuntosi on huono!
T. Työtön duunari, ei hoitoslalla
Opettele kirjoittamaan, amistollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissaaminen? Täh. Itse syytät nenävartta pitkin katsomisesta, ja nyt sitten itse haukut moraalin, työkulttuurin ja johtamisen🤣🤣🤣