Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "näe" pallomahaansa?! Onko sinunkin omakuva vääristynyt?

Vierailija
23.03.2021 |

Mieheni on lihaksikas ja hyvässä kunnossa fyysisesti. Mutta tämä ei näy vyötäröllä, vatsa on isohko. Syynä tolkuton syöminen. Mies on selvästi ylpeä kehostaan kun voimaa riittää ja lihakset näkyy. Mutta ei näe vatsaansa? Juuri sitä vaarallisinta rasvaa mitä sisäelinten ympärille on kertynyt. Väittää ihan pokkana ettei hänellä ole mitään ns.kaljamahaa vaikka sitä nyt ei voi olla näkemättä. En tästä mitenkään jankuta tms. Aloin vain tässä miettiä että miten me ihmiset näemme itsemme peilistä? Minulla taitaa olla se harha että kuvittelen näyttäväni nuoremmalta kuin muut ikäiseni naiset. Tuskin näytän! Olen 45v. Ja se ihan varmasti näkyy. Entä sinä, mitä peilistä näkyy?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa oman mieheni puolesta, kun hän joskus vaatteistaan on puhunut ettei halua käyttää tuota paitaa, koska maha näkyy niin hyvin siinä. Ja siitä huolimatta syö ihan mitä sattuu, kokonaisen nugettipaketin ja lautasellisen makaronia tyyliin, varmaan hädin tuskin 100-200g kasviksia päivässä, lisäksi juo paljon limsaa ym. ihan turhaa. Huomaa ongelman ja se vaivaa häntä, mutta ei tee mitään vaikka ratkaisuja olisi tarjolla.

Toisaalta ei ne nelikymppiselle miehelle auta vaikka miettisi mitä söisi.

Se on ikääntyneelle mahdotonta laihtua. Länsimaissa ihan yleinen ja laaja ongelma ettei omalla toiminnalla oikeastaan voi pysäyttää lihavuutta.

Tilastoissa ja katukuvassa näyttäisi oikeasti olevan tämä totta.

Vierailija
122/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilistä näkyy tanakka ja voimakas, melko lihaksikas nainen. Joka voisi pudottaa omasta mielestään noin 5 kiloa.

Saan kuulla olevani hoikka ja ryhdikäs. Jos kerron pudottavani vähän painoa, kuulen ettei minulla ole tarvetta.

Minullekin sanottiin tuota. Totuus oli kuitenkin se, että olin lihava, mutta en niin lihava kuin ne jotka piti minua normaalipainoisena.

No, mun rasvaprosenttini on 21 joten ihan hirveän lihava en ole =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö mies jolla on paljon voimaa ja isot lihakset niin voi olla hoikka vatsan kohdalta? Muuta kuin silloin kuin vedetään kalorit tosi vähäisiksi. Ja jos niin jatkettaisiin niin lihakset häviäisivät? Ymmärsinkö mä nyt oikien?

Vierailija
124/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö mies jolla on paljon voimaa ja isot lihakset niin voi olla hoikka vatsan kohdalta? Muuta kuin silloin kuin vedetään kalorit tosi vähäisiksi. Ja jos niin jatkettaisiin niin lihakset häviäisivät? Ymmärsinkö mä nyt oikien?

Harvemmin. Yleensä nuoret miehet on hoikempia ja mahaa alkaa tulemaan ja samalla myös lihasmassa kasvaa mahan mukana miehillä.

Sellainen ideaali muotivatsa ja lihakset on ihan fiktiota ja enemmän fitneskilpailun juttuja.

Vierailija
125/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kuihtuu aina kun aletaan laihduttaa. Tosi tarkkaa hommaa jos otetaan pelkästään vatsasta. Aina lähtee käsistä lihaa samalla ja muualta.

Vierailija
126/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiha pee hmeä peenish mikä pelle lol

Vierailija
127/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vääristynyt. Tiedän olevani ruma.

Vierailija
128/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla miehellä ns. myllytysteho on kovempi jos on vähän vatsaa ja lihakset täydessä pumpissa.

Vierailija
129/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kuihtuu aina kun aletaan laihduttaa. Tosi tarkkaa hommaa jos otetaan pelkästään vatsasta. Aina lähtee käsistä lihaa samalla ja muualta.

Ton takia ite en hanki pyykkilautavatsaa. Tykkään enemmän isoista lihaksista ja lyöntitehosta.

Muutenkin näyttää paremmalta kesäsin kun kulkee hihattomassa, niin ei paidan helmat roiku tyhjän päällä. Vaan on kiinteästi muotoutunut kropan ympärille. Kerää paremmin hikeakin.

Olen huomannut että vartalokoukuissa säkkiin lyödessä keskivartalon massa ja läski on vain hyödyksi.

Tuo lisää tehoja painaviin koukkuihin.

Vierailija
130/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani todella ylipainoinen, pituus 164 ja paino 92 kg. Ja siltikään en jotenkaan tajua sitä ennen kun taas näen valokuvan itsestäni. Enkä kuitenkaan onnistu laihduttamaan.

Vierailija
131/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimamiehen masu. Itse aloitin laihiksen kolme vuotta sitten ja samalla treenaamisen. Tuloksia näkyi ja voimatasot kasvoivat - tiettyyn pisteeseen asti. Sitten alkoi alamäki joten nostin kaloreita ja tuloksia taas alkoi tulla. Samalla kasvoi maha (ei kuitenkaan entisiin mittoihin). Näköjään se on joko tai. Minä valitsen energisen olon hyvien voimatasojen kanssa.

Vierailija
132/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttimiehillä on iso maha koska syövät paljon jotta jaksaa nostaa isoja painoja. Ootko katsonut voimamieskilpailuja? Siellä ei ole yhtään hoikkaa ukkoa.

Heillä on se sama vatsalihasten erkauma kuin monilla raskaana olevilla. Käytännössä myös tyrä. Siksi ne kiristävät remmin ympärilleen ennen suoritusta, ettei suolet pursu vatsalihasten välistä ihon alle.

Tämä lihasten erkauma on syy pallovatsaan.

Vierailija
133/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallomahamiehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.

Entäs pallomahanaisille ?

Niin olikos sinulla joku? Tuskin.

Vierailija
134/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kehovihaa. Muiden vartalo ei kuulu sinulle, ei edes kumppanin vartaloa saa haukkua. Kehorauha kuuluu kaikille.

Vierailija
135/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani todella ylipainoinen, pituus 164 ja paino 92 kg. Ja siltikään en jotenkaan tajua sitä ennen kun taas näen valokuvan itsestäni. Enkä kuitenkaan onnistu laihduttamaan.

Sama. En saa laihdutettua, vaikka se vaikuttaa negatiivisesti tunne-elämään, elämän laatuun, suren ulkonäköäni.

Eräs vuosi kävin äitini luona puntarilla ja vau!! 80kg. Viimeksi kävin uimahallilla talvella ja näytti 95kg. Olin onneni kukkuloilla, hymyilytti. En ollut huomannut laihtumistani.

No virailun lopussa kävin vielä uudestaan,sama päivä, no 95kg. Eli rikkinäinen vaaka :D

Kyllä vi tu tti. Jännä miten vaakalukema vaikuttaa mun päähän.

Vierailija
136/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luulin et mulla normaali maha, mut peilistä kun katsoo, niin maha roikkuu, mun kaverikin sanoi et mahas roikkuu :( tuntui pahalle, painoindeksi 26,eli lievästi ylipainoinen ja oon vaan 155 cm pitkä...

Vierailija
137/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa mahaansa ei näe kunnolla muuta kuin peilistä.

Maha lähtee ketogeenisellä dieetillä kyllä.

Eikä edes peilistä jos ei käänny sivuttain.. Itselläkin jäi mahan kasvu näkemättä (kyllä sen siis muuten huomasi kasvaneen) melko pitkäänkin, koska jotenkin se oma sivuprofiili ahdisti jo valmiiksi ja peilikuva taas näytti ihan ookoolta kun katsoi vaan tiukasti edestä päin.

Eikä siihen tarvinnut edes mitään erikoisdieettiä että maha pieneni, mutta millä ihmedieetillä tuon löysän "taikinamakkaran" saa pois? Ja mihin se kuuluisi siksi aikaa laittaa? Siis sen mikä ennen oli sellainen enemmänkin piukea kumpu ja nyt se sitten retkottaa velttona tuossa liki lantiolla..

Vierailija
138/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimamiehen masu. Itse aloitin laihiksen kolme vuotta sitten ja samalla treenaamisen. Tuloksia näkyi ja voimatasot kasvoivat - tiettyyn pisteeseen asti. Sitten alkoi alamäki joten nostin kaloreita ja tuloksia taas alkoi tulla. Samalla kasvoi maha (ei kuitenkaan entisiin mittoihin). Näköjään se on joko tai. Minä valitsen energisen olon hyvien voimatasojen kanssa.

Ite mieluusti kanssa kuuntelen kroppaani kuin peilikuvaa.

Se voimakas ja energinen fiilis on tärkeämpi kuin hoikka vatsa.

Lihaksikkuus ja pieni vatsa näyttäisi olevan ainakin itselle ja monille muillekin miehille normi ja terve.

Joskus kun on aikaa niin rasvat palaa siten että näkyy päksit, mutta en tavoittele sitä vaan tervettä fiilistä.

Vierailija
139/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kehovihaa. Muiden vartalo ei kuulu sinulle, ei edes kumppanin vartaloa saa haukkua. Kehorauha kuuluu kaikille.

Yada yada yada.... ei kuulu, mutta N-Ä-K-Y-Y. Valitettavasti. Ylipaino on vastenmielistä.

Vierailija
140/142 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella te naiset vaaditte miehiltä sitä, että miesten pitää miellyttää teidän silmäänne?

Oma keho, oma päätös. Olette oksettavia vihaajia, seksistejä, esineellistäjiä ja pinnallisia.

You go boys! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä