Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä käski laittaa somekanavat yksityisiksi

Vierailija
11.04.2021 |

Syynä kuulemma hullu eksä, joka saattaisi alkaa vainoamaan minua. Uskonko?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että puhuu tottakin. Omassa suhteessa oli vähän samanlainen tilanne. Varsin mielikuvituksellisilla tavoilla voi mustasukkainen toista valvoa, varsinkin jos on saanut salasanoja tietoonsa. Tiesittekö, että esim google-tili sisältää oletuksena historiatiedon kaikesta mitä oot netissä lukenut /hakenut, mutta lisäksi mm ajantasaisen sijaintisi ja sijaintihistorian? Ei mekään tiedetty (miehen ex tiesi)!

No, seurailu jatkuu vielä 4v eron jälkeen, jossain vaiheessa päätettiin olla välittämättä siitä. Eli en suostuisi, ei pidä antaa valtaa kreisille.

Vierailija
22/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tästä mieleen se, että edellisessä parisuhteessaan mies on ollut sen suhteen ”hullu” osapuoli, ja hän haluaa uuden naisystävän somekanavat yksityiseksi sen vuoksi, että ex ei voi varoittaa nykyistä naista miehen käytöksestä (esim. henkinen tai fyysinen väkivalta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tästä mieleen se, että edellisessä parisuhteessaan mies on ollut sen suhteen ”hullu” osapuoli, ja hän haluaa uuden naisystävän somekanavat yksityiseksi sen vuoksi, että ex ei voi varoittaa nykyistä naista miehen käytöksestä (esim. henkinen tai fyysinen väkivalta).

Tätähän sinä yritit tässä mies viha aloituksessasi hakea.

Vierailija
24/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sinänsä puolustele tässä poikaystävää tai ota kantaa hänen persoonallisuuteensa, mutta somekanavat on kyllä yleisesti ottaen hyvä laittaa lähtökohtaisesti yksityisiksi.

Kerran nettiin laitettua kun ei järkevästi saa hakutuloksista pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi