Oletko koskaan kotona pelkissä sukkahousuissa?
Siis toki paita päällä, mutta alaosana pikkarit ja sukkahousut.
Monesti kotiin tullessa, otan farkut pois ja olen pelkissä sukkahousuissa.
Kommentit (115)
Harvoin. Yleensä vaihdan kotona jumppahousut tai löhöverkkarit ts. collegehousut, helteellä mekko. Pidän sukkahousuja kyllä talvella housujen alla, tykkään enemmän niistä kuin kalsareista.
Sukkahousut ovat epämukavat. Miksi ei voi laittaa jotain kotihousuja, verkkareita vaikka.
Koronan alettua jäin kotiin etätöihin ja silloin tuli aika paljon oleiltua pelkissä sukkahousuissa. Viihdyn sukkahousuissa hyvin, enkä kotioloissa useinkaan viitsi vetää päällyshousuja jalkaan tai edes hametta. Zoom-palavereihin laitoin aina siistin yläosan. Tuskinpa kukaan arvasi, että istuin palavereissa sukkahoususillani.
En käytä sukkahousuja muutakun talvella mekon kanssa.Inhoan koko virityksiä. talvella pelkät farkut ja kylmemmällä ehkä leggingsit alle.
Syksyisin ja talvisin, kun paksummat sukkahousut ovat käytössä, tulee aika usein oleiltua iltaisin kotona pelkissä sukkahousuissa. Ohuissa sukkahousuissa tulee sisälläkin helposti liian kylmä jos ei ole päällä pitkiä housuja.
Miksi? Sukkahousuja epämiellyttävämpää vaatetta ei ole. Ehkä joku pervo nauttii.
En, koska en käytä sukkahousuja. En suoraan sanoen ymmärrä, kuinka joku voi käyttää sellaisia.
Kotona saatan kyllä olla alusvaatteissa tai muuten puolialastomana.
En omista sukkahousuja. Koti housut naisena on ne kaikkien vihaamat trikoot ja iso T-paita ylettyy reisin asti !
Eipä ole tullut käytettyä sukkahousuja sitten päiväkoti-iän, yli 40 vuotta sitten.
Sukkahousut on muovia, ei tulisi mieleenkään laittaa omaa sukuelintä muovipussiin. Vaginan ilmastointi on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Sukkahousuja epämiellyttävämpää vaatetta ei ole. Ehkä joku pervo nauttii.
Trans-miehille sukkahousut tuntuu olevan tärkeitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trans-miehille sukkahousut tuntuu olevan tärkeitä. :)
Sori, tarkoitin tietysti trans-"naisille".
Ois kiva jos nainen olisi kotona vastassa t paita yllä ja peppu paljaana.
Olen varmaan piilofeministi mutten suostu korkkariin tai sukkahousuun. Mielestäni ne sopivat vain leikkimiseen ja sketseihin, joita mielellään tekisi niiden kanssa. Haluan ettei yksikään pervo saa jotain kiksejä, vaikka onneksi olen nuoruuden ylittänyt ettei vaaraa pitäisi olla. Toisaalta 80-90-luvulla oli juhlissa tai kesäisin joillakin sukkikset.
Suosittelisin kotivaatteeksi mieluumin stay-uppeja tai sukkanauhaliivillisiä sukkia. T: setämies.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sä oot? Sukkahousut farkkujen alla? Tulee mummovibat 😂
Olet varmaan se valopää, joka koko talven valittaa kylmyyttä, mutta "tarkenee" pelkissä farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en käytä sukkahousuja. En suoraan sanoen ymmärrä, kuinka joku voi käyttää sellaisia.
Kotona saatan kyllä olla alusvaatteissa tai muuten puolialastomana.
Minä taas en ymmärrä, mikä sukkahousujen käyttämisessä on niin vastenmielistä. Itse käytän ihan mielelläni eikä ystäväpiirissäni ole yhtään naista joka ei käyttäisi sukkahousuja. T. N 46 v
Kukaan nainenhan ei siis nykyään käytä sukkahousuja. Nehän ovat vain miesten vaate..
Vaimo on aina joskus kotona pelkissä sukkahousuissa. Minä en niinkään.