Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi paras Kaari Utrion keskiaikakirjoista?

Vierailija
05.03.2023 |

Itse tykkään siitä jossa oli Terhen joka osasi nostattaa sumun ja pysäyttää verenvuodon. Vaskilintu taisi olla nimi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän Vaskilinnusta. Yksisarvinen ja Pirkkalan pyhät pihlajat on hyviä myös.

Vierailija
2/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaskilintu on suosikki täälläkin. Ja Vanajan Joannasta tykkään, kun siinä seikkaillaan omissa kotimaisemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella ja Vendela on hyviä. Sitten pidin myös siitä kirjasta missä oli Blanka. 

Vierailija
4/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabella ja Vendela on hyviä. Sitten pidin myös siitä kirjasta missä oli Blanka. 

Blanka on Haukka, minun rakkaani -kirjassa. Se ja Isabella on suosikkejani Vaskilinnun ja Yksisarvisen ohella.

Vierailija
5/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella ja Vendela. Sitten tuo Vaskilintu on kanssa hyvä, mutta paljon pidempi ja monipolvisempi kuin nuo kaksi ensin mainittua. 

Vierailija
6/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Vaskilintu on ihan huikean hyvä.

Vierailija
7/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin hienolta, että palstalaiset lukevat keskiaikakirjoja. Itse olen hulluna ns oikeisiin keskiaika kirjallisuuteen :)

Vierailija
8/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin jotain Kaari Utrion naiseuden historiaa posket punaisina ihqu ekana seksikirjana joskus teininä. Joku lahjakirja meidän hyllyssä..

Vierailija
9/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin jotain Kaari Utrion naiseuden historiaa posket punaisina ihqu ekana seksikirjana joskus teininä. Joku lahjakirja meidän hyllyssä..

Mulla on joskus kauan sitten ollut se kirja, enkä ollenkaan muista, että siinä olisi ollut mitään seksikästä 🤔

Vierailija
10/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarin morsian on jostain syystä aina ollut suosikkini.

Vierailija
11/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin hienolta, että palstalaiset lukevat keskiaikakirjoja. Itse olen hulluna ns oikeisiin keskiaika kirjallisuuteen :)

Kuten? Saa suositella, hyvä lukeminen kelpaa aina.

Vierailija
12/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Viipurin kaunotar on yksi kivoimpia kirjoja. Siinä on paljon huumoria, ollaan Viipurissa ja Turussa, vähän Porvoossakin, on jännitystä, on myös todellisempaa parisuhdedraamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi