Mielestäsi paras Kaari Utrion keskiaikakirjoista?
Itse tykkään siitä jossa oli Terhen joka osasi nostattaa sumun ja pysäyttää verenvuodon. Vaskilintu taisi olla nimi.
Kommentit (12)
Vaskilintu on suosikki täälläkin. Ja Vanajan Joannasta tykkään, kun siinä seikkaillaan omissa kotimaisemissa.
Isabella ja Vendela on hyviä. Sitten pidin myös siitä kirjasta missä oli Blanka.
Vierailija kirjoitti:
Isabella ja Vendela on hyviä. Sitten pidin myös siitä kirjasta missä oli Blanka.
Blanka on Haukka, minun rakkaani -kirjassa. Se ja Isabella on suosikkejani Vaskilinnun ja Yksisarvisen ohella.
Isabella ja Vendela. Sitten tuo Vaskilintu on kanssa hyvä, mutta paljon pidempi ja monipolvisempi kuin nuo kaksi ensin mainittua.
Samaa mieltä edellisten kanssa. Vaskilintu on ihan huikean hyvä.
Kuulostaa niin hienolta, että palstalaiset lukevat keskiaikakirjoja. Itse olen hulluna ns oikeisiin keskiaika kirjallisuuteen :)
Mä luin jotain Kaari Utrion naiseuden historiaa posket punaisina ihqu ekana seksikirjana joskus teininä. Joku lahjakirja meidän hyllyssä..
Vierailija kirjoitti:
Mä luin jotain Kaari Utrion naiseuden historiaa posket punaisina ihqu ekana seksikirjana joskus teininä. Joku lahjakirja meidän hyllyssä..
Mulla on joskus kauan sitten ollut se kirja, enkä ollenkaan muista, että siinä olisi ollut mitään seksikästä 🤔
Porvarin morsian on jostain syystä aina ollut suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin hienolta, että palstalaiset lukevat keskiaikakirjoja. Itse olen hulluna ns oikeisiin keskiaika kirjallisuuteen :)
Kuten? Saa suositella, hyvä lukeminen kelpaa aina.
Minusta Viipurin kaunotar on yksi kivoimpia kirjoja. Siinä on paljon huumoria, ollaan Viipurissa ja Turussa, vähän Porvoossakin, on jännitystä, on myös todellisempaa parisuhdedraamaa.
Minäkin pidän Vaskilinnusta. Yksisarvinen ja Pirkkalan pyhät pihlajat on hyviä myös.