Mies ei "näe" pallomahaansa?! Onko sinunkin omakuva vääristynyt?
Mieheni on lihaksikas ja hyvässä kunnossa fyysisesti. Mutta tämä ei näy vyötäröllä, vatsa on isohko. Syynä tolkuton syöminen. Mies on selvästi ylpeä kehostaan kun voimaa riittää ja lihakset näkyy. Mutta ei näe vatsaansa? Juuri sitä vaarallisinta rasvaa mitä sisäelinten ympärille on kertynyt. Väittää ihan pokkana ettei hänellä ole mitään ns.kaljamahaa vaikka sitä nyt ei voi olla näkemättä. En tästä mitenkään jankuta tms. Aloin vain tässä miettiä että miten me ihmiset näemme itsemme peilistä? Minulla taitaa olla se harha että kuvittelen näyttäväni nuoremmalta kuin muut ikäiseni naiset. Tuskin näytän! Olen 45v. Ja se ihan varmasti näkyy. Entä sinä, mitä peilistä näkyy?
Kommentit (142)
Eihän sitä omaa mahaansa näe kuin valokuvista ja näen itsestäni otetun valokuvan kerran viidessä vuodessa. Kun katson alas, näen rinnat ja maha on sitten niiden alapuolella "piilossa". Peilikin on niin kaksiulotteinen, että ainoa keino tarkastella mahaansa peilistä on suora sivuprofiili.
Maharasvassakin on kahta laatua. On ihonalaista ja viskeraalista. Ihonalainen ei ole niin paha kuin viskeraalinen.
Tämä ei ole humble brag, mutta toimii tämä ongelma myös toisinpäin.
Itse olen lyhyt ja pienikiloinen tirriäinen. Vaikka sen tiedostaa jollain lailla, että näin on, mutta silloin tällöin tulee vastaan se, että näen muutkin saman kokoisena kuin itse olen. Esimerkiksi eräs ystävä oli aloittamassa erästä harrastusta, mihin liittyvät melkoisen kalliit vaatteet. Itsellä oli setti jouten ja tarjosin hänelle näitä. Ystävä vain totesi, että eihän sun lahjepituus riitä mitenkään.
Jotenkin olen sokea kiloille ja pituudelle. Ja kerran kun erästä tilaisuutta oli videoitu, niin kyllähän siinä tuli pieni järkytys, että kuka on tuo muita päätä lyhyempi tappi.