Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
761/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosiaan asunnoton. Olen todella hämmentynyt tästä...

Ap

Vierailija
762/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huono vitsi ja tyhmää esiintyä Ap:nä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et liene oikea ap?

Mutta jos olet, niin kannattaisi nyt kuitenkin mennä tarkistamaan se paikka jossa miehen piti asua. Taikka hyi kauheaa, sehän on poissa laskuista koska eihän niin nyt vain voi nainen tehdä!

Vierailija
764/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asunnoton, jolla on kuitenkin työpaikka ja mökki?

Vierailija
765/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ap. Mutta tiedän parikin miestä, jotka ovat olleet useita kuukausia ilman omaa asuntoa, vaikka rahaa on. Voihan sitä yöpyä vaikka hotellissa. Mutta ap tuo ei ole, tai sitten mies on valehdellut hänelle, ja silloinhan ap:ta on joka tapauksessa petkutettu.

Vierailija
766/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asunnoton, jolla on kuitenkin työpaikka ja mökki?

Mökki ei kyllä kuulostanut omalta mökiltä, jos siellä ei ole mitään henkilökohtaisia tuotteita vaan kaikki tuodaan mukanaan. Joku selitys sille nimelle postilaatikossakin varmaan lötyy. 

Enpä ole ennen tavannut mökkiä, jossa ei ole mitään henkilökohtaisia tuotteita varalle. 

Vierailija
767/1216 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mies jätä vaimoaan jos seurauksena mahdollisesti ero tai johtavassa asemassa menisi maine. Voi pitää hetken huvina ja kun ja jos mahdollisesti loppuu niin usein löytyy uusi vedätettävä jne. Jokaisen naisen pitäisi kunnioittaa itseään niin paljon ettei alennu moiseen. Pitää selvittää faktat ennen kuin jatkaa tapailua.

Vierailija
768/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mies jätä vaimoaan jos seurauksena mahdollisesti ero tai johtavassa asemassa menisi maine. Voi pitää hetken huvina ja kun ja jos mahdollisesti loppuu niin usein löytyy uusi vedätettävä jne. Jokaisen naisen pitäisi kunnioittaa itseään niin paljon ettei alennu moiseen. Pitää selvittää faktat ennen kuin jatkaa tapailua.

Tai avioero tulisi liian kalliiksi. Onhan tuossa kuviossa jotain mätää. Jo naimisissa ja avoliitossa ollut aikuinen mies, joka ottaa itse yhteyttä ja haluaa tutustua, ei vie naista kotiinsa vaikka on säännöllisesti naisen luona. Kukaan vanhempi mies (varsinkaan sellainen, jolla menee noin päälle päin hyvin) ei toimi noin ellei ole jotain salailtavaa. Onhan tuo jo aika moukkamaistakin käytöstä kun itse lorvii ap:n luona koko ajan. Ja se mökki. Ei mitään omia tavaroita siellä?? Vaikka vie ap:n sinne melko usein?

Vierailija
769/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti hän ajattelee, että sinun on mukavampi olla kotonasi, kun poikamiesboksissa sulla ei olisi mitään tarpeellista. Aina pitäisi kantaa kosmetiikka ja sitä sun tätä mukana. Tuskin keittiöstäkään löytyy kaikkea tarvitsemaasi.

Kaikilla miesystävilläni ja -kavereillani on ollut ihan täysin varusteltu keittiö. Ei kai nykyaikana siinä eroa ole:D Me olemme yöpyneet yhdessä, mutta emme ole viettäneet esim. koonaisia viikonloppuja, joten en mitään meikkipussia isompaa edes tarvitsisi.

Ap

Ette ole viettäneet kokonaisia viikonloppuja yhdessä? Minnekäs miehellä on kiire viikonloppuisin? Haiskahtaa, että kotiin vaimon luokse. Normi ihastunut mies haluaa kyllä viettää kaiken mahdollisen ajan uuden ihastuksen kanssa.

Vierailija
770/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehessä loisen vikaa vai onko kotona vaimo?

Vierailija
771/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi on defenssit päällä? No näistä hulluista julistuksista, jotka on lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä ja joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja siksi, että kuvitellaan, että elämässäni on tapahtunut ja sanottu vain se, mitä olen kirjoittanut. Viestit on tietenkin tiivistelmiä, en kirjoita jokaista sanaa ja käännettä. Esim. se, miten tapasimme. Lisäksi tuo jankkaaminen ja haukkuminen. Ja naurettavat käsitykset, millaista jokaisessa suhteessa kuuluu olla ja johtopäätökset, miten minä olen muka hyväksikäytetty hölmö. Tiedän kyllä itse, millaiset välit meillä on tai ei ole. Olen myös heti ketjun alussa kertonut, että otan puheeksi asian.

Ap

Vierailija
772/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi on defenssit päällä? No näistä hulluista julistuksista, jotka on lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä ja joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja siksi, että kuvitellaan, että elämässäni on tapahtunut ja sanottu vain se, mitä olen kirjoittanut. Viestit on tietenkin tiivistelmiä, en kirjoita jokaista sanaa ja käännettä. Esim. se, miten tapasimme. Lisäksi tuo jankkaaminen ja haukkuminen. Ja naurettavat käsitykset, millaista jokaisessa suhteessa kuuluu olla ja johtopäätökset, miten minä olen muka hyväksikäytetty hölmö. Tiedän kyllä itse, millaiset välit meillä on tai ei ole. Olen myös heti ketjun alussa kertonut, että otan puheeksi asian.

Ap

Sivusta

Olen samaa mieltä ap kanssa. Eikä se oikeasti muille kuulu teidän juttuhan tää on eikä mikään kansalaisaloite.

Vierailija
773/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hämmentäminen on se, mitä valehtelevat pettäjät tekee.

Vierailija
774/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai tajusit ettei toi ollut oikea ap.

Vierailija
775/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sivusta

Olen samaa mieltä ap kanssa. Eikä se oikeasti muille kuulu teidän juttuhan tää on eikä mikään kansalaisaloite.

Jos kuvio ei Ap:n mielestä kuulu muille eikä hän halua ihmisten mielipiteitä, ehkä ei kannattaisi avata aiheesta keskustelua suositulla, kaikille avoimella keskustelupalstalla 🤔

Vierailija
776/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, tässä ketjussa on satoja viestejä ja vähintäänkin kymmeniä keskustelijoita. Kaikki eivät jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Siksi kommentit saattavat tuntua jankkaamiselta. Ja toki tiedät itse teidän väleistä enemmän kuin kukaan tänne kommentoinut. Miehestäsi tiedät kuitenkin aika vähän. Kannattaa ottaa tämä asia puheeksi mahdollisimman pian, jotta JOS taustalta löytyy jotain kyseenalaista, selviät mahd vähin vaurioin. Jos miehen haluttomuudelle avata sinulle elämääsi löytyy päivänvalon kestävä syy, sehän on vain iloinen asia ja voit jatkaa rentoa tapailuanne kevein mielin. Eikä tarvitse enää vääntää tuntemattomien keskustelijoiden kanssa.

Vierailija
777/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai tajusit ettei toi ollut oikea ap.

Kai tajusit, että hämmentäminen on se, mitä valehtelevat pettäjät tekee.

Vierailija
778/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, tässä ketjussa on satoja viestejä ja vähintäänkin kymmeniä keskustelijoita. Kaikki eivät jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Siksi kommentit saattavat tuntua jankkaamiselta. Ja toki tiedät itse teidän väleistä enemmän kuin kukaan tänne kommentoinut. Miehestäsi tiedät kuitenkin aika vähän. Kannattaa ottaa tämä asia puheeksi mahdollisimman pian, jotta JOS taustalta löytyy jotain kyseenalaista, selviät mahd vähin vaurioin. Jos miehen haluttomuudelle avata sinulle elämääsi löytyy päivänvalon kestävä syy, sehän on vain iloinen asia ja voit jatkaa rentoa tapailuanne kevein mielin. Eikä tarvitse enää vääntää tuntemattomien keskustelijoiden kanssa.

Tätä juuri tarkoitin. Näitä totena esitettyjä oletuksia. Et sinäkään tiedä, mitä minä tiedän miehestä. Mutta tämä ketju on avannut minulle hyvin sitä asiaa, miksi ihmisten välillä on usein kommunikointivaikeuksia. Ihmiset kuvittelevat asioita omista lähtökohdistaan ja reagoivat niihin kuvitelmiin eli johonkin, mitä ei ole koskaan sanottu tai tapahtunut. Täytetään aukkoja ja kirjoitetaan itse rivien väliin.

Ap

Vierailija
779/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa kahlata koko keskustelua läpi, ei kuitenkaan ole mikään pakko väittää aloittajasta tai hänen tilanteestaan sellaista, mikä ei ole totta eikä edes perusteltu tulkinta. Jos ei tiedä (koska ei ole lukenut ketjua), voi mieluummin kysyä sen sijaan että heittelee absurdeja oletuksia asiasta, jota ei siis oman laiskuutensa vuoksi tunne.

Ja sivusta tämä kommentti, en ole ap.

Vierailija
780/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tätä juuri tarkoitin. Näitä totena esitettyjä oletuksia. Et sinäkään tiedä, mitä minä tiedän miehestä. Mutta tämä ketju on avannut minulle hyvin sitä asiaa, miksi ihmisten välillä on usein kommunikointivaikeuksia. Ihmiset kuvittelevat asioita omista lähtökohdistaan ja reagoivat niihin kuvitelmiin eli johonkin, mitä ei ole koskaan sanottu tai tapahtunut. Täytetään aukkoja ja kirjoitetaan itse rivien väliin.

Ap

No tämä on tuntemattomien ihmisten kasvoton keskustelupalsta, jossa kuka tahansa voi sanoa lähes mitä tahansa. En vetäisi tämän pohjalta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset normaalielämässä kommunikoivat.

Tietenkin täällä on pakko kuvitella ja vetää johtopäätöksiä, koska kukaan ei tiedä kaikkea. Sinäkään et - ja hyvästä syystä - kerro täällä, missä asutte, onko kuviossa lapsia, mitä kaikkea tiedät miehestä, minkä ikäisiä olette jne.

Jos et halua ihmisten arvailevan, kerro kaikki detaljit. Jos et kerro, et voi tässä ympäristössä mitään sille, että ihmiset kommentoivat sen pohjalta, mitä olet heille kertonut. Ja sen pohjalta suhteessanne on paljon varoitusmerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi