Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Etkö ole jättänyt häntä vieläkään.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Etkö ole jättänyt häntä vieläkään.
En:D Miksi olisin, ei ole mitään syytä.
Ap
Hei ap! Mitä kuuluu nyt? Vieläkö tapailette? Joko mies kutsuu sinut kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Mitä kuuluu nyt? Vieläkö tapailette? Joko mies kutsuu sinut kotiinsa?
Hyvää kuuluu! Tapaillaan samaan malliin rennosti. Tai mies haluaisi, että olisin enemmän hänelle saatavilla silloin, kun hänellä on vapaata, mutta minulla on omat kiireeni, töitä, harrastuksia, ystäviä jne. Se vähän hankaa välillä. Se kotiongelma on poistunut ja olen ollut siellä joskus yötä.
Ap
Vähän ikävä kutsua ex-vaimoa kotiongelmaksi... Noin kiireiseksi ihmiseksi ehdit muuten palstailla yllättävän paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä kutsua ex-vaimoa kotiongelmaksi... Noin kiireiseksi ihmiseksi ehdit muuten palstailla yllättävän paljon!
Heh, kotiongelma eli asunto-ongelma. Ehdin palstailla useinkin, esim. syödessä, vessassa käydessä, kotiin töistä tullessa, nukkumaan mennessä jne. Ei mitään ongelmaa. Ihmisen tapaaminen vie vähän enemmän aikaa. Enkä sanoisi, että olen eriityisen kiireinen. Aikataulut ei vain aina osu yhteen. Tavataan silti usein, monta kertaa viikossa.
Ap
Ap muuten kertoi toisessa ketjussa, miten juttu ratkesi, mutta ilmeisesti se, joka vouhkasi tässäkin ketjussa, poistatti se. Miehen asunnossa oli asunut vielä exä.
Vierailija kirjoitti:
Ap muuten kertoi toisessa ketjussa, miten juttu ratkesi, mutta ilmeisesti se, joka vouhkasi tässäkin ketjussa, poistatti se. Miehen asunnossa oli asunut vielä exä.
Ap:n suhde tulee päättymään samalla kuviolla. Sanonta, että miten mies päättää suhteen ja aloittaa uuden - toistaa yleensä samaa kuviota. Olen kokenut itse myös, että mies oli juuri eroamassa, kun raahasi minut jo kotiinsa. Ex-vaimo oli ihmeissään. Saman teki minulle, kun olimme eroamassa. Uusi oli jo katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli selvää alusta alkaen - ja vaikka ap kieltäytyi tässä ketjussa kertomasta todellista syytä, ei myöskään kieltänyt, etteivätkö veikkaukset olisi osuneet oikeaan. Eli saattaen vaihdettava mies, the usual story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli selvää alusta alkaen - ja vaikka ap kieltäytyi tässä ketjussa kertomasta todellista syytä, ei myöskään kieltänyt, etteivätkö veikkaukset olisi osuneet oikeaan. Eli saattaen vaihdettava mies, the usual story.
Exä odotti uuden asuntonsa valmistumista joka oli ilm. viivästynyt ja asui eri kerroksessa. Kuulemma kaikki oli hyvin, mutta exä ei ollut tykännyt että miehellä oli jo uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ap on käynyt miehen luona?
Ketju on näköjään jatkanut elämäänsä ilman minua. Olen käynyt miehen luona, mutta tilanne on ollut sinänsä ennallaan ja muuttuu vasta lähiaikoina (tiedän milloin). En halunnut kertoa tarkemmin, miksi mies ei asunnossaan halunnut aikaa yhdessä viettää, koska siitä kuvauksesta joku olisi tunnistanut minut, ja sitä en halua. Meidän suhde on jatkunut ennallaan, pienen henkisen etäisyyden otin hetkeksi, mutta sekin hiipui pian.
Ap
Ja sä luulet, että tästä ei tunnista? 😂 Kuinka typerä sitä voikin olla. Se sun henkinen etäisyys oli sitä, että sä kiukuttelit, kun miehen (ja exän) asumiskuvio sulle lopulta selvisi. Ja sehän selvisi niin, että sä paukkasit paikalle. Sen jälkeen sä jatkoit kiukutteluasi ja mies otti etäisyyttä. Nyt mies katselee sua ja sun lapsellista käytöstä tasan vain siksi, että sä annat.
P.S. Jos et halua tulla tunnistetuksi, älä inise vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä odotti uuden asuntonsa valmistumista joka oli ilm. viivästynyt ja asui eri kerroksessa. Kuulemma kaikki oli hyvin, mutta exä ei ollut tykännyt että miehellä oli jo uusi nainen.
Tuota minäkin ajattelin yhdeksi syyksi, kun itse asuin eksän luona vielä pari kuukautta, kun odotin asuntoni remontin valmistumista. Tosin mulle oli yksi hailee tapailiko eksä mahdollisesti jo uutta tuttavuutta.
Meneekö teillä aina elämä päin per*että? Tapahtuu aika pahin ja kaikki ihmiset kohtelee teitä huonosti? Vai uskotteko, että vain teillä menee asiat hyvin ja muilla on kamalaa? Eikö voi olla tässäkin se tavallinen vaihtoehto, että mies ja ex ovat sopineet erosta, ex jäänyt asuntoon odottamaan omaansa pääsyä ja on hetkeksi loukkaantunut, kun mies jatkaa jo elämäänsä? Että mies ja ap ovat onnellisia suhteessaan?
Hyväksikäyttäjä. Jos tietäisit hänestä kaiken, epäröisit.
Ketju on näköjään jatkanut elämäänsä ilman minua. Olen käynyt miehen luona, mutta tilanne on ollut sinänsä ennallaan ja muuttuu vasta lähiaikoina (tiedän milloin). En halunnut kertoa tarkemmin, miksi mies ei asunnossaan halunnut aikaa yhdessä viettää, koska siitä kuvauksesta joku olisi tunnistanut minut, ja sitä en halua. Meidän suhde on jatkunut ennallaan, pienen henkisen etäisyyden otin hetkeksi, mutta sekin hiipui pian.
Ap