Oletko koskaan kotona pelkissä sukkahousuissa?
Siis toki paita päällä, mutta alaosana pikkarit ja sukkahousut.
Monesti kotiin tullessa, otan farkut pois ja olen pelkissä sukkahousuissa.
Kommentit (115)
En ikinä laittaisi sukkahousuja farkkujen alle enkä muutenkaan käytä niitä oikeastaan ikinä. Muuten kyllä olen kotona melkein aina puolipukeissa, viikonloppuisin ensimmäiset tunnit menee yleensä pelkissä pikkareissa.
En, koska meillä on aika viileää, ei tarkenisi sukkiksissa. Sitäpaitsi ne on mielestäni aika epämukavat, kalsarit tuntuu paljon paremmalta päällä.
Oon ollut koko aamun pelkissä pikkareissa ja sukkahousuissa, kun pukeutuminen jäi puolitiehen. Koko ajan muka on tullut jotain tekemistä joka estää mekon/paidan/housujen pukemisen :D
Melkein aina. Käytän paksumpia thermosukkiksia. Ne on ihanan pehmoiset varsinkin uutena. Tai sitten käytän pitkiksiä/kalsareita. Yläosana paitaa tai mekkoa.
Minkä ikäinen sä oot? Sukkahousut farkkujen alla? Tulee mummovibat 😂
Naiselle sopii kotioloihin ihan hyvin t-paita ja sukkikset.😉
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten sukkahousuthan ovat kyllä tosi epämukavat ja menevät myös helposti rikki. En näe syytä, miksi olisin pelkissä sukkahousuissa.
Niinpä. Ei ihmekään että Alissa on niin ilkeä jatkuvasti. Vähemmästäkin palais hermot.
hyihyi kirjoitti:
kuka hullu enää käyttää edes sukkahousuja hyi
Varmaankin sukkahousuhullu. Heh heh heh!
Vierailija kirjoitti:
Aina farkuissa kommandona.
M39
Taidat pestä farkut aika usein jos et viitsi käyttää alushousuja?
Kyllä joo, pidän kotona pelkkiä sukkahousuja tai sitten stayuppeja.
T: mies53v
Miten kukaan pystyy käyttämään sukkahousuja? Itse käyttäisin korkeintaan kovilla pakkasilla leggingsejä farkkujen alla. Ja juhlissa ohuita sukkiksia. Ne pois heti kun tulee kotiin.
En käytä sukkahousuja, tosi vastenmielinen vaatekappale. Useimmiten olen jonkinlaisissa verkkareissa tai trikoissa. Talvella saatan riisua vain päällyshousut ja olla legginseissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo, pidän kotona pelkkiä sukkahousuja tai sitten stayuppeja.
T: mies53v
Hyi sua. Vaihda nimerkkis.
mies53v
Olen