Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
721/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten muutamat edelläkin ovat todenneet, niin mieshän on vähän kuin stalkannut AP:ta. Mielestäni on kummallista, että hän on kuullut AP:n nimen salilla ja sitten mennyt penkomaan instaa. Ei mitenkään tuomittavaa toimintaa, mutta kummallista kuitenkin. Olisin itse ennemmin mennyt suoraan siellä salilla kysymään että "hei, lähtisitkö kahville?" kuin stalkkauspuuhiin. Tästä näkökulmasta katsottuna ei olisi mitenkään tuomittavaa ja erikoista, vaikka AP menisi kävelylenkille miehen kotikulmille, kun mieskin on AP:ta stalkkaillut. Ymmärrän kutenkin, että tämä vaihtoehto ei AP:lle käy, joten en jankkaa siitä enempää.

Joka tapauksessa yhdyn keskustelun yleiseen mielipiteeseen, että tässä on jotain hämärää.

Olen käynyt salilla vuosikausia eikä tule mieleen yhtään tilannetta, missä joku sivullinen olisi kuullut nimeni. Naamat ovat kyllä tulleet tutunnäköisiksi varmaan puolin ja toisin, mutta en tiedä kenenkään nimeä eikä varmaan kukaan minun nimeäni. Mikä on sellainen tilanne, että nimi tulisi esiin? Puhelimeen vastaaminen? Ap ei ilmeisesti edes puhu puhelimessa. Ja harva nyt vastaa koko nimellään puhelimeen muutenkaan ellei ole jokin virka-asia kyseessä. Niitä taas harvemmin salilla hoidetaan. Eli mistä mies sen nimen tietää? Seuraillut ap:ta?

Tuo kahville kysyminen olisi tosiaan paljon järkevämpi tapa tutustua.

Lukekaa ketju, niin ei tarvitse ihmetellä. Ap ja mies olivat jutelleet salilla ja jollain tavalla jo siis tutustuneet toisiinsa.

Sanottiinko edes että olivat jutelleet?

Kävivät samalla salilla, mies kuuli nimen ja otti yhteyttä instassa kehuen instakuvia.

Lue ketju. Ihan turha kasvattaa ketjun pituutta jankkaamalla asioita, jotka on selvitettävissä ketjun lukemisella. Joka olisi helpompi tehdä, kun ketjua ei olisi tukittu saman jankkaamisella.

Etsin AP:n kirjoittaman viestin, missä hän kuvaili, miten tapasivat: "Oltiin käyty samalla salilla, mitä kautta mies oli kuullut nimeni. Hän etsi minut instagramista, ihastui kuviini kuulemma ja otti sitä kautta yhteyttä."

Eli nyt kenenkään ei tarvitse enää pohtia, miten kuvio meni.

t. eri

Myöhemmin kertoi että olivat moikkailleet ja puhuneet jotain asiaan liittyvää. Ja mitä sitten? Ei ole yhtään outoa lähettää viestiä. Ihan sama mitä kautta. Se on aktiivisuutta.

Vierailija
722/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten muutamat edelläkin ovat todenneet, niin mieshän on vähän kuin stalkannut AP:ta. Mielestäni on kummallista, että hän on kuullut AP:n nimen salilla ja sitten mennyt penkomaan instaa. Ei mitenkään tuomittavaa toimintaa, mutta kummallista kuitenkin. Olisin itse ennemmin mennyt suoraan siellä salilla kysymään että "hei, lähtisitkö kahville?" kuin stalkkauspuuhiin. Tästä näkökulmasta katsottuna ei olisi mitenkään tuomittavaa ja erikoista, vaikka AP menisi kävelylenkille miehen kotikulmille, kun mieskin on AP:ta stalkkaillut. Ymmärrän kutenkin, että tämä vaihtoehto ei AP:lle käy, joten en jankkaa siitä enempää.

Joka tapauksessa yhdyn keskustelun yleiseen mielipiteeseen, että tässä on jotain hämärää.

Olen käynyt salilla vuosikausia eikä tule mieleen yhtään tilannetta, missä joku sivullinen olisi kuullut nimeni. Naamat ovat kyllä tulleet tutunnäköisiksi varmaan puolin ja toisin, mutta en tiedä kenenkään nimeä eikä varmaan kukaan minun nimeäni. Mikä on sellainen tilanne, että nimi tulisi esiin? Puhelimeen vastaaminen? Ap ei ilmeisesti edes puhu puhelimessa. Ja harva nyt vastaa koko nimellään puhelimeen muutenkaan ellei ole jokin virka-asia kyseessä. Niitä taas harvemmin salilla hoidetaan. Eli mistä mies sen nimen tietää? Seuraillut ap:ta?

Lukekaa ketju, niin ei tarvitse ihmetellä. Ap ja mies olivat jutelleet salilla ja jollain tavalla jo siis tutustuneet toisiinsa.

Kävivät samalla salilla, mies kuuli nimen ja otti yhteyttä instassa kehuen instakuvia.

Ap kirjoitti, että olivat käyneet samalla salilla ja sitä kautta mies oli kuullut hänen nimensä. Mies sitten etsinyt Instasta, ihastunut kuviin ja otti sitä kautta yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue itse ketju. Ap sanoi aiemmin, että mies oli kuullut hänen nimensä, kun kävivät samalla salilla. Sitten mies oli ihastunut instassa Ap:n kuviin. Eli hän ei siis sanonut, että juttelivat tai tutustuivat siellä salilla, vaikka samalla salilla kävivätkin.

Vierailija
724/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ketju. Ihan turha kasvattaa ketjun pituutta jankkaamalla asioita, jotka on selvitettävissä ketjun lukemisella. Joka olisi helpompi tehdä, kun ketjua ei olisi tukittu saman jankkaamisella.

Etsin AP:n kirjoittaman viestin, missä hän kuvaili, miten tapasivat: "Oltiin käyty samalla salilla, mitä kautta mies oli kuullut nimeni. Hän etsi minut instagramista, ihastui kuviini kuulemma ja otti sitä kautta yhteyttä."

Eli nyt kenenkään ei tarvitse enää pohtia, miten kuvio meni.

t. eri

Myöhemmin kertoi että olivat moikkailleet ja puhuneet jotain asiaan liittyvää. Ja mitä sitten? Ei ole yhtään outoa lähettää viestiä. Ihan sama mitä kautta. Se on aktiivisuutta.

Onhan se aktiivisuutta. Tämän ketjun aihe oli kuitenkin se, että ap ihmettelee, miksi hän ei ole päässyt käymään miehen kotona. Siis mies halusi tutustua aloittajaan, etsi ap:n somesta asti ja on toistuvasti ja säännöllisesti ap:n luona mutta ei jaa itsestään juuri mitään muuta kuin työasioita eikä kutsu vastavuoroisesti omaan kotiinsa. Vaikka mies oli se, joka halusi tutustua. Se tässä on niin kuin pikkasen outoa. Tapaavat kuitenkin ilmeisesti useamman kerran viikossa mutta eivät koskaan miehen asunnolla eivätkä vietä viikonloppuja tai nyt esim.pääsiäistä yhdessä.

Vierailija
725/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverille tultiin juttelemaan salilla ja pyydettiin juurikin kahville. Kävivät pari kertaa ulkona, mutta jäi lopulta kaveriasteelle. 

Vierailija
726/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensurointi päällä, heheh

Vierailija
727/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku päällä miehellä, kun laittaa viestiä ulkonäön perusteella salimisuille, joita ei edes tunne, ja joiden kanssa ei ole edes sanaa vaihtanut.

728/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Sinulle AP, et varmaan arvannut kuinka suosittu keskusteluketju tästä tuli.

Tekisi mieli sanoa, että elämä on ..... Minusta kaikesta AP:n kirjoittelusta näkee sen, että kyseessä ei ole mikään sinisilmäinen nainen, jonka elämä romahtaa jos miehen taustoista löytyy asioita joita on salailtu. Miehen puolelta toki väärin ja pakko hieman kyynisesti sanoa, että näin lähes 50 v naisena olen nähnyt vaikka mitä suhdesekoilua ympärilläni. On pariskuntia lapsien kanssa joilla on sivusuhteita jne. Ovat kuitenkin rehellisiä ainakin toisillensa. On myös yksi pariskunta, jotka erosivat ja miehellä jo yksi avoliittokin sen jälkeen joka myös päätyi eroon. Ko. mies tapailee tällä hetkellä uutta naista, pääosin mökillä ja naisen luona. Tässä tapauksessa ei ole mitään kieroa miehen puolelta, vaan pari rankkaa eroa ja pettymystä takana niin mies haluaa aloittaa uuden suhteen ihan rauhassa ja pikkuhiljaa tutustuen. Kyseessä suht varakas mies, jolle selvisi hieman myöhään, että edelliset kumppanit oli hieman turhan paljon kiinnostuneet hänen omaisuudesta. Nykypäivänä on myös yllättävän paljon luvallisia sivusuhteita, mutta silloin AP:n pitäisi kyllä saada tietää olevansa sellainen.

Eniten surettaa jos kotona todellakin on vaimo, jolla ei oikeasti ole mitään tietoa miehen sivusuhteesta se satuttaa sitten ja pahasti.

Vierailija
729/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Armi-suhde

Vierailija
730/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valittaminen. Ihan mistä tahansa asiasta. Sinulla on sentään se miesystävä.

Olet siis kelvannut jollekin.

Minä en ole ja en tule koskaan kelpaamaan.

Haluatko sä ihan oikeasti kelvata tuollaiseen suhteeseen? Mulla on kokemusta siitä ettei kelpaa kenellekään ja myös siitä mitä on olla jonkun sivusuhde. Jälkimmäisessä olin kun luulin että se on parempi kuin olla yksin. No ei ole. Ihan hirveää kuunnella niitä tyhjiä rakkauden vakuutteluja kun sanat ei vastaa tekoja, se kun oot yksin kaikki tärkeät hetket etkä saa sitä tukea mitä oikeaan parisuhteeseen kuuluu, raivaat kalenteriin tilaa, jaat elämääsi ja otat toisen huomioon mutta et saa samaa takaisin. Olet parisuhteessa mutta et kuitenkaan ole, luvassa ole oikeasti mitään yhteistä elämää. Siinä hukkaat samalla omaa aikaasi ja elämääsi ja ehkä menetät upeita tilaisuuksia kun olet sen miehen kanssa etkä tekemässä jotain muuta. Edes seksi ei ole sen arvoista. Älä kadehdi.

Vierailija
731/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Tsemppiä Sinulle AP, et varmaan arvannut kuinka suosittu keskusteluketju tästä tuli.

Tekisi mieli sanoa, että elämä on ..... Minusta kaikesta AP:n kirjoittelusta näkee sen, että kyseessä ei ole mikään sinisilmäinen nainen, jonka elämä romahtaa jos miehen taustoista löytyy asioita joita on salailtu. Miehen puolelta toki väärin ja pakko hieman kyynisesti sanoa, että näin lähes 50 v naisena olen nähnyt vaikka mitä suhdesekoilua ympärilläni. On pariskuntia lapsien kanssa joilla on sivusuhteita jne. Ovat kuitenkin rehellisiä ainakin toisillensa. On myös yksi pariskunta, jotka erosivat ja miehellä jo yksi avoliittokin sen jälkeen joka myös päätyi eroon. Ko. mies tapailee tällä hetkellä uutta naista, pääosin mökillä ja naisen luona. Tässä tapauksessa ei ole mitään kieroa miehen puolelta, vaan pari rankkaa eroa ja pettymystä takana niin mies haluaa aloittaa uuden suhteen ihan rauhassa ja pikkuhiljaa tutustuen. Kyseessä suht varakas mies, jolle selvisi hieman myöhään, että edelliset kumppanit oli hieman turhan paljon kiinnostuneet hänen omaisuudesta. Nykypäivänä on myös yllättävän paljon luvallisia sivusuhteita, mutta silloin AP:n pitäisi kyllä saada tietää olevansa sellainen.

Eniten surettaa jos kotona todellakin on vaimo, jolla ei oikeasti ole mitään tietoa miehen sivusuhteesta se satuttaa sitten ja pahasti.

Nykyään tosiaan mediassakin hehkutetaan luvallisia sivusuhteita ja miten hieno asia ne on pariskunnalle. Että avoin suhde on hieno asia ja tekee elämästä parempaa. Varmaan tekee jos se on kaikille osapuolille OK, myös kolmansille ja neljänsille. Toivoisin että muistutettaisiin myös siitä, avoimessa suhteessa olevat kertovat asiasta myös deiteilleen eivätkä tuhlaisi heidän aikaansa.

Vierailija
732/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miten noin privaatilla ihmisellä kuin ap on julkinen Instatili. Hän ei soita edes ystävilleen ilman lupaa, ei tykkää puhua parisuhteessa perheestä tai muutenkaan elämästä työtä lukuunottamatta ym. Silti jakaa IG:ssä elämänsä kaikille.

Vierailija
733/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu hauska ketju 😂 Siinä ajassa minkä ap viettää täällä olis selvinnyt kyllä kaikki asiat ko. "Seurustelu kumppanin" kanssa. Ei tätä vauva.fi palstaa turhaan kehuta viihdyttäväksi😂😂😂

Vierailija
734/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutsi kirjoitti:

Hirmu hauska ketju 😂 Siinä ajassa minkä ap viettää täällä olis selvinnyt kyllä kaikki asiat ko. "Seurustelu kumppanin" kanssa. Ei tätä vauva.fi palstaa turhaan kehuta viihdyttäväksi😂😂😂

Totta puhut! Jostain syystä monet puivat asioita mieluummin tuntemattomien kanssa kuin ottavat niitä lähimpiensä kanssa puheeksi. Ap:kin sanoi toivovansa, että asia kyllä ajan myötä ratkeaa. Sitä odotellessa on varmaan aikaa kirjoitella täällä.

Vierailija
735/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miten noin privaatilla ihmisellä kuin ap on julkinen Instatili. Hän ei soita edes ystävilleen ilman lupaa, ei tykkää puhua parisuhteessa perheestä tai muutenkaan elämästä työtä lukuunottamatta ym. Silti jakaa IG:ssä elämänsä kaikille.

Ap puhui itsensä pussiin jo kauan sitten. Vaikea katsoa totuutta silmiin.

Tässä kohtaa lukija toivoo että kyseessä olisikin ollut trolli eikä särkynyt sydän.

Vierailija
736/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän asuu äitinsä kanssa.

Vierailija
737/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin nyt jankkaamatta nuo salit ja ig:t sun muut yksityiskohdat tapaamisesta, koska todennäköistä on että ap (kuten kuka tahansa fiksu ihminen) ei kerro tuollaisia asioita täsmälleen kuten ne ovat tapahtuneet, jotta kukaan ei vahingossa tunnista. Turha siis niistä nyt jauhaa.

Sitä hieman ihmettelen, että vaikka ap muutoin vaikuttaa asialliselta ja fiksulta ihmiseltä, hän onkin lyönyt defenssit päälle tässä ketjussa. Itse näen, että suurin osa kommentoi vain sitä miltä tämä kuvio nyt kunkin kommentoijan omaan silmään ja korvaan vaikuttaa - ilman mitään pahantahtoisuutta tai draaman hakemista. "Jos se näyttää ankalta, ui niin kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, niin se todennäköisesti ON ankka" - kuten tavataan sanoa. Suurimman osan mielestä tuossa ap:n kertomassa kuviossa siis on jotain hämärää ja siksihän ap itsekin ketjun aloitti, että hälärit soivat. Siksi on vähän keljua niitata suurin osa kommentoijista jotenkin draamailijoina.

Toivotaan kuitenkin parasta, ehkä heppu on vain varovainen. Se todellakin on mahdollista sekin.

Vierailija
738/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt miehen kotia lainkaan?

En varsinaista kotia. Miehen mökillä ollaan käyty ja olen nähnyt kuvia somessa asunnosta.

Hän ei ole siis pihi vaan on esim. maksanut aina ravintolassa ja tilaa luokseni joskus ruokaa, jos minä en kokkaa. Me vietämme kuitenkin. ns. koti-iltoja ja nyt korona-aikaan olisi kiva minunkin päästä jonnekin viikonloppuna eikä olla aina kotona, vaikka hänen kanssaan mukavaa onkin olla.

Ap

Et ole käynyt miehen kotona, koska hänen vaimonsa / tyttöystävänsä / aviomiehensä / poikaystävänsä ei tykkäisi. 

739/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Nykyään tosiaan mediassakin hehkutetaan luvallisia sivusuhteita ja miten hieno asia ne on pariskunnalle. Että avoin suhde on hieno asia ja tekee elämästä parempaa. Varmaan tekee jos se on kaikille osapuolille OK, myös kolmansille ja neljänsille. Toivoisin että muistutettaisiin myös siitä, avoimessa suhteessa olevat kertovat asiasta myös deiteilleen

eivätkä tuhlaisi heidän aikaansa.

Nimenomaan rehellisyyttä tarvitaan ja pakko vielä lisätä, että vaikka ympärillä olen nähnyt vaikka mitä niin itse en pystyisi moiseen. Itselläni on pitkä parisuhde ja olemme olleet yhdessä n. 25 vuotta (tunteneet 30 vuotta). Ylä- ja alamäkiä mahtuu, mutta tahtotila olla yhdessä on meidät pitänyt yhdessä ja voin väittää, että olemme todella onnellisia yhdessä. Lapset jo isoja ja karkasimme mökille kaksisteen ja voin tunnustaa, että läheisyyttä ja petihommia ollut tämä pääsiäinen. Ihana huomata, että toinen on edelleen se ihminen johon rakastui aikoinaan. Itse toivoisin, että jokainen saisi kokea aitoa rakkautta johon kuuluu kyllä 100% luottamus. Silloin kun sattuu isoja asioita, kuten keskenmeno tai oma aivoinfarktini niin se, että toinen seisoo rinnalla, etkä joudu pelkäämään, että toinen hylkää.

Vierailija
740/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko joku fitness-blokkaaja tms?

Mistä mies on kuullut nimesi salilla?

Olen käynyt salilla vuosia, enkä kertaakaan kuullut muiden nimiä siellä.

Sen sijaan voisin löytää joitain salimimmejä instasta, jos katsoisin ko. salin hashtagilla kaikki julkaistut kuvat.

Tämä koko tutustumistapa mieheltä on valitettavasti erittäin epäilyttävää ja monta muutakin jo esiin tuotua epäilyttävää kohtaa koko hommassa on.

Yksi ehkä pahimmista kohdista, mitä kukaan ei ole kommentoinut täällä vielä, olisi minulle sen miettiminen, mitä miehen kaikki tutut ajattelevat. Härski pettävä pelimies on henkiseltä tasoltaan usein kypsymätön ja naissuhteillaan kerskailija. Tunnen niitä miehiä valitettavasti. Hän on jo näyttänyt sinua kuin pokaalia työkavereilleen, mutta onneksi et tunne niitä. Itseäni kuitenkin mietityttäisi, että mitä juttuja hän levittelisi minusta muille miehille siellä salilla. Olisi tosi ikävä tilanne, jos haluaisin käydä siellä vielä.

Et sinä varmaan näitä varoituksia usko, mutta ehkä ne auttavat pitämään silmät enemmän auki jatkossa.