Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
501/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Näitä on paljon. Vaimo kotona tyttöystävä mökillä. Tai vaimo mökillä tyttöystävät asunnolla.Tai vaimo kotona tyttöystävä veneellä.Miehet kierrättää naisia ja myös jotkut maksattaa asumisen kulut naisella.Pankkikortti ja tunnukset.

Vierailija
502/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään kirjoitti:

Otan osaa. Näitä on paljon. Vaimo kotona tyttöystävä mökillä. Tai vaimo mökillä tyttöystävät asunnolla.Tai vaimo kotona tyttöystävä veneellä.Miehet kierrättää naisia ja myös jotkut maksattaa asumisen kulut naisella.Pankkikortti ja tunnukset.

Mä tiedän yhden tapauksen jolla oli jopa vuokrakämppä naisystävää varten. Esitti sinkkua ja tapaili tuttavaani kämpässä, vaikka virallisesti asui vaimon ja lasten kanssa. Jos ap:n mies on varattu, tässä hänelle hyvä vinkki miten voi kutsua tyttöystävän ”kotiin” vaikka on naimisissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei päästä sua sen takia sen luo koska sillä käy muita panoja sen luona.

T. Panomies

Vierailija
504/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies ei päästä sua sen takia sen luo koska sillä käy muita panoja sen luona.

T. Panomies

Ovatko ne ovella jonossa?

Vierailija
505/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi olevansa iiiso johtaja jossain menestyvässä firmassa, sitten näytti ig-kuvia hienosta talosta ja autosta tietty, tämä riitti saamaan ap:n pikkarit kosteiksi, hahaha oikeesti mikä tampio!! 😂😂😂

Menes pelaamaan nyt, sulla on ruutuaikaa vielä.

Vierailija
506/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan on lähtenyt tosi psykoottisille tulille sitten viime näkemän! Millaisia te tänne kirjoittavat naiset suureksi osaksi olette? Soitatte miehille ja VAADITTE niitä kylään, stalkkaatte, teette pakkofritsuja, oletatte kaikkien innostuvan jostain johtajan autosta, ette pidä suhdetta minään, ellei siinä maata symbioosissa päällekkäin 247... Ja sitten vielä sanotte ap:ta epävarmaksi 😁

Mä samastun täysin aloittajan. Suhde on vasta alussa, nyt tutustutaan vähitellen (niinkin voi tehdä!), ja jos kävis niin, että tyyppi olis varattu, niin sitten erottais. Ap kysyy asian, kun näkee miehen seuraavan kerran.

Vierailija
507/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjuhan on lähtenyt tosi psykoottisille tulille sitten viime näkemän! Millaisia te tänne kirjoittavat naiset suureksi osaksi olette? Soitatte miehille ja VAADITTE niitä kylään, stalkkaatte, teette pakkofritsuja, oletatte kaikkien innostuvan jostain johtajan autosta, ette pidä suhdetta minään, ellei siinä maata symbioosissa päällekkäin 247... Ja sitten vielä sanotte ap:ta epävarmaksi 😁

Mä samastun täysin aloittajan. Suhde on vasta alussa, nyt tutustutaan vähitellen (niinkin voi tehdä!), ja jos kävis niin, että tyyppi olis varattu, niin sitten erottais. Ap kysyy asian, kun näkee miehen seuraavan kerran.

Iso osa tänne kommentoineista ei ole kannustanut mihinkään älyttömyyksiin. Vaan sanonut että asia olisi hyvä ottaa puheeksi. Mutta siihenkin ap on keksinyt hyviä syitä miksei halua puhua asiasta miehelle.

Vähitellen tutustuminen niin, että ollaan aina vain toisen luona, ei soitella kuin luvan kanssa ja vietetään pyhät erillään nyt vaan väkisinkin kuulostaa suht oudolta.

Eikä suhteessa tod tarvi olla koko ajan yhdessä, mutta yleensä siinä alun huumassa kyllä ollaan... jos siis ollaan tosissaan.

Vierailija
508/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat AP kännyllä valokuvan hänen autonsa rekisterinumerosta ja nettiin selvittämään osoite. Sit menet katsomaan että onko tyypin kotiovessa joku muukin nimi kun hänen ja kuuluuko naisen ääntä oven läpi. Helppo homma.

Vierailija
509/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä ei soitella yllätyssoitoja vaan viestitellään ja sovitaan, milloin on aikaa jutella, jos sille on tarvetta. Enkä soita poikaystävällekään. En näe mitään outoa tuossa ettei ap soita miehelle spontaanisti.

Vierailija
510/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää ratkeaa???!!

Vierailija
511/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ap uskoit, että oli silloin sen ukon mökillä, eikä siellä ollut mitään henkilökohtaisia tavaroita. Ei se mökki sen ukon ollut. Näitähän on , joita vuokrataan , tai ovat filmolen käytössä olevia. Siksi siellä ei ollut mitään henk kohtaista.

HERÄÄ JO AP.

Vierailija
512/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä ei soitella yllätyssoitoja vaan viestitellään ja sovitaan, milloin on aikaa jutella, jos sille on tarvetta. Enkä soita poikaystävällekään. En näe mitään outoa tuossa ettei ap soita miehelle spontaanisti.

Siis parisuhteessa olevatkin kysyvät ensin lupaa soittamiseen? Onpa aika virallisia parisuhteita. Ei kiitos mulle tuollaista. Eri asia joidenkin kavereiden kanssa ehkä.

Vierailija
513/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se mies pettää vaimoaan tai on pelimies jolla useampi nainen. HERÄÄ JO AP

Vierailija
514/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, että tällasella trollilla kehiin tällä kertaa. On näköjään luettu Ulla Feldscherin kirja, tai ainakin lehtijuttu aiheesta. 0/5

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/103dccbd-68b3-47e5-9906-721e407d0d7e

Vierailija
515/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahans, että tällasella trollilla kehiin tällä kertaa. On näköjään luettu Ulla Feldscherin kirja, tai ainakin lehtijuttu aiheesta. 0/5

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/103dccbd-68b3-47e5-9906-721e407d0d7e

Trolli tai ei niin tällaisia miehiä on oikeasti tosi paljon ja vaikkei se heidän uhriensa vika olekaan, pettämisen osaltaan mahdollistavat naiset, jotka suostuvat mitä ihmeellisimpiin järjestelyihin ja selityksiin. Yksi tietämäni tapaus seukkasi tiiviisti monta vuotta miehen kanssa eikä koskaan saanut tavata tämän vanhempia. Tyytyi miehen selityksiin. Syy oli ettei naimisissa oleva mies voinut tyttöystäväänsä vanhemmilleen esitellä. Ei tarvi olla stalkkaaja eikä tehdä yllätysiskuja kenenkään kotiin, mutta kaikesta on voitava puhua ja jos tulee oudot vibat, sitä suuremmalla syyllä.

Vierailija
516/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis parisuhteessa olevatkin kysyvät ensin lupaa soittamiseen? Onpa aika virallisia parisuhteita. Ei kiitos mulle tuollaista. Eri asia joidenkin kavereiden kanssa ehkä.

Sama mulla. Kiva kun sattuu jotain tai on kiireellistä asiaa kumppanille, niin pitää odotella soittolupaa kuin pankkiin jonottaisi... Olisi aika nöyryyttävä parisuhde tuommoinen.

Vierailija
517/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: miehellä perhe kotona. Kaikki muut selitykset valetta.

Vierailija
518/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sano vielä mitään jos on työkavereille sinut esitellyt. Minunkin varattu ”hoito” on esitellyt minut työkavereille, yhtiökumppanille, perhe tutuille, kavereilleen ja jopa siskolleen. Tavataan aina minun luona tai hänen mökillä. Ja ollaan myös liikuttu ihan julkisilla paikoilla yhdessä. Että kyllä tuossa nyt haiskahtaa perhe kotona.

No onpa ihan kastemadon selkärangalla varustettuja nuo hoitosi tutut sun muut.

Vierailija
519/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Kiva kun sattuu jotain tai on kiireellistä asiaa kumppanille, niin pitää odotella soittolupaa kuin pankkiin jonottaisi... Olisi aika nöyryyttävä parisuhde tuommoinen.

Niin mutta toisaalta jos on vaimo ja pari tyttöystävää, niin pitäähän se vuoronumero antaa...

Vierailija
520/1216 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän loukkaavaa että mies ei luota tuonkaan vertaa vaan salaa jopa osoitteensa. Onkohan ehkä vaarana että kaikenlaiset naisystävät tulevat sinne asunnolle yllätysvierailuille jos mies jakelee osoitettaan kenelle tahansa? Kaikille naisille ei tosiaankaan tuollainen luimisteleva ja lokkeileva mies kelpaisi. Vai onko niin että mies saa porsastella vapaasti kun on antanut ymmärtää olevansa varakas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä