Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään
Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.
Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.
Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.
Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.
Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.
Kommentit (427)
Edellinen vielä jatkaa. Ja ne löytyvät kondomit on muuten aina kaverin. Aina. Tämä selitys on jokaisen pettämisestä kiinni jäävän miehen DNA:ssa.
Onko tämä ap:n ex-kaveri jota pussattiin sattumoisin xl kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekaksi mieleen tällainen käytännön asia että jos se villatakki oikeasti haisi todella pahalta niin miltähän mahtoi kärytä XL-naisen alakerta. Muhii tulehdus ja tauti ja ukkosi takuulla veti paljaalla niin ehkä sait jonkun taudinkin jo riesaksesi!
Todennäköisesti villatakki oli oikeasti koko xs ja tuoksui laadukkaalta hajuvedeltä. Koska ap:tä tilanne luonnollisesti veettuttaa, hän käänsi tilanteen päälaelleen. Miksi kukaan mies muka pettäisi hottisvaimoaan paksun ja pahanhajuisen akan kanssa? Nyt valoja päälle.
Olen XL-kokoa ja nelikymppinen ja useampikin ukkomies on lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tunnustamaan, ennenkuin on päättänyt erota. Mieheni piti vieraita naisia 10 vuotta selkäni takana, kunnes itse kertoi niistä naisista, suutuspäissään ja minua loukatakseen. Hän on ex nykyään.
Tottakai komea mies pitää muita naisia, taidat olla naivi pikku höppänä, joka luulee olevansa komealle miehelle se ainut :D
Onko nykyisesi myös mies, jonka muutkin naiset haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekaksi mieleen tällainen käytännön asia että jos se villatakki oikeasti haisi todella pahalta niin miltähän mahtoi kärytä XL-naisen alakerta. Muhii tulehdus ja tauti ja ukkosi takuulla veti paljaalla niin ehkä sait jonkun taudinkin jo riesaksesi!
Todennäköisesti villatakki oli oikeasti koko xs ja tuoksui laadukkaalta hajuvedeltä. Koska ap:tä tilanne luonnollisesti veettuttaa, hän käänsi tilanteen päälaelleen. Miksi kukaan mies muka pettäisi hottisvaimoaan paksun ja pahanhajuisen akan kanssa? Nyt valoja päälle.
Olen XL-kokoa ja nelikymppinen ja useampikin ukkomies on lähestynyt.
Mutta haisetko myös pahalta?
Ehkä heillä oli sitten vielä isompi tai haisevampi vaimo kotona.
No, pointti kuitenkin on, että harva varattu mies ottaa riskin ja harrastaa seksiä jonkun haisevan valaan kanssa, kuten ap tässä nyt yrittää antaa ymmärtää ja nostaa omaa häntäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hieman huvittaa täällä nämä tyypit, jotka sanovat, että "olisiko mies tosiaan niin tyhmä, että ei huomaisi villatakkia yms jne". Voi kyllä. Miehet ovat JUURI niin tyhmiä, että tekevät kaikki alkeelliset virheet. Luulevat, ettei vaimo ihmettele, että petivaatteet on vaihdettu, vaikka 15 vuoden aikana eivät niitä ole koskaan vaihtaneet. Lisäävät baari-illan jälkeen someensa uusia tuttavuuksia. Piilottelevat räikeästi puhelintaan. Käyvät harva se päivä ja ilta ja yö harrastuksissa/poikien reissuilla/ylitöissä. Lista on loputon. Enemmänkin ihmettelen, miten tyhminä nämä miehet pitävät vaimojaan/tyttöystäviään.
Niin tyhminä, että ovat ottaneet sen miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat ja sitten ihmettelevät kun mies haluaa vaihtelua.
Eräs avoliitossa oleva kaverini sai sivupanoltaan klamydian ja mietti että mihin hän piilottaa lääkkeet, päätti sekoittaa salaa aamupuuron sekaan. Hän myös käy ahkerasti maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset miehen suullisen tunnustuksen? Miksi? Mitä se muuttaa mitä se sanoo? Totuus on tullut ilmi tai vaikka ei oliskaan niin et voi häneen luottaa. Miksi ihmeessä olet vielä suhteessa?[/quote
Koska keski-ikäisellä naisella ei ole valinnanvaraa, se on hyväksyttävä että mies panee muitakin. Nainen on myös itse aikoinaan valinnut miehen, joka saa muitakin naisia eli on tiennyt mitä tuleman pitää. Miksi miehen pitäisi tunnustaa itsestäänselvyys?
Itse tunnen pari keski-ikäistä perheellistä miestä, jotka pettävät kumppaneitaan jatkuvasti ja ovat panneet nuorempia maksullisia kuin nuorin tyttärensä.
Ehkä se villatakki oli ostettu kirppikseltä, kuka nyt omaansa haluaisi jättää. Ja kuten täälläkin huomataan, nainen tietää, että xl provoisoi huomattavasti enemmän kuin m.
Ap:n casessa miehen syyllisyys on selvä. Pakko kyllä todeta, että oma hullu eksäni kuvitteli suhteen aikana sekä myös sen päätyttyä, edelleen, että olen pettänyt häntä. En ole. Ei ole edes mitään tulkinnanvaraista juttua. Ei ole mitään muuta kuin hänen harhainen mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen vielä jatkaa. Ja ne löytyvät kondomit on muuten aina kaverin. Aina. Tämä selitys on jokaisen pettämisestä kiinni jäävän miehen DNA:ssa.
Kyllä, minä olen myös kiistänyt pettämisen vaikka laukustani on kondomeja löytynyt. Ja en tähän päivään mennessä ole pettänyt. Ei ole myöskään minun hankkimia kondomeja. Katsos, maailmassa ei aina itsestäänselvimmät oletukset ole niitä oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n casessa miehen syyllisyys on selvä. Pakko kyllä todeta, että oma hullu eksäni kuvitteli suhteen aikana sekä myös sen päätyttyä, edelleen, että olen pettänyt häntä. En ole. Ei ole edes mitään tulkinnanvaraista juttua. Ei ole mitään muuta kuin hänen harhainen mielensä.
Mikä tässä tekee miehen syyllisyydestä selvän? Tuolilta löytynyt neuletakki ei ole "savuava ase".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies
Minua ihmetyttää miesten tarve luoda niitä paskakasoja. Mikä pakko on pettää?
Oletko tyhmä? Miksi hoonata samaa reikää jatkuvasti jos on tarjolla vaihtelua? Pitäisikö miehen myös syödä samaa ruokaa joka päivä. Mikä pakko on ottaa mies, jonka kaikki muutkin naiset haluavat?
Nainen on viimeisen päälle laumaeläin, mutta silti on ironisesti erittäin petoollinen lajitoveriaan kohtaan. Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä tekee miehen syyllisyydestä selvän? Tuolilta löytynyt neuletakki ei ole "savuava ase".
Ei niin, neuletakki ei tarkoita että siellä olisi harrastettu seksiä eikä sitä että siellä olisi edes suudeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, neuletakki ei tarkoita että siellä olisi harrastettu seksiä eikä sitä että siellä olisi edes suudeltu.
Mutta siinä tapauksessa olisi esittää viaton selitys villatakille.
Kumpi sitten onkaan pahempi: mies pettää rumemman tai läskimmän kanssa vai kauniimman ja seksikkäämmän kanssa. Luulisi olevan irrelevanttia, mutta ei näytä olevan.
Varmaan tullut jo kommenteissa sanottua, en lukenut koko ketjua, mutta, toista ei voi pakottaa mihinkään.
Ei puhumiseen, tunnustamiseen, uskollisuuteen.
Se(kin) mies tekee niin kuin itse haluaa.
Ehkäpä Ap:n pitää vain nyt tehdä miten itse parhaaksi näkee.
Unohda kaikki ajatukset tunnustuksesta, ehkäpä jopa pettämisestä. Katsot vain haluatko olla tässä suhteessa enää, onko sillä tulevaisuutta, jaksatko tuollaista miestä.
Ja sitten toimit päätöksesi mukaan.
Miehen selittelyt eivät auta nyt, eivätkä milloinkaan, teet vain kuten itse parhaaksi näet.
Mies on valinnut itse miten toimii, ja nyt teet saman itse. Jokaisella aikuisella on vastuu omista tekemisestä ja tekemättä jättämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ota tästä oppia itsellesi, kun petät seuraavaa vaimoasi, älä tee sitä niin tyhmällä tavalla, että jäät siitä kiinni. Sillä erohan siitä seuraa, vaikka kuinka yrittäisit vauva-palstalla pestä itseäsi puhtaaksi.
Peronpuo kirjoitti:
Mä kävin pokasin baarista naimisisssa olevan naisen ja
mentiin sitten hänen luokseen jatkoille ja nain sitä kunnnolla tottakai.
Nainen tyydytettynä ja raukeana nukahti siinä sitten.
Naisen mies oli yövuorossa ja ajattelin lähteä pois samantien ja
jättää naisen nukkumaan kun pussitkin oli jo mukavasti keventyneet.
Lähtiessäni sidoin käytetyn kondomin makkarin oven ulkopuolen kahvaan,
mahtoi olla miehen ilme katsomisen arvoinen, kun saapui kotiin väsyneenä yövuorosta.
Heh heh.. nää on näitä käytännön källejä oli siinä naisella varmaan selittelemistä.
On tainut jäädä haaveilun tasolle koko pimpin saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä tapauksessa olisi esittää viaton selitys villatakille.
Hankala antaa selitystä jos mies ei sitä itsekkään tiedä.
Hieman huvittaa täällä nämä tyypit, jotka sanovat, että "olisiko mies tosiaan niin tyhmä, että ei huomaisi villatakkia yms jne". Voi kyllä. Miehet ovat JUURI niin tyhmiä, että tekevät kaikki alkeelliset virheet. Luulevat, ettei vaimo ihmettele, että petivaatteet on vaihdettu, vaikka 15 vuoden aikana eivät niitä ole koskaan vaihtaneet. Lisäävät baari-illan jälkeen someensa uusia tuttavuuksia. Piilottelevat räikeästi puhelintaan. Käyvät harva se päivä ja ilta ja yö harrastuksissa/poikien reissuilla/ylitöissä. Lista on loputon. Enemmänkin ihmettelen, miten tyhminä nämä miehet pitävät vaimojaan/tyttöystäviään.