Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä käski laittaa somekanavat yksityisiksi

Vierailija
11.04.2021 |

Syynä kuulemma hullu eksä, joka saattaisi alkaa vainoamaan minua. Uskonko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänen hullu eksä. Ap

Vierailija
2/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hullu eksä alkaa vainota, sen voi estää.

Usein noi kenellä on "hullu eksä" on ite niitä, jotka on ollu sen entisen suhteen "hulluja". Usko pois, jos laitat noi somet yksityiseksi, niin kohta tulee joku uusi käsky, millä voi jollain lailla kontrolloida sua ja sun tekemisiä tai somen käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Sinun some. Sinä päätät. Ja kaikilla narsisteilla on hullu ex joka vainoaa. Kiinnitä enemmän huomiota siihen miksi sinun julkaisut pitää piilottaa muilta. Ainakaan miehesi ei halua että sinä näyt hänen elämässä. Miksi sinä et saa näkyä? No koska sillä on muita naisia! Ajattele. Sen hullu ex saattaa vaikka paljastaa äijän lorttoilut. Siksi se on hullu ex ettet uskoisi sitä.

Vierailija
4/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ❤️ laittaa miettimään..

T. Ap

Vierailija
5/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulin tänne nauramaan mutta tässä oli ihan oikeita neuvoja :D siis jokin nyt mättää jos sua pitää määräillä. Oikeesti, luota siihen kuudennen aistin tunteeseen.

Vierailija
6/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollainen mies. Pettihän se mua sitten mun selän takana useamman naisen kanssa. Niin kiltti ja kunnollinen oli kun tavattiin aikoinaan.

Vierailija
7/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kunnon käsky? Voi tuossa silti olla takana sekin, että ex on oikeasti sekopää, josta voi tulla isoja ongelmia. Tiedätkö yhtään tarkemmin, onko exästä aiemmin puhuttu

Vierailija
8/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää salata teidän suhteen joiltakin?

Vierailija
9/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla toinen nainen. Näin minun eksä toimi sen toisen naisen kanssa (selvisi jälkikäteen) Hänelle oli pelotellut että olen hullu eksä yms vaikka oltiin menty naimisiin juuri samoihin aikoihin kun heidän suhteensa oli alkuvaiheessa...

Vierailija
10/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää salata teidän suhteen joiltakin?

Tämä.

Vierailija
11/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varuillani. Voihan se olla, että hänellä tosiaan on joku stalkkeri eksä, mutta ihan yhtä todennäköistä on, että hän itse salaa jotakin. Sinä päätät mitä teet. Tosiaan jos joku alkaisi vainota, niin ainahan voisit siinä vaiheessa blokata sen vainoajan.

Vierailija
12/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä postaa paikkatietoja tai muita joiden perusteella voidaan vainota. Mutta älä myöskään anna toisen määräillä.

Vierailija
13/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen sitten vielä miesvihaviikonlopun päätteeksi. ja mammat nielee ja kurlaa. 

Vierailija
14/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailukumppani halusi etten tägää häntä mihinkään jonkun hullun eksän takia. Selvisi jälkikäteen, että oli naimisissa, mutta sitä ei voinut someprofiilista päätellä. Sairas tyyppi

Vierailija
15/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen somet yksityisiä? Jos sinä laitat, hänkin laittaa.

Vierailija
16/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla toinen nainen. Näin minun eksä toimi sen toisen naisen kanssa (selvisi jälkikäteen) Hänelle oli pelotellut että olen hullu eksä yms vaikka oltiin menty naimisiin juuri samoihin aikoihin kun heidän suhteensa oli alkuvaiheessa...

Ai kamala 😳

Vierailija
17/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. Ensin ajattelin, että kaikki fiksut pitää somet yksityisinä.. Mutta tuo hullu exä otti ja kalahti..

Mun yhdellä useamman kuukauden tapailukumppanilla oli kanssa "hullu exä", ja mies juoksi karkuun jos nainen tuli edes baariin. Oli kuulemma ihan hullu ja kävisi mun päälle, jos näkisi.

No lopulta palasi tämän "hullun" "väkivaltaisen" naisen luo edes ilmoittamatta mitään. Luulen, että hullu olikin joku muu kuin exä🤷‍♀️

Onko muuten kontrolloiva? Itseni piti lähettää jopa työmatkalta (3km) valokuvia, että uskoi missä olen.

Onneksi palasi "hullunsa" luokse.

Siis kaikkihan on mahdollista.

Vierailija
18/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et julkaise yhteiskuvia etkä kerro kenen kanssa olet suhteessa. Problem solved

Vierailija
19/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nähdä noin paljon vaivaa pettämisen eteen? Eikö olisi paljon helpompaa, ja vapauttavampaa olla rehellinen ja uskollinen. Sitä mä ihmettelen?

Vierailija
20/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mustasukkaiselta kontrolloinnilta. Mies pelkää että muut miehet kuolaavat kuvillesi ja yrittävät ottaa yhteyttä. Seuraavaksi alkaakin kontrollointi sen suhteen, miten saat pukeutua, missä saat käydä, kenen kanssa saat olla tekemisissä jne.

Nimimerkillä ”kokemusta on”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi