Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Voisitte lukea ketjun ennen kuin ehdotatte mitään tai kysytte uudestaan samaa asiaa, johon ap on jo vastannut. Ärsyttävää lukea koko ajan samaa jankutusta.
Mun mielestäni tässä on ap se joka enemmän pyörittää miestä. Mieshän haluaisi enemmän. Av:lla halutaan aina nähdä aloittaja surkeana altavastaajana.
Vierailija kirjoitti:
On asunnoton. Kelan rahoilla voi toki maksaa ravintolalaskut aina välillä. Mökki on entisen vaimon, miehellä ilmeisesti vielä avain, tai kopio siitä. Somekuvat voit saman tien unohtaa. Muista että suhdetta ei voi ikinä rakentaa valheen päälle.
Voi v****, se mies on johtaja jossain firmassa ja varmana googlella löydettävissä.
Tai trollihan sinä olet oikeesti mutta niin.
Ap:llä aikaa pääsiäisenä trollailla ad hoc -selityksin kommentoijien ihmettelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte lukea ketjun ennen kuin ehdotatte mitään tai kysytte uudestaan samaa asiaa, johon ap on jo vastannut. Ärsyttävää lukea koko ajan samaa jankutusta.
Mun mielestäni tässä on ap se joka enemmän pyörittää miestä. Mieshän haluaisi enemmän. Av:lla halutaan aina nähdä aloittaja surkeana altavastaajana.
Tuore suhde ja pitkä aurinkoinen viikonloppu. Mies jossain reissussa kavereiden (tai perheen) kanssa, ap istunut av:llä aamusta iltaan eikä edes tiedä, koska mies tulee kotiin. Niin että kumpi tässä nyt pyörittää kumpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ryhtyis edes tollaiseen muka-suhteeseen näkemättä toisen kotia. Koti kertoo ihmisestä paljon, enkä halua minkäänlaista tunnesidettä ihmiseen, joka ei ole valmis avaamaan itseään mulle sen vertaa, että kutsuu kotiinsa,
.Uuden tuttavuuden kanssa siihen ei kyllä heti välttämättä mennä, voisin tapailla pitkäänkin kahvilla, syömässä, kävelyllä, leffassa tms mitä nyt ennen koronaa tehtiin. Mutta siinä vaiheessa että kuvaan tulee seksi, joka jatkuu. Onenightstand mieluummin omassa kodissani, koska tiedän ainakin, että siellä ei ole kaapissa joku mauri murhaaja tai kullervo kuvaaja. Mutta heti siitä eteenpäin on toisen vastavuoroisesti vietävä himaanda, jos mitä.n jatketaan.
Millainen ihminen ei vie kotiinsa? Tulee vain mieleen, että varattu tai sitten todella omituinen neurootikko.
Juuri näin! Outoa tuo äijän toiminta, salailee, häpeilee, käyttää hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Onpas mustavalkoista ajattelua monella! Mies voi olla varattu, yhtä hyvin voi olla, että ei ole. Mikään ei ole varma merkki siitä. Muuten kaikkien teidän kumppanit olisivat varmoja pettäjiä.
Olemme tapailleet vasta sen pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta. Haluan tutustua rauhassa ilman paineita. Olen itse pyytänyt miehen käymään luonani, koska se on ollut minulle helppoa. Mies taas on kutsunut minut mökilleen ja muihin paikkoihin. Emme tapaa päivittäin enkä ole mikään rimputtelija, joka soittaa pitkin päivää. Tykkään enemmän viestitellä. Nyt kuitenkin, vasta pari päivää sitten aloin ajatella, että en tosiaan ole vieraillut miehen asunnossa, mikä olisi välillä tosi kivaa. Kyse ei ole siis ”suhteesta, jossa ei voi puhua”.
Tapasin miehen pari päivää sitten ennen kuin hän lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun. Hän ei ole varma, minä päivänä palaa. Olemme yhteydessä kyllä joka päivä.
En todellakaan aio leikkiä salapoliisia. Jos saisin tietää miehen tarkistaneen taustojani, menisi maku koko mieheen. Mutta nyt voi olla se vaara, että menee maku joka tapauksessa, mikäli tämä ärsytys jatkuu.
Ap
Tästä sulle jankutettu jo mionessa viestissä... Varattu ei sun kanssa pyhiä vietä, koska PERHE! Eli "lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun" = viettää aikaa perheen kanssa. Herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei uskalla ottaa puheeksi tätä miehen koti -kysymystä kun pelkää että mies lemppaa hänet lopullisesti.
Mitä pelkäämistä lemppaamisessa, nythän ap kokoajan epävarma ja peloissaan mistä oikein kyse. Ap lemppaa valehtelevan äijän jos sellaiseksi paljastuu.
Nyt ap menet yllärikäynnille äijän oven taakse kaffepullat mukana! Näet todellisuuden joka oven takana odottaa!
Sitten teet johtopäätöksesi suhteen kanssa. Asuuko edes osoitteessa jonka sulle kertonut??
Siksihän se valehtelee täälläkin ettei harmita kun mies ei vietä pääsiäistä hänen kanssa... Kun pelkää katsoa totuutta silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asunnoton. Kelan rahoilla voi toki maksaa ravintolalaskut aina välillä. Mökki on entisen vaimon, miehellä ilmeisesti vielä avain, tai kopio siitä. Somekuvat voit saman tien unohtaa. Muista että suhdetta ei voi ikinä rakentaa valheen päälle.
Voi v****, se mies on johtaja jossain firmassa ja varmana googlella löydettävissä.
Kyllä varmasti juuri näin!! 😂😂😂
Ap, ootko jotenkin vajaa??
Voiko olla mitättömämpiä kysymyksiä.
Mä haluaisin tietää miten tässä käy.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sua vedätetään nyt ja huolella. Olisko aika katsoa totuutta silmiin?
Miksi asetuttuisut epäilyjen kannalle ellei juuri intuitiosi herättelisi huomaamaan, että olet tuon äijän vaimon korvike?
Ap, tee fritsu äijälle. Ei näkyvään paikkaan vaan vähän alemmas. Siten ettei duunissa näy hällä, mutta mahdollinen vaimo kyllä näkee. Jos hän on vapaa, tässä ei ole mitään pahaa mutta jos varattu, niin saa melkosen hepulin...
Aika jännä tapa tutustua.
Herättäis epäilyksiä. Kuinka monelle salikissalle viestittelee?
Anteeksi, mulle on jäänyt epäselväksi että tietääkö ap edes missä mies asuu? Siis tarkkaa osoitetta. Vai vaan kaupunginosan tms. Sori jos se on mainittu ketjussa ja jäi multa huomaamatta.
Olitko ap jutellut edes miehen kanssa siinä vaiheessa kun instaan kilahti viesti?
(Perustuiko miehen kiinnostus vain ulkonäköön.)
Miten tiesi nimesi tuossa vaiheessa?
Mies sanoi olevansa iiiso johtaja jossain menestyvässä firmassa, sitten näytti ig-kuvia hienosta talosta ja autosta tietty, tämä riitti saamaan ap:n pikkarit kosteiksi, hahaha oikeesti mikä tampio!! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tässä ketjussa kai on sitä mieltä, että tuossa kokonaisuudessa ei olisi _jotain_ outoa. Joko mies on varattu tai sitten vähän vasurilla kanssasi liikkeellä. Selvitä vaan ap tilanne parhaaksi katsomallasi tavalla. Joka tapauksessa ei ole ylilyönti, että haluat selvennystä kun olette tapailleet jo kuukausia. Pari viikkoa olisi eri asia.
Tammikuussa mies otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista. Pari päivää sitten aloin miettiä, että en ole tosiaan vielä käynyt miehen luona. En aio tehdä mitään outoa enkä halua kuulustella miestä, mutta jotenkin outoa se on ja jonkun syyn sille haluaisin.
Ap
Tuskin saat syytä asiaan vauvapalstalta. Jos et aio itse ottaa selvää ja selvittää asian tilaa miehen kanssa, sitten vaan kärvistelet eteenpäin. Outo kuvio ja outoa mielestäni teidän molempien käytös..
Käsittämättömän sokea olet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas mustavalkoista ajattelua monella! Mies voi olla varattu, yhtä hyvin voi olla, että ei ole. Mikään ei ole varma merkki siitä. Muuten kaikkien teidän kumppanit olisivat varmoja pettäjiä.
Olemme tapailleet vasta sen pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta. Haluan tutustua rauhassa ilman paineita. Olen itse pyytänyt miehen käymään luonani, koska se on ollut minulle helppoa. Mies taas on kutsunut minut mökilleen ja muihin paikkoihin. Emme tapaa päivittäin enkä ole mikään rimputtelija, joka soittaa pitkin päivää. Tykkään enemmän viestitellä. Nyt kuitenkin, vasta pari päivää sitten aloin ajatella, että en tosiaan ole vieraillut miehen asunnossa, mikä olisi välillä tosi kivaa. Kyse ei ole siis ”suhteesta, jossa ei voi puhua”.
Tapasin miehen pari päivää sitten ennen kuin hän lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun. Hän ei ole varma, minä päivänä palaa. Olemme yhteydessä kyllä joka päivä.
En todellakaan aio leikkiä salapoliisia. Jos saisin tietää miehen tarkistaneen taustojani, menisi maku koko mieheen. Mutta nyt voi olla se vaara, että menee maku joka tapauksessa, mikäli tämä ärsytys jatkuu.
ApTästä sulle jankutettu jo mionessa viestissä... Varattu ei sun kanssa pyhiä vietä, koska PERHE! Eli "lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun" = viettää aikaa perheen kanssa. Herää.
Ja siellä on tuttava pariskunta mukana. Kuvan kaveruksista otti jompikumpi vaimoista.
Voi olla varattu tai sitten ei...? Ap, ootko tullut ajatelleeksi, että jos hän on varattu, niin sitten hänellä on puoliso jota kohtaan sinäkin teet nyt väärin? Koska ethän sä tässä tosiaankaan ihan pimennossa ole, vaikka vähän noin ehkä haluaisit antaa ymmärtää. Täällä ihmettelet ja väliaikaista ärtymystäsi (joo...) lievität, mutta et ole tyhjästä näitä huolia temmannut. Lopeta toi tyhmän (muka-coolin) esittäminen ja mene itseesi.
Saat yhdeltä tartunnan ja levität sen seuraavana päivänä toiseen kaveriisi ja sitä seuraavana kolmanteen jne. Terveisiä Hgistä - meillä ei ole vuoteen käynyt kukaan muu kuin hiljattain rokotteen saanut sukulainen. Valoja päälle tässäkin asiassa, please.