Hoitajat katsovat minua nenänvartta pitkin koska olen siivooja, mutta eivät tiedä että...
...olen todennäköisesti heitä korkeammin koulutettu koska olen filosofian maisteri.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap: lla huono itsetunto? Ikävää.
Ja sinä olet tunnevammainen hoitsu.
Ja kommenttisi juurikin todisti, että itsetuntosi on huono!
T. Työtön duunari, ei hoitoslallaOpettele kirjoittamaan, amistollo.
Eli osui ja upposi👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja, aiemmalta koulutukseltani FM, pääaine biologia. Tienaan nykyään paremmin kuin taistellessa pätkätöissä. Kiire ja kuormitus työssä sairaalassa on tosin kova. Näytän varmasti väsyneenä ties miltä. Ap tulkitsee muiden ilmeitä omien pelkojensa ja epävarmuutensa värittämänä. Ihmettelen myös tuota suunnitelmaa opiskella seuraavaksi tohtoriksi. Väikkäriä ei noin vaan 'mennä tekemään', etenkin jos gradusta on jo aikaa ja sen osalta aikoinaan jatkosuunnitelmat tyssänneet.
Väsymys ei oikeuta muiden työyhteisön jösenien dissaamista. Teillä on huono työmoraali ja kehittymätön työkulttuuri, johtamisen ongelmat ym.
Luitko edes kommenttia ennen vastaustasi? Älytöntä trollaamista...
Luetun ymmärtämisen ongelmia? Kirjoitit väsymyksestä..
Sähän nyt ite teet täällä negatiivisen aloituksen hoitajista? 🤔
AP odottaa että hoitajat kiittäisivät häntä kun hän tekee työnsä. Pitääkö potilaiden ja lääkärien kiittää myös? Entä työnantajan? Pitääkö sen olla päivittäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap: lla huono itsetunto? Ikävää.
Ja sinä olet tunnevammainen hoitsu.
Ja kommenttisi juurikin todisti, että itsetuntosi on huono!
T. Työtön duunari, ei hoitoslallaOpettele kirjoittamaan, amistollo.
Ja sinä, kylmä, itsekeskeinen narsku.
Eli osui ja upposi👍👍👍
Olen laitoshuoltaja sairaalassa, eikä kukaan meistä laikkareista nimitä itseään siivoojaksi. Sairaaloissa ei työskentelee siivoojia, vaan laitoshuoltajia ja välinehuoltajia. Tästä siis vinkki seuraavaan aloitukseesi ap. Ikävää, että väheksyt hoitajia. Hoitsut on työkaverina olleet tosi mukavia, monesta tullut vuosien varrella ihan ystäviäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Sähän nyt ite teet täällä negatiivisen aloituksen hoitajista? 🤔
Niin. Itse ei arvosta toisten ammattiryhmien työtä selkeästi, kun haukkuu niitä täällä, ja sitten ihmettelee, kun häntä ei arvosteta🤣
Tällä palstalla säännöllisesti joku siivooja haukkuu hoitajia. Ja aina nimenomaan hoitajia, ei koskaan esim. Lääkäreitä.
Itsehän sinä et nyt tunnu arvostavan muiden työtä. Kyllä hoitajat tietävät siivouksen tärkeyden ja arvostavat siivoojia. Sairaalassa on niin hirveästi työntekijöitä ettei jokaista vastaantulijaa varmaankaan tule tervehdittyä. Voi myös olla epäkohteliaita yksilöitä (ei vastaa tervehdykseen) mutta sitä ei voi yleistää koko ammattikuntaan. Olen kuullut paljon myös epäkohteliaista siivoojista/laitoshuoltajista enkä silti ala yleistämään asiaa kaikkiin heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja pidän siivoojien työpanosta tärkeänä. Varsinkin ympäristössä kuten sairaala tai vanhainkoti jossa hygienia on tärkeää. En kuitenkaan ole kiinnostunut muiden sosiaalisesta statuksesta tai koulutuksesta, enkä järjestä ihmisen arvoa hänen asemansa tai koulutuksensa mukaan.
Itse ajattelen hoitajana tismalleen samalla tavalla. Kaikkien työpanosta tarvitaan. Lisäksi ajattelen että jokaisella on vastuu siitä millaiseksi ilmapiiri työpaikalla muodostuu. Luonne ja asenne ratkaisevat.
Näin! Liian moni tunnekylmä, kovanaama hakeutunut hoitsun ammattiin, valitettavasti. Vuorovaikutustaidot surkeat.
Vierailija kirjoitti:
AP odottaa että hoitajat kiittäisivät häntä kun hän tekee työnsä. Pitääkö potilaiden ja lääkärien kiittää myös? Entä työnantajan? Pitääkö sen olla päivittäistä?
Kyllä, yleensä työpaikalla odotetaan, että työyhteisön kaikki jäsenet huomioivat toisensa ihan päivittäin. Ei ole keneltäkään pois että puolin ja toisin kiitetään, kun hommat tulevat tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen laitoshuoltaja sairaalassa, eikä kukaan meistä laikkareista nimitä itseään siivoojaksi. Sairaaloissa ei työskentelee siivoojia, vaan laitoshuoltajia ja välinehuoltajia. Tästä siis vinkki seuraavaan aloitukseesi ap. Ikävää, että väheksyt hoitajia. Hoitsut on työkaverina olleet tosi mukavia, monesta tullut vuosien varrella ihan ystäviäkin :)
Juurikin näin. Tämä trolli on hoitajahullu, joka tekee täällä näitä hoitajien haukkumisketjuja.
Kun olin hoitoalan opiskelija, oli kaveriporukassani paljon siivoojia. Valmistuin sitten ja sain töitä. Kaveriporukka alkoi aika pian sättimään minua siitä, että me hoitajat luullaan olevamme parempia, itse teette vaan sitä tai tätä jne. Itse olen aina yrittänyt kiittää ja tervehtiä, olla kunnioittava. Ei minulla yksinkertaisesti ole niitä negatiivisia ajatuksia, joista minuakin oikeastaan syytettiin. Emme ole koskaan työporukassani haukkuneet siivoojia, yritämme lähinnä olla poissa edestä. Eräskin kaveri oikeastaan lopetti tervehtimisen vaikka yritin aina häntä tervehtiä työpaikalla kun tuli vastaan. Lopulta kaveriporukka vaihtui. Ikävä oli todella pitkään. Tajusin kyllä sitä asiaa surressani, että kyse oli heidän omasta huonosta itsetunnosta. Samoja ongelmia on todellisuudessa myös hoitajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yleensä työpaikalla odotetaan, että työyhteisön kaikki jäsenet huomioivat toisensa ihan päivittäin. Ei ole keneltäkään pois että puolin ja toisin kiitetään, kun hommat tulevat tehtyä.
:D:D:D. Joo- ei. Olet joku jonne, jolla ei ole mitään kokemusta työelämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Fiksuus punnitaan arjessa, ei vain juhlapuheissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen käytös kuuluu työyhteisöjen toimintakulttuuriin Suomessa ja normaalit käytöstavat. Kiittely toisin ja toisin normaalista, tavallisesta työstä ei. Pellet tekee niin ja pellet ei menesty. Tietäisit tämän, jos olisit töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja pidän siivoojien työpanosta tärkeänä. Varsinkin ympäristössä kuten sairaala tai vanhainkoti jossa hygienia on tärkeää. En kuitenkaan ole kiinnostunut muiden sosiaalisesta statuksesta tai koulutuksesta, enkä järjestä ihmisen arvoa hänen asemansa tai koulutuksensa mukaan.
Itse ajattelen hoitajana tismalleen samalla tavalla. Kaikkien työpanosta tarvitaan. Lisäksi ajattelen että jokaisella on vastuu siitä millaiseksi ilmapiiri työpaikalla muodostuu. Luonne ja asenne ratkaisevat.
Näin! Liian moni tunnekylmä, kovanaama hakeutunut hoitsun ammattiin, valitettavasti. Vuorovaikutustaidot surkeat.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Porvoosta, päivää. Käy välillä röksällä, niin ei mene näin överiksi nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla säännöllisesti joku siivooja haukkuu hoitajia. Ja aina nimenomaan hoitajia, ei koskaan esim. Lääkäreitä.
Itsehän sinä et nyt tunnu arvostavan muiden työtä. Kyllä hoitajat tietävät siivouksen tärkeyden ja arvostavat siivoojia. Sairaalassa on niin hirveästi työntekijöitä ettei jokaista vastaantulijaa varmaankaan tule tervehdittyä. Voi myös olla epäkohteliaita yksilöitä (ei vastaa tervehdykseen) mutta sitä ei voi yleistää koko ammattikuntaan. Olen kuullut paljon myös epäkohteliaista siivoojista/laitoshuoltajista enkä silti ala yleistämään asiaa kaikkiin heihin.
Siivoojahullu ei ole sen enempää siivooja kuin hoitajakaan, kunhan tykkää trollailla siivous- ja hoitotyöhön (ilmeisesti pahinta mitä hän tietää) liittyvillä aiheilla. Liian läpinäkyvää tämä päivittäinen kommenttien kalastelu mukaheikolla ammatillisella itsetunnolla, milloin kenenkin näkökulmasta. Onnistuu kyllä, siitä pisteet.
Ihan sama missä ammatissa olet, aina on joku, joka ei arvosta sinua tai paheksuu sinua. Vaikka olisit geologian tohtori, niin joku ydinfyysikko nauraisi sinulle ja pitäisi säälittävänä. Jos olet yleislääkäri niin joku kirurgian erikoislääkäri nauraa sinulle. Johtajaylilääkäri nauraa kirurgille jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä et nyt tunnu arvostavan muiden työtä. Kyllä hoitajat tietävät siivouksen tärkeyden ja arvostavat siivoojia. Sairaalassa on niin hirveästi työntekijöitä ettei jokaista vastaantulijaa varmaankaan tule tervehdittyä. Voi myös olla epäkohteliaita yksilöitä (ei vastaa tervehdykseen) mutta sitä ei voi yleistää koko ammattikuntaan. Olen kuullut paljon myös epäkohteliaista siivoojista/laitoshuoltajista enkä silti ala yleistämään asiaa kaikkiin heihin.Siivoojahullu ei ole sen enempää siivooja kuin hoitajakaan, kunhan tykkää trollailla siivous- ja hoitotyöhön (ilmeisesti pahinta mitä hän tietää) liittyvillä aiheilla. Liian läpinäkyvää tämä päivittäinen kommenttien kalastelu mukaheikolla ammatillisella itsetunnolla, milloin kenenkin näkökulmasta. Onnistuu kyllä, siitä pisteet.
Näiden aloitusten tekijä on elämäntapatyötön, katkeroitunut keski-ikää lähestyvä muja, jota ei huolittu siivoojaksi eikä hoitajaksi.
Hoitajat ei arvosta. Ok. Entä lääkärit? Tervehtivätkö he sinua?