Oletko koskaan kotona pelkissä sukkahousuissa?
Siis toki paita päällä, mutta alaosana pikkarit ja sukkahousut.
Monesti kotiin tullessa, otan farkut pois ja olen pelkissä sukkahousuissa.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Yleensä vaihdan kotona jumppahousut tai löhöverkkarit ts. collegehousut, helteellä mekko. Pidän sukkahousuja kyllä talvella housujen alla, tykkään enemmän niistä kuin kalsareista.
Lämmittääkö sellaiset ohuet sukkahousut yhtään?
Mitä sinulle merkitsisi jos saisit tietää tuon asian täysin vieraasta ihmisestä. Teetkö juttua naistenlehteen vai luetko vain kiihotuaksesi? Apua masennukseen on tarjolla.
Mitä teillä on housujen alla, muuta kuin pikkuhousut. Kyllä, olen kotona sukkahoususillani. Totta kai pidän niitä päällyshousujen alla.
En yleensä käytä sukkahousuja, koska niissä on usein liian lyhyet lahkeet. Merinovillapitkikset talvella housujen alle lämmittämään ja stay-upit tarvittaessa hameen/mekon kanssa.
Ehkä voisin olla, mutta minulla ei ole koskaan ollut sukkahousuja. Varvassukkia on ollut, mutta ne on työläitä laittaa jalkaan.
- n62v -
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on housujen alla, muuta kuin pikkuhousut. Kyllä, olen kotona sukkahoususillani. Totta kai pidän niitä päällyshousujen alla.
Jotain paksumpaa kuin sukkahousut. Tai on mulla yhdet thermosukkikset.
Vierailija kirjoitti:
Riisun sukkahousut päästäni jo puistossa.
Pankkirosvo? Paitsi pankeissa ei ole enää rosvottavaa.
- n63v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisun sukkahousut päästäni jo puistossa.
Pankkirosvo? Paitsi pankeissa ei ole enää rosvottavaa.
- n63v -
Ei vaan ihan rehellinen vilauttelija. Puistosellainen.
Rakastajattareni tepasteli ensin aina sukkahousuissa, mutta koska niitä hajosi sitten niin paljon, niin säästäväisenä ihmisenä hänkin on nykyisin ilman niitä.
Sukkahousuja on kyllä todella mukaviakin. Esim. tunikassa ja villasukkahousuissa olen säännöllisesti talvella.
Vierailija kirjoitti:
Lämmittääkö sellaiset ohuet sukkahousut yhtään?
Kyllä lämmittää. Syksyisin ja keväisin ihan riittävästi. Mutta keskitalven pakkasilla tarvitaan paksumpia.
Olen pääasiassa sukkikset jalassa ja kotimekossa kotona. Pakkasilla lisäksi villasukat ja joskus jopa säärystimet. En ymmärrä näitä sukkisten vihaajia. Varmaan käyttökelpoisin ja mukavin vaatekappale.
Juuri tällä hetkellä olen. Olin hammasleikkauksessa ja olen loppupäivän saikulla. Tässä parhaillaan loikoilen sohvalla neulepuserossa ja sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pääasiassa sukkikset jalassa ja kotimekossa kotona. Pakkasilla lisäksi villasukat ja joskus jopa säärystimet. En ymmärrä näitä sukkisten vihaajia. Varmaan käyttökelpoisin ja mukavin vaatekappale.
Minullakin on useimmiten kotona mekko ja sukkikset. Joskus laitan kotimekon sijaan hameen ja puseron. Mutta sukkahousut on aina jalassa ja niiden kanssa vielä kotitossut tai villasukat.
Yleensä olen kotona alasti. Pihalle mennessä laitan vaatetta päälle.