Kuinka paljon kadehdit ihmisiä jotka ovat rennosti ystävien kanssa oluella viikolla?
Kuinka paljon kadehdit ihmisiä jotka ovat rennosti ystävien kanssa oluella viikolla?
Kommentit (11)
en näillä säillä pätkääkään, lähinnä säälin
Miksi olisin kateellinen päihdeongelmaisille?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kadehtia. Minullakin on ystäviä, ja minulla on rahaa.
Entä sinä, ap? Sinähän elät vain kuvitelmissasi, ilman ystäviä, ilman rahaa.
Olisiko sinulla nuo ystävät, jos sulla ei olisi rahaa?
En yhtään alkoholi on niin huono päihde.
En kadehdi. Työttöniä persuja näkee aamusta lähtien "ystävien" kanssa kaljalla. Kotitaloa vastapäätä on baari, joutuu väkisinkin näkemään mitä siellä tapahtuu.
En kadehdi ketään enkä mitään, siitä ei olisi mitään hyötyä. Olo on kevyt, kun hyväksyy itsensä.
Miksi kadehtisin, kun voin itsekin mennä kaljalle ystävien kanssa rennosti viikolla, vaikka käyn töissä. Tosin huvitus siihen on vain n. kaksi kertaa vuodessa, muuten ajoitan nautinnot viikonloppuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla nuo ystävät, jos sulla ei olisi rahaa?
Juopotteluseuraa ei lasketa ystäviksi. On se säälittävää teillä miehillä.
En kadehdi . Itse en ole varmaan 10 vuoteen ostanut alkoholia ravintolasta. Ihan järjetöntä rahan haaskausta. Olutta voi ostaa kaupasta ja juoda kotona ja keskustella kavereiden kanssa netissä. Ravintoloissa käyn kyllä aika säännöllisestikin, hakemassa e-passilla ruokaa kotiin.
Itse juon aika vähän ja muistan , kun joskus ravintoloissa kävin, meni jo silloin hermot humalassa huojuviin ja tyhjänpäiväisyyksiä jankuttamalla sönkkääviin ihmisiin. Osa oli kavereitani .
-mummo 60 vee