VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Heippa.
Onko täällä varhaiskasvatuksen työntekijöitä jotka ovat hakeneet 1000+hankkeen koulutukseen?
(Varhaiskasvatuksenopettajaksi eli vakan puolelle kasvatustieteen kandiksi? )
Itse hain ja jännittää hulluna odottaa tuloksia 😃
Oulun yleisen tulokset tuli jo maanantaina.
Onko kellään täällä tietoa Oulun yleisen todistusvalinnan pisterajoista? Jos jollakin on niin kuulisin mielelläni, molemmat rajat kiinnostaa (ei ensikeralaiset ja ensikertalaiset)
Turun yleisen julkaisemisessa taitaa mennä aikaa.. mahtaako mennä jossain järjestyksessä "ylhäältä suomea alas" 😅
Oulu yleinen ei ensikertalainen alin hyväksytty 71.51
Itse en hakenut yleiseen, mutta kysyisin teiltä jotka haitte (jos vaikka ens vuonna haen), että mitä valmistuttua yleisestä kasvatusalan kandi/maisteri voi tehdä työtä? Työllistyykö?
Vanamo kirjoitti:
Heippa.
Onko täällä varhaiskasvatuksen työntekijöitä jotka ovat hakeneet 1000+hankkeen koulutukseen?(Varhaiskasvatuksenopettajaksi eli vakan puolelle kasvatustieteen kandiksi? )
Täällä yksi, hain Helsinkiin, minne sinä? Ja jännitys suuri täälläkin 😃
voi että kun näkee kuinka monet on jo saaneet tulokset, voisko meidänkin jo tulla 😩
Itsellä tähtäimessä yleisen kautta hr hommat tai koulutuspäällikkö.
Onko kukaan täällä hakenut opoksi toisessa kiintiössä? Milloinkohan tulokset tulee Itä-Suomen yliopistosta... Ja onko siis niin että todistus + soveltuvuuskokeen pisteet lasketaan yhteen vai onko soveltuvuuskoe erillisesti arvosteltava että todistuksen pisteet nollattu siinä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan täällä hakenut opoksi toisessa kiintiössä? Milloinkohan tulokset tulee Itä-Suomen yliopistosta... Ja onko siis niin että todistus + soveltuvuuskokeen pisteet lasketaan yhteen vai onko soveltuvuuskoe erillisesti arvosteltava että todistuksen pisteet nollattu siinä kohtaa?
Tässä tavallisessa haussa nollataan. En tiedä opokiintiöstäsi.
Hain Ouluun. Helsinkiin oli reilusti aloituspaikkoja. (Jos oikein katsoin)
Ouluun (kajaaniin) otetaan 20. Ja hakiootavoli 177 ja ensisijaisia jotain reilu 70.
Paljonkohan ne ottivat haastatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vanamo kirjoitti:
Heippa.
Onko täällä varhaiskasvatuksen työntekijöitä jotka ovat hakeneet 1000+hankkeen koulutukseen?(Varhaiskasvatuksenopettajaksi eli vakan puolelle kasvatustieteen kandiksi? )
Täällä yksi, hain Helsinkiin, minne sinä? Ja jännitys suuri täälläkin 😃
Hain Ouluun. Helsinkiin oli reilusti aloituspaikkoja. (Jos oikein katsoin)
Ouluun (kajaaniin) otetaan 20. Ja hakiootavoli 177 ja ensisijaisia jotain reilu 70.
Paljonkohan ne ottivat haastatteluun?
Tää odotus on jotain ihan hirveää. Eikä ne nyt varmaan tuu ainakaan viikkoon ne tulokset.
Hesa vakaope ja valinta kesken.
Hirvittää kun näki tuon pisterajan, ja yhtään ei voi sanoa mitä sovassa haetaan. Mulla AMK opinnot yli kymmenen vuotta sitten, toiselta alalta ja pitäisi siis saada sen 10 pistettä enemmän kuin ensikertalaisen.
Toi sova, oli ihan outo miten siinä voi oikeasti tulla niin paljon hajontaa vaatauksissa, että voidaan vaihtaa johonkin paremmuus järjestykseen hakijat.
Jospa ens viikon lopulla, tsemppiä meille kaikille. Voi jospa kaikki saisi mahdollisuuden olla osa oppijoita 🌻
Oliko teillä kysymys että esimies ottaa kaiken kunnian ja miten toimit? Luin viesteistä että jollekin on sanottu, että sillä on ollut vaikea elämäntilanne. Mulle ei varmastikaan tällästä sanottu! Voiko olla että haastattelija unohti ja voiko nyt vaikuttaa mun arviointiin. Oisin suhtautunut empaattisemmin tietty, nyt vaan sanoin että keskustelen hänen kanssa ja selvitään miksi hän toimii näin ja että se ei ole reilua.
Itä-Suomen yliopiston opettajakoulutus sijaitsee Joensuussa.