Oletko koskaan kotona pelkissä sukkahousuissa?
Siis toki paita päällä, mutta alaosana pikkarit ja sukkahousut.
Monesti kotiin tullessa, otan farkut pois ja olen pelkissä sukkahousuissa.
Kommentit (115)
En.
Ei mulla ole housujen alla sukkahousuja.
Tää on nyt joku sukkahousuhullu?
Lämpiää villaisissa hyvin. Ei tarvi aina huivia kaulassa eikä päässä.
Sukkahousuthan ovat inhottavat. Ei minulla nytkään ole edes housuja, ei pikkareitakaan.
Mikä sukkahousuhullu täällä palstalla tänään riehuu? Ainakin neljäs sukkahousualoitus jo parin tunnin sisällä.
Aikuisten sukkahousuthan ovat kyllä tosi epämukavat ja menevät myös helposti rikki. En näe syytä, miksi olisin pelkissä sukkahousuissa.
En ikinä, en omista sukkiksia.
Talvella pitkissä kalsareissa ja kesällä capreilla. Joskus pitkän paidan kanssa myös ilman alkkareita, kuvitelkaapa sitä näkyä.... keski-ikäinen tukevahko akka.
Olen, useinkin. Sukkikset on kivan joustavat ja leppois hengailuvaate itselleni.
Ehkä ne pirkan 5 e maksavat sukkikset ei ole kauhean kivat päällä pidemmän päälle, kun valuu, alkaa lököttää, kutittaa, menee rikkiä yms, mutta laadukkaammilta merkeiltä löytyy sukkiksia joita ihan oikeasti on mukava pitää päällä, on miellyttävää materiaalia ja ei mene sekunnissa rikki.
Vierailija kirjoitti:
Käytän sukkahousuja vain häissä ja hautajaisissa. Hyh! Ikävä vaate
Samoin. Nyt on ollut hyvä vuosi tämän suhteen, pitkästi toista vuotta edellisestä käyttökerrasta.
Kyllä olen. Joskus käyn jopa pikaisesti parvekkeella esim. kastelemassa kukkia pelkissä sulliksissa ja t-paidassa. Käytän kyllä enimmäkseen sellaisia 40-denierin mustia sukkiksia, nehän on melkein kuin legginssit.
Munasillani olen usein,
kohta pihallakin kun ilmat vaan sellaset ett että auringon
lämpö tuntuu hyvältä.
En. Pelkissä alushousuissa olen kyllä lähes aina.