Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kotona pelkissä sukkahousuissa?

Vierailija
16.04.2021 |

Siis toki paita päällä, mutta alaosana pikkarit ja sukkahousut.
Monesti kotiin tullessa, otan farkut pois ja olen pelkissä sukkahousuissa.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkissä pikkuhousuissa (ja paita)

Vierailija
62/115 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en käytä sukkahousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en käytä sukkahousuja.

No hyvä on,  saat nyt siitä sitten sen haluamasi pisteen. (käytä sinä vaan ihan huoletta  niitä  pitkiä kalsareita jos mieles tekee)

Vierailija
64/115 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että vedän aamulla jalkaan vain pikkarit ja sukkahousut, ja muuten on päällä pelkkä yöpaita. Saatan touhuta kotona koko päivän pelkässä yöpaidassa ja sukkahousuissa. Vain jos on tarvetta mennä jonnekin asioille, laitan enemmän vaatetta päälle.

Vierailija
65/115 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukkiset on ihan luokkaan perusvaate, ja olen niissä päivät. ja jos joku kokee että pitäisi nukkua niissä yöt niin nukkuisin, mutta sukkikset kuin sukkikset...ihan sama.. kuin jos haluaa että nukun liivit päällä...

Vierailija
66/115 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joskus oon... en toki muuten kuin mieheni läsnä... rntsikat pikkarit ja sukkikset päällääni

Vierailija
67/115 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin pelkissä sukkahousuissa. Kotiin tullessa yleensä vaihdan farkut tai muut päällyshousut kotihousuihin, mutta jätän kyllä sukkahousut niiden alle. Meillä pidetään sisälämpötilaa nyt aika matalalla, ja on mukavampi ja lämpimämpi kun jalassa on sekä sukkahousut että kotihousut.

Vierailija
68/115 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan mutta mielestäni mikään ei ole nätimmän näköinen naisen pepulle kuin pitsikoristellut alushousut ja näiden päällä samanväriset sukkahousut. Esim. valkoiset ja valkoiset tai mustat ja mustat.

Kerran on semmosta peppua päässyt silittämään ja makaamaan vasten ja jäi kyllä mieleen. Vähän kuin kaikki näkyvillä mutta ei ihan siltikään.

Vierailija
69/115 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu kysymys. Mutta joo, jos jalassa sattuu olemaan paksut sukkahousut, niin joskus kyllä tulee oltua kotona pelkissä sukkahousuissa. Ei siinä mitään syvempää ajatusta ole, sukkahousut on vain minulle ihan tavallinen ja luonteva vaatekappale ja paksut sukkikset on jotenkin vaivaton kotiasu. Ei toki mikään edustusvaate. Villasukat laitan kyllä vielä jalkateriä lämmittämään.

Vierailija
70/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa isäntä käydä kuumana alta aikayksikön jos alan kuljeskella kotona pelkissä sukkahousuissa. Ei mene kauan kun sukkahousut on riisuttu. Ja niin edelleen.

Vierailija
71/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut lähtee kyllä usein ensimmäisenä pois. Mutta pitkissä kalsareissa tulee joskus hiihdettyä, etenkin ulkoilun jälkeen, jos muuta ei ole ollut toppahousujen alla.

Vierailija
72/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Miten tämä aloitus ja ketju lisää naisten uskottavuutta. Sukkahousuleikkejä kotona?

Vierailija
73/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty olemaan, vaikka joskus haluaisi. Mies tulee muuten heti lääppimään ja vonkaamaan. 

Vierailija
74/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useat thermosukkahousut ja talvella mulla on usein ne farkkuejn alla. Kotiin tullessa riisun farkut ja laitan päälle jonkun koti-tunikan/mekon/hupparin niiden sukkahousujen kanssa. Niin että kyllä, hengailen usein sukkikset jalassa kotona.

Vierailija
75/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itselläni on niin, että vain farkut ovat jalassani kotona ollessani.

Voin kuvitella, että osa teistä ajattelee trollaukseksi tätä, mutta ei. Mä vaan viihdyn pelkissä farkuissani.

M30

Vierailija
76/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sukkahousuja.

Vierailija
77/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
78/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sukkahousut ovat mun päässäni.

M30

Vierailija
79/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tulisi kylmä äkkiä.

Vierailija
80/115 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen merinovillakalsareissa tai pieruverkkareissa