Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "näe" pallomahaansa?! Onko sinunkin omakuva vääristynyt?

Vierailija
23.03.2021 |

Mieheni on lihaksikas ja hyvässä kunnossa fyysisesti. Mutta tämä ei näy vyötäröllä, vatsa on isohko. Syynä tolkuton syöminen. Mies on selvästi ylpeä kehostaan kun voimaa riittää ja lihakset näkyy. Mutta ei näe vatsaansa? Juuri sitä vaarallisinta rasvaa mitä sisäelinten ympärille on kertynyt. Väittää ihan pokkana ettei hänellä ole mitään ns.kaljamahaa vaikka sitä nyt ei voi olla näkemättä. En tästä mitenkään jankuta tms. Aloin vain tässä miettiä että miten me ihmiset näemme itsemme peilistä? Minulla taitaa olla se harha että kuvittelen näyttäväni nuoremmalta kuin muut ikäiseni naiset. Tuskin näytän! Olen 45v. Ja se ihan varmasti näkyy. Entä sinä, mitä peilistä näkyy?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itsellenikin sellaisen peilin, josta keski-ikäiset lihavat, ryppyiset ja kaljuuntuvat miehet itseään katselevat, ja näkevät komean ja lihaksikkaan adoniksen.[/quote

mutta sinullahan on jo peili mistä näet itsesi parikymppisenä hoikkana kaunottarena vaikka olet 40v kulahtanut ruusu.

Ai ai, nyt on taas kiihkon vallassa luettu huolimattomasti. Jos kommentoimasi kirjoittaja haluaisi tuollaisen ulkonäköä parantavan peilin, niin millainen peili hänellä voidaankaan päätellä olevan nyt?

Vierailija
62/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ex-michelinukkona, +50kg ylipainosena voin ainakin myöntää, että en mä tajunut kuinka helvetin lihava mä olin lihavimmillani, vaikka näin itseni joka päivä peilistä. Varmaan juuri siitä syystä en tajunutkaan, kun paino ei tullut vain jotenkin salakavalasti yön aikana, että olisin ollut aamulla "mitä helvettiä mulle on tapahtunut yön aikana?", vaan salakavalasti pikkuhiljalleen päivittäin pitkällä ajanjaksolla. Tajusin vasta laihtuneena ja vanhoista kuvista kuinka überthicc mä olin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies väittää  että ei ole mukamas vanhentunut yhtään? Näyttää mielestäni ihan ikäiseltään (47v.) mutta mies sanoo ettei todellakaan näytä vaan joltain 20-30 vuotiaalta?! Ei näe osittain harmaantuneita hiuksiaan, partakarvojaan. Ei myöskään syviä juonteita kasvoissaan. Kerran näytin vanhoja kuvia joissa on 20 vuotias ja silloinkin sanoi että ihan samalta näyttää. Apua, kyllä huumoria riittää. Miksi ei voi vain myöntää että kaikki me tässä vanhennutaan ja muututaan vuosien aikana eikä siinä ole mitään pahaa taikka väärin niin etteikö sitä voisi myöntää ja tajuta.

Väärin. Mies ei vanhene, itsekin olen kuullut monelta että näytän tasan samalta kuin 10v sitten ja uudet työkaverit luulevat aina nuoremmaksi. Samaa olen huomannut myös muissa miehissä.

Vierailija
64/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä olen lihava ja kömpelö, sellainen isokokoinen rahjus. Varmasti seurausta koko teini-iän kestäneestä vähän syömishäiriön kaltaisesta oireilusta. En enää paastoa, punnitse ja laihduta jatkuvasti, mutta peilistä näen itseni turpeana ja lihavana. En käy vaa’alla usein, mutta tiedän vaatteistani olevani kokoa S ja olevani normaalipainoinen. Peilistä sitä en näe.

Joskus muiden ottamissa kuvissa saan sellaisen välähdyksenomaisen hetken, jossa näen itseni toisen silmin, että olen oikeasti normaalipainoinen, jopa hoikka ja siro.

Vierailija
65/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Ihan varmana miehetkin vanhenee. Jonkun 20 vuotiaan naisen silmissä 45 vuotias on ihan käpy. Oman isänsä ikäinen käpy.

Vierailija
66/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomahamiehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
67/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttimiehillä on iso maha koska syövät paljon jotta jaksaa nostaa isoja painoja. Ootko katsonut voimamieskilpailuja? Siellä ei ole yhtään hoikkaa ukkoa.

Vierailija
68/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies väittää  että ei ole mukamas vanhentunut yhtään? Näyttää mielestäni ihan ikäiseltään (47v.) mutta mies sanoo ettei todellakaan näytä vaan joltain 20-30 vuotiaalta?! Ei näe osittain harmaantuneita hiuksiaan, partakarvojaan. Ei myöskään syviä juonteita kasvoissaan. Kerran näytin vanhoja kuvia joissa on 20 vuotias ja silloinkin sanoi että ihan samalta näyttää. Apua, kyllä huumoria riittää. Miksi ei voi vain myöntää että kaikki me tässä vanhennutaan ja muututaan vuosien aikana eikä siinä ole mitään pahaa taikka väärin niin etteikö sitä voisi myöntää ja tajuta.

osoittaa vain sen, kuinka pinnallisia te kaikki naiset olette 

Sanoo sama tyyppi joka tässäkin keskustelussa haukkuu mm. "oksettavan isoja" häpyhuulia ja 40-vuotiaiden naisten ulkonäköä.

Vierailija
69/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs pallomahanaisille ?

Vierailija
70/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Tämä on ehkä jollain muotoa itsetuntoonkin liittyvä kysymys? Vaikka sulla olisi massaa enemmän ympärillä, ryppyjäkin kasvoissa niin jos kannat sen kaiken ylpeänä etkä mene pää painuksissa tyylin että anteeksi kun olen olemassa niin olet ihan hyvännäköinen. Ja sitä myötä sinusta pidetään ja sinä pidät itse itsestäsi. Ei tarvitse olla mikään muokattu "Barbara". Nuorekkuuskin tulee ihan jostain muusta kuin kiloista.    ap

Vierailija
71/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttimiehillä on iso maha koska syövät paljon jotta jaksaa nostaa isoja painoja. Ootko katsonut voimamieskilpailuja? Siellä ei ole yhtään hoikkaa ukkoa.

Naisten ylipaino johtuu leipomisharrastuksesta, joten sekin ihan ok.

Vierailija
72/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin itsekin samaistua tuohon. Peilistä näyttää samanlaiselle kuin ennen, valokuvat ei valehtele. Ja kaupan sovituspeilistä kyllä näkee kans...

Mutta siinä vaiheessa jos L kokosetkaan housut ei mahdu, niin ei sitä enää normi painosia olla :(

ehkä omalla kohdalla yritetään lievittää ”en minä niin lihava ole”, mutta toisista onkin helppo heti katsomalla päätellä onko ylimääräistä vai ihan normaalipainoinen. Itsepetosta, näin minä ajattelen.

Vierailija
73/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on läskiperseakallekin.

Vierailija
74/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäköään huomaa. Omasta mielestäni olin ihan normaalipainoinen ja lihaksikas. Vaaka sanoi melkein 7.5kg ylipainoa. No mikä ettei kun kovasti treenasin ja raskailla painoilla. Pitihän sitä syödä, että lihas saa ruokaa. -15kg myöhemmin, voi luoja mikä taisteluelefantti oikeasti niissä kuvissa oli. Ei ollut mikään lihaksikas vaan läski! Olenko minä kulkenut tuon näköisenä ja vielä trikoissa! Nyt peilikuva epäilyttää, se näyttää oudon hoikalle. Tuskin on. Parasta tiputtaa muutama kilo vielä.

Vierailija
75/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Mies ei vanhene, itsekin olen kuullut monelta että näytän tasan samalta kuin 10v sitten ja uudet työkaverit luulevat aina nuoremmaksi. Samaa olen huomannut myös muissa miehissä.

Jotkut vanhenee ja toiset ei. Yksi existäni näytti valokuvaa itsestään 18 vuotiaana. Hän näytti yli 40 vuotiaana 15 vuotta nuoremmalta kuin 18 vuotiaana. Mikään sekään ei ollut kaunis näky parinkymmenen vuoden juopottelun jälkeen. Joskus elämä vain potkii isolla saappaalla päähän mitä ulkonäköön tulee.

Vierailija
76/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkyy tanakka ja voimakas, melko lihaksikas nainen. Joka voisi pudottaa omasta mielestään noin 5 kiloa.

Saan kuulla olevani hoikka ja ryhdikäs. Jos kerron pudottavani vähän painoa, kuulen ettei minulla ole tarvetta.

Vierailija
77/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani mies tykkäsi koputella valtavaa pallomahaansa ja selittää, että se on tosi kova ja tiukka. Hän kieltäytyi uskomasta sitä, että kyse oli vain tiukkaan kuoreen pakatusta rasvasta, ja jotenkin uskoi mahan olevan lihaksia tai jotain ei-läskiä. Jäätyään eläkkeelle ja leskeksi yhtaikaa hän lopetti syömisen ja juomisen ja on nyt hintelä ja kuihtunut. Hän ei tunne kohtuutta, vaan menee vain täysillä tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
78/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäköään huomaa. Omasta mielestäni olin ihan normaalipainoinen ja lihaksikas. Vaaka sanoi melkein 7.5kg ylipainoa. No mikä ettei kun kovasti treenasin ja raskailla painoilla. Pitihän sitä syödä, että lihas saa ruokaa. -15kg myöhemmin, voi luoja mikä taisteluelefantti oikeasti niissä kuvissa oli. Ei ollut mikään lihaksikas vaan läski! Olenko minä kulkenut tuon näköisenä ja vielä trikoissa! Nyt peilikuva epäilyttää, se näyttää oudon hoikalle. Tuskin on. Parasta tiputtaa muutama kilo vielä.

Eikä pidä, jos olet normaalipainoinen ja vielä lihaksikas. Syömishäiriö on vaarallisempaa kuin läski.

Vierailija
79/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ns. voima-maha? Tulee yleensä anabolisten käytöstä...

Vierailija
80/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsyttää tämä, ylipainoisena näin itseni normaalipainoisena mutta sitte ku näin itsestäni kuvia ja havahduin todellisuuteen, aloin laihduttaa ja iski syömishäiriö (ketogeeninen ravinto, 16:8 paasto ja alle 1000 kaloria päivässä ja suuren liikunnan lisäksi fyysisesti raskas työ) niin näillä edellisillä se teillä laihduin järkyttävän nopeasti ja paljon.

Häntäluu törrötti ulospäin ja rintakehän luut paistoi läpi ja jo aiemminkin pienet rintani muuttuivat veltoiksi pussukoiksi. Näin tuolloin itseni yhä pyöreänä.

Havahduin taas vasta kun puolisoni itki järkyttyneenä nähtyään nääntyneen kroppani vaihtaessani vaatteita töiden jälkeen, ja joo en uskaltanut näyttäytyä usein alasti hänen seurassaan kun häpesin itseäni.

Nyt tuosta on reilu yli vuosi ja olen normaali painossa, vaikka yhä tarkistan asiaa vertailemalla vanhempia kuvia ja nykyisiä kuvia keskenään, en sanoisi että olisi hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän