Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
741/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha muka-rikas äijä kyylää salilla nuorempia naisia ja ottaa sitten instan kautta yhteyttä. Ei jatkoon. Ap, olet pelkkä pano etkä varmasti edes ainoa.

Vierailija
742/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ihmetyttää, että ap ajattelee mahdollisesti olevansa pikkumainen, kun ei halua miehen aina tulevan kotiinsa, mutta toivoisi myös vastapalvelua, mutta hän ei kuitenkaan pohdiskele mistä tämä homma mahdollisesti johtuu, ettei mies halua vastavierailua ja kutsu kotiinsa. Itse olisin ihan ihmeissäni, että miksi hemmetissä tuo mies ei kutsu minua kotiinsa enkä todellakaan ajattelisi olevani pikkumainen asian suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja aloitusviesti ei käy yhteen aloittajan myöhempien tekstien kanssa. Provona on heitetty onki veteen ja sitten aletaan vaan puolustella. Tämä on ihan täys provo kaikkinensa, mutta herättipä keskusteluja kuitenkin 

Vierailija
744/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko ja aloitusviesti ei käy yhteen aloittajan myöhempien tekstien kanssa. Provona on heitetty onki veteen ja sitten aletaan vaan puolustella. Tämä on ihan täys provo kaikkinensa, mutta herättipä keskusteluja kuitenkin 

Samaa mieltä. Toivottavasti tämä keskustelu kuitenkin herättää ihmisiä ajattelemaan ja olemaan silmät auki, koska miehiä, jotka pyörittävät useita naisia, on paljon. Ja osa heistä niin härskejä että esittävät sinkkua eli elävät täyttä kaksoiselämää.

Vierailija
745/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ihmisiä täällä tuntuu kovasti harmittavan se, että suhtaudut asiaan rauhallisesti etkä paniikissa ryntää vakoilemaan miehen asunnolle. On hienoa, että olet itsenäinen nainen eikä sinun tarvitse mustasukkaisesti vahtia jokaista miehen liikettä.

Jos sitten käy ilmi, että miehellä vaikka onkin jo vaimo, niin sinun maailmasi ei kuitenkaan siihen kaadu. Asia varmasti ratkeaa ajallaan, kuten itsekin olet täällä todennut.

Vierailija
746/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, ihmisiä täällä tuntuu kovasti harmittavan se, että suhtaudut asiaan rauhallisesti etkä paniikissa ryntää vakoilemaan miehen asunnolle. On hienoa, että olet itsenäinen nainen eikä sinun tarvitse mustasukkaisesti vahtia jokaista miehen liikettä.

Jos sitten käy ilmi, että miehellä vaikka onkin jo vaimo, niin sinun maailmasi ei kuitenkaan siihen kaadu. Asia varmasti ratkeaa ajallaan, kuten itsekin olet täällä todennut.

No minä ainakin olen vastaan, että mennään vakoilemaan asunnolle. Sen sijaan ihmettelen täysin kylmää asennetta, ettei missän ole mitään vikaa vaan ihmetellään omaa mahdollista pikkumaista asennetta? 

Vierailija
747/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko pikkumainen valittaessani, kun mies ei koskaan kutsu asunnolleen vaan tulee aina luokseni?  Minä huutaisin miksi hemmetissä tuo äijä ei koskaan kutsu minua asunnolleen eli missä on vika? 

Pikkasen on erilaiset näkökohdat tarkastella asiaa. 

Vierailija
748/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimies, joko sinkku tai varattu, mutta ihan tosissaan hän ei välttämättä ole.

Samaa ajattelin. Jos olisi kovin rakastunut, ei toimisi noin.

Vierailija
749/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä ihmetyttää, että ap ajattelee mahdollisesti olevansa pikkumainen, kun ei halua miehen aina tulevan kotiinsa, mutta toivoisi myös vastapalvelua, mutta hän ei kuitenkaan pohdiskele mistä tämä homma mahdollisesti johtuu, ettei mies halua vastavierailua ja kutsu kotiinsa. Itse olisin ihan ihmeissäni, että miksi hemmetissä tuo mies ei kutsu minua kotiinsa enkä todellakaan ajattelisi olevani pikkumainen asian suhteen. 

Tämän kirjoittaja luultavasti onkin mies, joka toimii itse näin... Selvittelee siis täällä, miten tällainen plan voisi mennä naiselle läpi ja miten nainen siihen reagoisi.

Vierailija
750/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin olen vastaan, että mennään vakoilemaan asunnolle. Sen sijaan ihmettelen täysin kylmää asennetta, ettei missän ole mitään vikaa vaan ihmetellään omaa mahdollista pikkumaista asennetta? 

Minusta taas kylmä asenne on just paikallaan, eikä mitenkään poissulje miehen asunnon luo menemistä.

Vierailija
751/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten muutamat edelläkin ovat todenneet, niin mieshän on vähän kuin stalkannut AP:ta. Mielestäni on kummallista, että hän on kuullut AP:n nimen salilla ja sitten mennyt penkomaan instaa. Ei mitenkään tuomittavaa toimintaa, mutta kummallista kuitenkin. Olisin itse ennemmin mennyt suoraan siellä salilla kysymään että "hei, lähtisitkö kahville?" kuin stalkkauspuuhiin. Tästä näkökulmasta katsottuna ei olisi mitenkään tuomittavaa ja erikoista, vaikka AP menisi kävelylenkille miehen kotikulmille, kun mieskin on AP:ta stalkkaillut. Ymmärrän kutenkin, että tämä vaihtoehto ei AP:lle käy, joten en jankkaa siitä enempää.

Joka tapauksessa yhdyn keskustelun yleiseen mielipiteeseen, että tässä on jotain hämärää.

Olen käynyt salilla vuosikausia eikä tule mieleen yhtään tilannetta, missä joku sivullinen olisi kuullut nimeni. Naamat ovat kyllä tulleet tutunnäköisiksi varmaan puolin ja toisin, mutta en tiedä kenenkään nimeä eikä varmaan kukaan minun nimeäni. Mikä on sellainen tilanne, että nimi tulisi esiin? Puhelimeen vastaaminen? Ap ei ilmeisesti edes puhu puhelimessa. Ja harva nyt vastaa koko nimellään puhelimeen muutenkaan ellei ole jokin virka-asia kyseessä. Niitä taas harvemmin salilla hoidetaan. Eli mistä mies sen nimen tietää? Seuraillut ap:ta?

Tuo kahville kysyminen olisi tosiaan paljon järkevämpi tapa tutustua.

Lukekaa ketju, niin ei tarvitse ihmetellä. Ap ja mies olivat jutelleet salilla ja jollain tavalla jo siis tutustuneet toisiinsa.

Sanottiinko edes että olivat jutelleet?

Kävivät samalla salilla, mies kuuli nimen ja otti yhteyttä instassa kehuen instakuvia.

Lue ketju. Ihan turha kasvattaa ketjun pituutta jankkaamalla asioita, jotka on selvitettävissä ketjun lukemisella. Joka olisi helpompi tehdä, kun ketjua ei olisi tukittu saman jankkaamisella.

Etsin AP:n kirjoittaman viestin, missä hän kuvaili, miten tapasivat: "Oltiin käyty samalla salilla, mitä kautta mies oli kuullut nimeni. Hän etsi minut instagramista, ihastui kuviini kuulemma ja otti sitä kautta yhteyttä."

Eli nyt kenenkään ei tarvitse enää pohtia, miten kuvio meni.

t. eri

Lue nyt j u m a l a u t a koko ketju äläkä esittele innoissasi yhtä viestiä, jonka olet onnistunut tankkaamaan läpi.

Jessus.

Vierailija
752/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kylmä asenne on just paikallaan, eikä mitenkään poissulje miehen asunnon luo menemistä.

Näinkö nykyiset parisuhteet aloitetaan eli täysin kylmällä asenteella? Luojan kiitos ei tavitse enää deitailla. 

Vierailija
753/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, onko selvinnyt milloin tapaatte seuraavan kerran ja aiotko ottaa asian puheeksi?

Vierailija
754/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja luultavasti onkin mies, joka toimii itse näin... Selvittelee siis täällä, miten tällainen plan voisi mennä naiselle läpi ja miten nainen siihen reagoisi.

Ihan olen nainen ja ihmettelen miten joku tuollaiseen ajatusmalliin sortuu...

Vierailija
755/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö nykyiset parisuhteet aloitetaan eli täysin kylmällä asenteella? Luojan kiitos ei tavitse enää deitailla. 

No tuossahan ei puhuttu siitä, millä asenteella parisuhde aloitetaan, vaan kylmällä asenteella tarkoitettiin ap:n asennetta siihen, ettei missään muka ole mitään vikaa. No onhan, koska ap teki avauksen. Mutta väärinluenta kuuluu tietysti perus-av-mamman repertuaariin.

Vierailija
756/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan ei puhuttu siitä, millä asenteella parisuhde aloitetaan, vaan kylmällä asenteella tarkoitettiin ap:n asennetta siihen, ettei missään muka ole mitään vikaa. No onhan, koska ap teki avauksen. Mutta väärinluenta kuuluu tietysti perus-av-mamman repertuaariin.

No onko tuo kylmää asennetta vai täysin naiviutta ja sinisilmäisyyttä? eri

Vierailija
757/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko tuo kylmää asennetta vai täysin naiviutta ja sinisilmäisyyttä? eri

Ap pyytää otsikossa ottamaan kantaa siihen, onko pikkumainen vai ei. Minä sanon: et ole ap pikkumainen. Minuakin ärsyttäisi.

Muita luonnehdintoja ei kysytty.

Vierailija
758/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää yhdessä ostamassa ruuat ja valmistakaa yhdessä, vaikka sun luona. Kerro sille miehellesi että tilanne vaivaa sua ja haluat tasapuolisuutta kyläilyissä.

Vierailija
759/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos esim. itsetunto ei ole kohdillaan, niin ei tule niin ajatelleeksi miten oudosti itseä kohdellaan. On vain pelko siitä, että itse onkin pikkumainen, jos ilmaisee itseään ja ottaa asian esiin (kuten 90 % tässä ketjussa siis tekisi peukuista päätellen).

Toivottavasti ap siis oppii kunnioittamaan ja arvostamaan itseäänkin.

(Ja ei, en minäkään kannata mitään lapsellisia vakoiluja. Kunhan kommentin vain tuota esiin nostamaasi asennetta - enkä sitäkään pidä kylmänä muuten kuin ap:ta itseään kohtaan tavallaan.)

Nyt siis suosittelen ap:tä olemaan itselleen empaattinen, sen sijaan että kerrot tällä palstalla olevasi ärsyyntynyt (kuten otsikossa), niin kunnioita itseäsi sen verran että keskustelet asiasta miesystäväsi kanssa.

Vierailija
760/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Mun entisen hoitoni duunikaverit olivat "yhtä pahoja", eli työyhteisön miesten välillä vallitsi jonkinmoinen YYA-sopimus, että toisen sikailuja ei paljasteta. Jos joku oli sinkku, niin otti syyn niskoilleen jos jotain sattui jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi