Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on varallisuus tehnyt ap:hen vaikutuksen. Komea mökki ja kaikki. Varmaan hieno autokin.
Mistä tiedät kuinka varakas ap on?
Oli sen mökki kuulemma hieno. Oon kuule lukenu aika monta sivua. :)
Vierailija kirjoitti:
Sama, inhotti pestä vuosia lakanapyykkiä miehen vierailun jälkeen!! Ja se sama kaava alkoi tympiä. Vuorotellen vierailut, jos ei yhdessä asuta. Reilumpaa molemmille.
Pesitkö lakanat jokaisen vierailun jälkeen? Mä asun miehen kanssa mutta ihan kerran viikossa riittää. Ja sama jos asuisin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, inhotti pestä vuosia lakanapyykkiä miehen vierailun jälkeen!! Ja se sama kaava alkoi tympiä. Vuorotellen vierailut, jos ei yhdessä asuta. Reilumpaa molemmille.
Pesitkö lakanat jokaisen vierailun jälkeen? Mä asun miehen kanssa mutta ihan kerran viikossa riittää. Ja sama jos asuisin yksin.
Mies tuli lakanoille sen verran monta kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli lakanoille sen verran monta kertaa?
Valintakysymyksiä.
No hankalaahan se on äijälle, kun muija ja mukulat on kotona. Mutta helppoa tulla kylään nussimaan puhtaitten lakanoiden väliin...
Kerro ap iät ja lapsitilanne ja asutteko samassa kaupungissa.
Jos kummallakaan ei ole lapsia ja asutte suurin piirtein samalla seudulla, toi on tosi outoa ja olet vain panosuhde enkä tajua, miksi oikein ruoatkin värkkäät hänelle. Itse en ole yhdellekään miehelle kokannut ja aina ne on halunneet pariutua mun kanssa totaalisesti saman tien, ovat kokanneet itse,
.
Ihminen joka piilottelee kotiaan, piilottelee jotain. Tai on jotenkin sairaalloisen huonoitseyuntoinen ja häpeää kotiaan. En tiiä kumpi on parisuhteen kannalta pahempi itse asiassa.
Normaalia tuollainen ei ole.
Mies ei ole sinuun rakastuntu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdan puhtaat lakanat ennen vieraulua, mutta nukun sen viikon niissä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kutsun kotiini tosi harvoin ketään ihmisiä. Tykkään kodista sellaisena omana rauhallisena pesäpaikkana. Jos alan tapailemaan uutta miestä, haluan yleensä aluksi tavata vain hänen luonaan. Haluan tuntea ihmisen kunnolla ennen kuin päästän häntä kotiini. Toisen luona vieraillessa on myös se hyvä puoli, että voi itse päättää milloin tapaaminen loppuu. Kun toinen on kylässä, on hieman hankalaa kohteliaasti ilmaista, että haluaisni hänen jo lähtevän.
Jos tapailu jatkuu pitempää, niin toki mieskin asunnolleni kulkeutuu jo ihan käytännöllisyyden takia. Onko ap:n mies ollut pitempään sinkku? Jos tapailunne siirtyy vakavemmalle pohjalle, hän varmasti kutsuu sinut asunnolleen. Nyt ei kannate muuta kuin silloin tällöin mainita, et olisi kiva nähdä hänen luonaan.
Mutta oletat että toisen osapuolen pitää päästää sinut kotiinsa ja että hänellä ei ole kontrollia siihen, milloin tapaaminen loppuu?
Ei hänen pidä, hän päästää jos päästää. Totta kai hänellä on kontrolli, aina minut ulos voi ajaa:D Näen kuitenkin, että minulla on aika hyvät tuntosarvat milloin on hyvä aika lähteä ja uskon hienovaraisetkin vihjailut juurikin oman tilanteeni takia. En kuitenkaan sano, että oma käytökseni on reilua..Mutta omasta tahdosta siihen suostuu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tapailin miestä joka ei koskaan halunnut viettää aikaa hänen kotonaan vaan tuli aina luokseni.
Oli niin laiska ja itsekäs, ettei viitsinyt siivota ja laittaa sitä karmeaa läävää sen näköiseksi, että siellä olisi kehdannut viettää aikaa.
Asunnossani oli tapailumme viime metreillä n kuukauden mittainen remontti, jolloin asunnossa ei voinut asua. Odotin että mies olisi tässä kohtaa vuorostaan kutsunut minut luokseen useammin, mutta edelleenkään ei tehnyt elettäkään asian suhteen.
Asunnon olin kyllä nähnyt ja oli todella likainen ja epäsiisti. Mies ei vaan viitsinyt nähdä vuokseni vaivaa, kun ei ollut tosissaan kiinnostunut. Koki myös siistissä kodissani olemisen ja tarjotut ruuat hyödyksi itselleen, ei hänellä varmaan käynyt edes mielessä tehdä samaa minulle.Voisiko kyse olla tästä? En nyt bongannut ketjusta minkä ikäisiä olette? Jos olette aika nuoria niin helposti voisi olla tämmöistä hyväksikäyttöä. Kun ei ole enää äitiä laittamassa...
Jos on oikeasti parisuhteessa, saisiko sitä selville jotenkin? Esimerkiksi osoite finderiin.. kannattaa kysyä ja selvittää asia, jotain tuossa nyt on ja mitään hyvää ei ainakaan lupaa.Olisin lopettanut seurustelun heti tuollaisen sottapytyn kanssa. Ei se siitä miksikään muutu vaikka olisi kuinka rakastunut, jos pohjimmiltaan on epäsiisti.
Joo olisi pitänytkin! Tuo läävä-kämppä kertoi nyt myöhemmin ajatellen paljon ihmisestä.
Saastan keskellä eläminen kertoo elämänhallinta/mielenterveysongelmista.
Ap ei uskalla ottaa puheeksi tätä miehen koti -kysymystä kun pelkää että mies lemppaa hänet lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kutsuisi kun vaimoni tulisi mustasukkaiseksi ja varma ero
Varsinainen pelle, valehteleva palstaröhnäke, salaa täällä nytkin flirttailemassa ja puhumassa paskaa🤮
Äijä salailee jotain, muija ja viis kakaraa??
Miksi alistut tuohon kuvioon? Lopeta tapailut luonasi. Tapaatte julkisilla paikoilla, ja ellei kuvio ala muuttua rehelliseksi, lemppaat jätkän. Ansaitset todellakin parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla tuollainen mies. Saattaisin pelätä ettei nainen osaa toimia hygieniastandardieni mukaan. Sisään tullessa pestään heti kädet, sänkyyn ei istuta ulkovaatteissa jne. Naisen luona ei ole niin stressaavaa kun ei tarvi miettiä mitä kaikkea nainen likaa. Ei mun luona kovin montaa naista ole käynyt, mutta heille ainakin tuo käsien pesu sisälle tullessa on ollut vierasta
Haha, minulle useampi mies on sanonut luulleensa olevansa siisteysfriikki, kunnes tapasi minut. Olen onneksi löytänyt kaltaiseni niin voimme yhdessä olla siistejä ja hygieenisiä. Ihminen, joka ei pese käsiään sisään tullessaan on tosiaan ällö.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut naiset nyt tekee ongelman mistä tahansa.
Kerta ja jos tapaileminen sujuu hyvin noinkin, niin miksi hyväksi todettua menetelmää pitäisi muuttaa ihan vain muuttamisen vuoksi.
Ei muu muuttuisi kuin ympäristö.
Yleensä tuollaisia tyytymättömyydenilmaisuja alkaa tulemaan milloin mistäkin, kun on uusi jo tyrkyllä ja arpoo, että kumpi olisi parempi...
Älä selittele. Jos äijällä puhtaat jauhot pussissa, ei tarvi salailla mitään, edes sitä sotkuista läävää!!
Vierailija kirjoitti:
Ap ei uskalla ottaa puheeksi tätä miehen koti -kysymystä kun pelkää että mies lemppaa hänet lopullisesti.
Mitä pelkäämistä lemppaamisessa, nythän ap kokoajan epävarma ja peloissaan mistä oikein kyse. Ap lemppaa valehtelevan äijän jos sellaiseksi paljastuu.
Nyt ap menet yllärikäynnille äijän oven taakse kaffepullat mukana! Näet todellisuuden joka oven takana odottaa!
Sitten teet johtopäätöksesi suhteen kanssa. Asuuko edes osoitteessa jonka sulle kertonut??
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies onkin huomattavan varakas, eikä halua paljastaa sitä, ennenkuin on varmempi suhteesta.
Kauniit ja rohkeat on hyvä dokkari.
Ap, sua vedätetään nyt ja huolella. Olisko aika katsoa totuutta silmiin?
Miksi asetuttuisut epäilyjen kannalle ellei juuri intuitiosi herättelisi huomaamaan, että olet tuon äijän vaimon korvike?
On asunnoton. Kelan rahoilla voi toki maksaa ravintolalaskut aina välillä. Mökki on entisen vaimon, miehellä ilmeisesti vielä avain, tai kopio siitä. Somekuvat voit saman tien unohtaa. Muista että suhdetta ei voi ikinä rakentaa valheen päälle.
Mulla oli kerran panosuhdemies, joka halusi aina että tavataan hänen luonaan. Halusi kai minimoida vaivannäön kun ei tarvinnut edes liikahtaa minnekään..
Olisin lopettanut seurustelun heti tuollaisen sottapytyn kanssa. Ei se siitä miksikään muutu vaikka olisi kuinka rakastunut, jos pohjimmiltaan on epäsiisti.