Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "näe" pallomahaansa?! Onko sinunkin omakuva vääristynyt?

Vierailija
23.03.2021 |

Mieheni on lihaksikas ja hyvässä kunnossa fyysisesti. Mutta tämä ei näy vyötäröllä, vatsa on isohko. Syynä tolkuton syöminen. Mies on selvästi ylpeä kehostaan kun voimaa riittää ja lihakset näkyy. Mutta ei näe vatsaansa? Juuri sitä vaarallisinta rasvaa mitä sisäelinten ympärille on kertynyt. Väittää ihan pokkana ettei hänellä ole mitään ns.kaljamahaa vaikka sitä nyt ei voi olla näkemättä. En tästä mitenkään jankuta tms. Aloin vain tässä miettiä että miten me ihmiset näemme itsemme peilistä? Minulla taitaa olla se harha että kuvittelen näyttäväni nuoremmalta kuin muut ikäiseni naiset. Tuskin näytän! Olen 45v. Ja se ihan varmasti näkyy. Entä sinä, mitä peilistä näkyy?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsoo ikäistään vähän vanhemman näköinen 23- vuotias normaalipainoinen nainen. Hiukset on ohuet ja katkeilleet, iho punakka, eikä mikään timmi. Verisuonet pilkottelee ohuen ihon läpi.

En oo täydellinen, mutta ei haittaa, ei meistä kukaan ole.

Vierailija
82/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen bulimikko. Näin sillon ja näen vieläkin itseni peilissä ihan jättimäisenä. Vaikka paino on nyt "lievä alipaino". Niin pahalta tuntuu kun katson peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on 20 kg enemmän elopainoa, vaikka on 10 cm lyhyempi kuin minä. Itse olen normaalipainoinen.

Vaimon mielestä olemme molemmat "samalla tavalla pikkuisen pyöreitä".

Tästä tuli mieleen entinen työkaveri, alle 3-kymppinen nainen. Mielipiteensä oli, ettei ole mitään väliä paljonko painaa, jos kuitenkin näyttää hoikalta. Ilmeisesti ei ihan ollut itsekään asiasta vakuuttunut, koska otti asian niin usein puheeksi.

Kerran sitten kysyi kahvipöydässä, paljonko painan. Sanoin että 58 kg ja pituuteni on 165 cm. Siihen työkaveri, että siinä se nähdään, ettei painolla ole merkitystä, koska hän on pari senttiä lyhyempi ja painaa melkein 50 kg enemmän, mutta silti mielestään näytämme suurin piirtein saman kokoisilta.

Vierailija
84/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on 20 kg enemmän elopainoa, vaikka on 10 cm lyhyempi kuin minä. Itse olen normaalipainoinen.

Vaimon mielestä olemme molemmat "samalla tavalla pikkuisen pyöreitä".

Tästä tuli mieleen entinen työkaveri, alle 3-kymppinen nainen. Mielipiteensä oli, ettei ole mitään väliä paljonko painaa, jos kuitenkin näyttää hoikalta. Ilmeisesti ei ihan ollut itsekään asiasta vakuuttunut, koska otti asian niin usein puheeksi.

Kerran sitten kysyi kahvipöydässä, paljonko painan. Sanoin että 58 kg ja pituuteni on 165 cm. Siihen työkaveri, että siinä se nähdään, ettei painolla ole merkitystä, koska hän on pari senttiä lyhyempi ja painaa melkein 50 kg enemmän, mutta silti mielestään näytämme suurin piirtein saman kokoisilta.

Ei muuta kuin ensi kesänä sitten bikinit päällä uimarannalle ja someen kuvia kun poseeratte vierekkäin. Nämä kuvat nähtyään saattaa työkaverilla olla seuraavassa kahvipöydässä puheenaiheena ketogeeninen pätkäpaasto

Vierailija
85/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa mahaansa ei näe kunnolla muuta kuin peilistä.

Maha lähtee ketogeenisellä dieetillä kyllä.

Eipä se nelikymppisellä enää lähde mihinkään. Ne ajat on mennyt jo. Tärkeintä olisi hidastaa lihomista. Lihominen yltyy viisikymppisyyteen asti.

Mikäli aikoo jatkossakin kaupasta ruokansa ostaa tai ravintoloista, niin lihomiselle ei tule loppua.

Länsimaissa on suuri ongelma mitä ei voi hallita omalla tahdolla tai dieeteillä mitenkään.

Tilastot kertovat totuuden. Toki dieetit ja kuntoiluklubit tekee lihavilla rahaa, mutta ongelma ei katoa mihinkään. Päinvastoin lihavuudesta on tehty hyvä bisnes monelle taholle.

Vierailija
86/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on koska taas kerran kuulin että minulla on leveät ja miehekkäät hartiat vaikka omasta mielestäni ne on aina olleet kapeat ja epämiehekkäät.

Oletko siis ostanut aina S-koon paitoja ja nyt vaihdoit XL:ään, kun kuulit totuuden?

Vierailija
87/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itsellenikin sellaisen peilin, josta keski-ikäiset lihavat, ryppyiset ja kaljuuntuvat miehet itseään katselevat, ja näkevät komean ja lihaksikkaan adoniksen.

Miehillä pitää olla vääristynyt kuva itsestään, jotta he olisivat riittävän rohkeita tappelemaan naaraista ja lähestymään heitä. Avarassa luonnossa pitäisi olla inhorealistinen jakso ihmisistä, jossa ihmistä tarkastellaan yhtenä eläinlajina mahdollisimman objektiivisesti.

Vierailija
88/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä näkyy tanakka ja voimakas, melko lihaksikas nainen. Joka voisi pudottaa omasta mielestään noin 5 kiloa.

Saan kuulla olevani hoikka ja ryhdikäs. Jos kerron pudottavani vähän painoa, kuulen ettei minulla ole tarvetta.

Minullekin sanottiin tuota. Totuus oli kuitenkin se, että olin lihava, mutta en niin lihava kuin ne jotka piti minua normaalipainoisena.

Vierailija
89/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen lapsia 65, imetysten aikana 72 ja välissä 58, sitten taas 72 ja nyt taas n 60. Mitään eroa en huomaa peilistä, ehkä vähän valokuvista. vaatteet vaan on pieniä tai isoja. Olen täysin sokea lihavuudelleni tai laihuudelleni. Tiedän kuitenkin että n 60 on sopiva terveyden kannalta.

Vierailija
90/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä katsoo ok näköinen nainen. Valokuvista tajunnut että olen valas!? Paonoa 10 kg liikaa. Mies taas ei ole koskaan sanonut mitään siitä. Jopa kun itse asian tajuttua järkytyin omasta lihavuudesta mies vain vähätteli etten minä nyt niin lihava ole.

Eli joko miehelläsi on toinen tai sitten pitää läskeistä akoista.

Vierailija
91/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomahat on parasta. Rakkautta. Full of it. Pus.

Kaljamahat kuten sull taas täynnä sitä itseään. Hugz aww

Vierailija
92/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha käteen, katsotte paljon se vyötärönympärys on. Olikohan miehillä raja 90 tai 100, naisilla 80. Mutta menee se joskus toisinpäinkin. Minulla vyötärö vaan 58cm ja en ole sitä pienenä pitänyt. Sitä se kuitenkin taitaa olla. Mutta jos minulla on mitta rintojen altakin 63cm, ei toi nyt niin pieni ole.

Varmaan sopii sitten naisillekin, että mies alkaa mittamaan teidän paikkojanne ja kirjaamaan ne ylös?

Säännöllinen tarkistus kerran kuussa 

Tuossa nyt oli tarkoitus herätellä sitä puolisoa, ihan sama kumpi se on. Että ehkä tajuaa vyötärölihavuutensa. Minulla tosin ei ole mitään sitä vastaan jos mies haluaa joskus mitata mut. 58cm vyötäröllä ei ole vissiin liikaa. Painoa ollaan joskus vertailtu, siinä mies on 60kg painavampi, mutta onkin 2 metrinen.

Jos mies alkaisi mittailemaan naisensa mahaa, tiedät tasan tarkkaan mikä paskamyrsky siitä nousisi.

Kehoväkivalta-alistaminen on ok miesten kohdalla? 

Minä mittasin tapailunaisen vyötärön, mutta vain siksi että näin että se on kapea. Alkoi seistä kun mittanauha näytti 62, ja naistakin hymyilytti.

Isomahaista en tietenkään mittaisi, sehän olisi törkeää alistamista.

M39

Vierailija
93/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha käteen, katsotte paljon se vyötärönympärys on. Olikohan miehillä raja 90 tai 100, naisilla 80. Mutta menee se joskus toisinpäinkin. Minulla vyötärö vaan 58cm ja en ole sitä pienenä pitänyt. Sitä se kuitenkin taitaa olla. Mutta jos minulla on mitta rintojen altakin 63cm, ei toi nyt niin pieni ole.

Varmaan sopii sitten naisillekin, että mies alkaa mittamaan teidän paikkojanne ja kirjaamaan ne ylös?

Säännöllinen tarkistus kerran kuussa 

Tuossa nyt oli tarkoitus herätellä sitä puolisoa, ihan sama kumpi se on. Että ehkä tajuaa vyötärölihavuutensa. Minulla tosin ei ole mitään sitä vastaan jos mies haluaa joskus mitata mut. 58cm vyötäröllä ei ole vissiin liikaa. Painoa ollaan joskus vertailtu, siinä mies on 60kg painavampi, mutta onkin 2 metrinen.

Jos mies alkaisi mittailemaan naisensa mahaa, tiedät tasan tarkkaan mikä paskamyrsky siitä nousisi.

Kehoväkivalta-alistaminen on ok miesten kohdalla? 

Mieheni auttoi minua juuri vartaloni mittailussa kun olin tilaamassa uusia vaatteita netistä. Tämä näkee minut joka päivä alasti, ei mitoissani mitään erityisen salaista ole. En olisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa joka valehtelisi minulle kun kysyn olenko tämän mielestä lihonnut tai onko kropassani tapahtunut muita muutoksia.

Vierailija
94/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän keskivartalopömppö kun seison mutta istuessa ilmestyy jostain kunnon makkarakasat, ne ehti olla monta vuotta ennen kuin oikeasti näin ne peilistä. Oli todella yllätys miten isoiksi oli päässeet. Vielä neljä kiloa laihempana ne on isot, kun osa läskeistä on lähtenyt muualta, onneksi myös leuan alta. Painoindeksi on nyt normaalipainon puolella.

Vierailija
95/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yleensähän maha kasvaa ja pienenee melkein vuodenaikojen tavoin.

Ei kenelläkään yleensä ole ikuisesti pallomahaa tai ikuisesti laihakaan.

Itse aina laihduin työttömänä lattamahaksi ja työssäkäydessä saatan vuodenkin aikana lihota yli kymmenenkin kiloa.

Vaihtelu virkistää. Oma vaimo tykkää juuri lihaksikkaasta vartalosta kaljamahalla.

Tykkää sellaisesta tappelijan vartalosta. Prinssin vartalo ei kuulemma sytytä samalla tavoin.

Näytän kuulemma hoikkana liikaa teinipojalta. Maha tuo miehekkyyttä ja uskottavuutta runkoon.

Minulla tosiaan vaihtelee vuoden aikana paljon kroppa. Olen jojottaja. Kun mahaa kasvaa niin teen enemmän salia ja sitten pääpaino taas kesällä lenkkeilyssä ja laihdun vinttikoiraksi.

Vierailija
96/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina laihduin työttömänä lattamahaksi ja työssäkäydessä saatan vuodenkin aikana lihota yli kymmenenkin kiloa.

Vaihtelu virkistää. Oma vaimo tykkää juuri lihaksikkaasta vartalosta kaljamahalla.

Tykkää sellaisesta tappelijan vartalosta. Prinssin vartalo ei kuulemma sytytä samalla tavoin.

Näytän kuulemma hoikkana liikaa teinipojalta. Maha tuo miehekkyyttä ja uskottavuutta runkoon.

Minulla tosiaan vaihtelee vuoden aikana paljon kroppa. Olen jojottaja. Kun mahaa kasvaa niin teen enemmän salia ja sitten pääpaino taas kesällä lenkkeilyssä ja laihdun vinttikoiraksi.

Vähän lihava lihaksikas mies hihattomassa vaimonhakkaajapaidassa on hot :P

Vierailija
97/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttimiehillä on iso maha koska syövät paljon jotta jaksaa nostaa isoja painoja. Ootko katsonut voimamieskilpailuja? Siellä ei ole yhtään hoikkaa ukkoa.

Naisten ylipaino johtuu leipomisharrastuksesta, joten sekin ihan ok.

Siis miksi alanuolet!? Miehen lihavuutta perustellaan painonnostoharrastuksella, mutta naiselle ei sallita harrastuksen tuomaa lihavuutta?

Vierailija
98/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti helppoa kun on tuollainen itseluottamus.

Vierailija
99/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimilläkin kroppa ja rasvaprosentit vaihtelee ihan vuodenaikojen mukaan.

Ei siinä välttämättä tarvita mitään muuta kuin liikunnallista asennetta ja asiantuntijuutta. Itseluottamus tulee tekemisen kautta.

On ihan oikeasti tervettä välillä syödä hyvin ja kerätä massaa kuin näännyttää itseään jatkuvasti.

Edes fitnes urheilijat ole jatkuvasti pienissä rasvaprosenteissa vaan vasta kun tulee kisat.

Tekemisen kautta luodaan sitä itseluottamusta. Tekeminen todistaa sen mitä sä oot.

Siksi olen aina ollut kova ja muita kovempi, kun luotan tekemiseen ja tuloksiin.

Ne tulokset näkyy mustaa valkoisella. Ne kertoo sulle että itseluottamus on ansaittu totuus.

Vierailija
100/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voitin itseni, sitten muut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimilläkin kroppa ja rasvaprosentit vaihtelee ihan vuodenaikojen mukaan.

Ei siinä välttämättä tarvita mitään muuta kuin liikunnallista asennetta ja asiantuntijuutta. Itseluottamus tulee tekemisen kautta.

On ihan oikeasti tervettä välillä syödä hyvin ja kerätä massaa kuin näännyttää itseään jatkuvasti.

Edes fitnes urheilijat ole jatkuvasti pienissä rasvaprosenteissa vaan vasta kun tulee kisat.

Tekemisen kautta luodaan sitä itseluottamusta. Tekeminen todistaa sen mitä sä oot.

Siksi olen aina ollut kova ja muita kovempi, kun luotan tekemiseen ja tuloksiin.

Ne tulokset näkyy mustaa valkoisella. Ne kertoo sulle että itseluottamus on ansaittu totuus.

Ottakaa mallia, naiset! Jos laihdutus ei kerta kaikkiaan onnistu, kuitatkaa sanomalla että keräätte massaa kuten eläimet luonnossa. Lihominen ei ole itsekurin puutetta vaan "tekemisen tulosta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä