Aasialainen puoliso kokemuksia
Mitenkäs teillä muilla kenellä aasialainen puoliso. Miten suurta roolia näyttelee raha?
Kun omassa tapauksessa rahaa kuluu jatkuvasti yli varojen puolisolla. Ja kilttinä ihmisenä kuten minä niin hän helposti käyttää sitä rahallisesti hyväksi . Tai siltä tämä tuntuu ainakin
Kommentit (55)
Pahankurinen tuhlailija-akka. T. thaimaalaisen puoliso
Helvetin ruma ja rumemmaksi muuttuu, kun ikää tulee. Epärehellinen.
Otsikko ilman välimerkkejä kokemuksia
Filippiiniläisestä puolisosta hyviä kokemuksia. Kaunis, ahkera ja kivaa seuraa. T. aviossa 20 vuotta
Eiköhän kaikki ole yksilöitä. En nyt sanois et kaikki siellä on samasta puusta
Mies on Malesiasta, hyvä paneen ja laittaan ruokaa.
Antaa! Kukaan ei edes halua yrittää sitä ylipainoista jatkuvasti pahalla päällä olevaa suomalaista Mairea.
Thainainen löytyy. Kiukkuinen, koska en anna hänelle rahaa turhiin ostoksiin. Kleptomaanisia taipumuksia hänellä.
Mulla on kinukkiukko ja lotkin sitä korville jos ei ahkeroi koko päivää. Hyvin on nöyrä mutta välillä liiankin tottelevainen. Ei omaa tatuointeja, partaa tai mahaa. Siitä plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö Suomi ruokaa
Ei ole varaa eikä kanttia. Yritin saada passin osamaksulla mutta poliisi vain nauroi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Thainainen löytyy. Kiukkuinen, koska en anna hänelle rahaa turhiin ostoksiin. Kleptomaanisia taipumuksia hänellä.
Ja hitsin äkkipikainen ainakin oma eukko
Tekee pahaa thairuokaa, eikä syö suomalaista ruokaa. Teemme omat ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hitsin äkkipikainen ainakin oma eukko
Aasia tukkuun meni Helsingissä viimeksi yli 500 ruoka tarvikkeisiin. Joka on jo käsittämätöntä tuhlausta. Ja käsittämättömintä tässä on se että minä maksan ne omalla kortilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö Suomi ruokaa
Herkuttelee mun pillulla ja se riittää. Ei mun puolesta tarvitse väkisin alkaa mitään karjalanpaisteja mättämään.
Vierailija kirjoitti:
Filippiiniläisestä puolisosta hyviä kokemuksia. Kaunis, ahkera ja kivaa seuraa. T. aviossa 20 vuotta
Eikö ole rahan perään ollenkaan?
Enpä tiedä miksi poistettiin viesti ketju jossa kirjoitin thaimaalaisesta puolisosta ja rahaa menee