Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
161/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä valehteli olevansa jossain kaverin mökillä koko viikonlopun ja sanoi tulevansa sunnuntaina myöhään illalla takaisin. Koska asuimme lähekkäin, näin että hänellä olikin valot molempina aamuina. Menin su ip. lähibaariin ja siellähän äijä istui entisen, muualla päin Suomea asuvan, eukkonsa kanssa. En viitsinyt sanoa mitään vaan lähdin pois eikä ukko huomannut minua. Kun myöhemmin otin puheeksi, niin kiven kovaan väitti ettei hän ollut siellä. Ei tunnustanut vaikka sanoin, missä pöydässä ja kenen kanssa he istuivat ja tunsin muutkin pöydässä istujat. (Kukaan niistä ei ollut näkevinään minua. Niin syvää on "ystävyys")

Vierailija
162/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on oksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodista löytyy villapaita, jonka omistajasta kukaan ei tiedä mitään. Ja tällä perusteella syytät miestäsi pettämisestä. Tällä on olemassa ihan lääketieteellinen termi: seinähullu.

Vain sinä olet hullu kun luulet vaatteiden kävelevän tuntemattomiin koteihin. Kyllä ne aina joku tuo ja jos vielä kehon hajukin on siitä haistettavissa niin kysymys kuuluu kuinka tyhmä tai psyko sinä olet?

Vierailija
164/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän ei jäänyt kiinni pettämisestä. Syytteesi ei menesty puolueettomassa käsittelyssä, vain täällä.

Vierailija
165/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet vaan tunnusta, näin se on. Miehen logiikka menee niin, että jos ei kerro, voi leikkiä ettei mitään ole tapahtunut. Ja nainen on vaan yltiö-mustasukkainen ja vähän pimee kun kuvittelee kaikenlaista. Tällä tavalla mies myös murtaa naisen itseluottamusta. Lopulta nainen ei kykene uskomaan omia havaintojaan ja mies sumuttaa naista mennen tullen. Ja kuvittelee että hänellä on siihen täysi oikeus. Lopulta nainen joutuu terapiaan, saa apua ja todellisuus alkaa hahmottua pala palalta. Ja tulee ero.

Kun taas jos mies kertoisi heti, niin tulisi toki aviokriisi mutta siitä voisi päästä yli ja suhteella olisi vielä toivoa. Mutta mies ajattelee että siitä seuraa avioero. Kertomatta jättäminen on tapa pitkittää sitä eron tulemista ja samalla elää mukavasti avioliitossa, kun vaimo ei jaksa kuitenkaan mököttää kaiken aikaa vaikka riitaa onkin aika ajoin. Mutta riitaan tarvitaan kaksi ja siten nainen on osasyyllinen. Kun ero tulee niin mies ei näe enää sitä omaa pettämistään syynä, vaan näkee että vaimosta tuli niin hankala ja itsekäs että haluaa eron. Näin mies välttyy sikamies-maineelta, ja ei kun uutta matoa koukkuun vaan.

Hyvin vedetty, paitsi että kyllähän se naisen mielessä pysyy ja tarina kulkee myöskin eteenpäin, että kaikki lähti siitä kun mies petti. Miten miehet voikaan olla niin tyhmiä, että ne tosissaan luulee, ettei tällaiset asiat tule ilmi jos eivät ole jo valmiiksi ilmiselviä. Kaikista naurettavinta on juurikin tuo että kielletään ja kielletään, kun idioottikin näkee, että toinen valehtelee ja todisteet puhuvat puolestaan. Kyllä mua saa pettää, mutta jos mulle tulee edes pieni fiilis siitä, että mulle valehdellaan, se on siinä ja sillä selvä.

Kuulostaa ihan venäläiseltä toiminnalta: valehdellaan päin naamaa, kielletään ilmiselvät todisteet ja selitetään musta valkoiseksi.

Vierailija
166/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on kestänyt vähänkin kauemmin niin kyllä siinä vaisto on sanonut jo aiemmin että kaikki ei ole kunnossa. Tosin jos on sairas ja patolooginen valehtelija niin voi kestää hetken ennen kuin pääsee jyvälle. Mutta normaalin ihmisen käytös muuttuu pikku hiljaa kun tuollaista tapahtuu, he ei välttämättä tajua sitä itse kun ajattelevat olevansa suuriakin näyttelijöitä. Mutta ihmisellä on vaisto, luottakaa siihen. Itsellä oli pitkään tuo vaisto kun mua petettiin. Odotin, koska piti myös olla varma asiasta, lopuksi räjäytin pankin. oli siinä kahdella ihmisellä suu auki ja pitkään.

Vierailija
167/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä

narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.

Tämä. Minun vannoi valheesa nimeen että ei ole oikeesti tehnyt mitään. Että oikeesti haluaa lähtee perustaa luottamusta. Harmi sillä olin lukenut hänen puhelimensa ja tiesin mikä oli totuus. Mietin vain mielessäni kuinka tyhmä hän on kun tiedän että hän valehtelee ja tiedän totuuden. Ei myöntänyt ja alkoi uskoi omiin valheisiinsa. Ei myöntänyt koskaan

Vierailija
168/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystävä valehteli olevansa jossain kaverin mökillä koko viikonlopun ja sanoi tulevansa sunnuntaina myöhään illalla takaisin. Koska asuimme lähekkäin, näin että hänellä olikin valot molempina aamuina. Menin su ip. lähibaariin ja siellähän äijä istui entisen, muualla päin Suomea asuvan, eukkonsa kanssa. En viitsinyt sanoa mitään vaan lähdin pois eikä ukko huomannut minua. Kun myöhemmin otin puheeksi, niin kiven kovaan väitti ettei hän ollut siellä. Ei tunnustanut vaikka sanoin, missä pöydässä ja kenen kanssa he istuivat ja tunsin muutkin pöydässä istujat. (Kukaan niistä ei ollut näkevinään minua. Niin syvää on "ystävyys")

Mullakin on valehdellut ja kieltänyt vaikka olen nähnyt omin silmin ja sanonut sen vielä hänelle. ( Eli ilmeisesti näin harjoja hänen mukaansa xD ). Aina ei kannata uskoa sanoihin ja luottaa sokeasti kuten itselleni kävi, vasta kun itse näin ja hän kielsi senkin eikä tunnustanut ja sepitti omiaan niin en tiennyt mitä olisin enää sanonut. Alkaa menee itsekkin sekaisin kun toinen manipuloi ja valehtelee

Vierailija
169/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas arvaan eka esitti tyhmää ja yritti hämmentää sua? Sen jälkeen valehteli ja kielsi eli tunnustanut. Sit kun alkaa tunnistaa nii alkaaki selittää et se oli joku sen kaveri tyylii😅😂😂 perus paskiainen

Vierailija
170/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Täytyy olla läheisriippuvainen tai vähän tyhmä jos tuollaiseen suhteeseen jää. Hieman itsekunnioitusta naiset. Kahden väliin ei kolmatta mahdu jos suhde hyvä..miksi ihmeessä joku jää tuollaista katsomaan ja tekee itsensä naurunalaiseksi?

Jep. Tämä jos mies ei ole halukas edes tunnustamaan niin miten voitte päästä ja jatkaa tuosta edes yhdessä eteenpäin, saanen kysyä? Ei häntä väkisinkään saa tunnustaa. Jos se ei auta eikä itsekkään halua niin et voi asialle mitään. Haluatko olla valehtelevan paskiaisen kans joka ei arvosta sua tarpeeks et puhuis totta tai kunnioittais sua et ansaitset totuuden? Löydät varmasti uuden miehen joka on uskollinen ja lojaali sekä rehellinen. Jos mies haluaisi mahdollisuuden sinulta niin hän kertoisi totuuden sulle jo ja lujaa.

Vierailija
171/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosta! Petä sitä mun kanssa! Mulla on TODELLA iso vehje!

Älä vaan lähde samalle tasolle (kostamaan). 😅

Vierailija
172/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule tunnusta mitään koskaan. Todnäk ollut muitakin tapauksia. Joko siedät pettäjää ja suljet silmät tai jätät äijän ja etsit miehen joka kunnioittaa sinua ja parisuhdetta.

Jep. Jos ois vaan yks tapaus niin varmasti voisi sen kertoa ellei sitten häpeä asiaa niin tai pelkää että suutut. Mutta yleensä kun mies ei tunnusta niin häneltä on tietynlainen kynnys ja raja jo ylittynyt enemmän eli varmaan muitakin on ollut kuin yksi kaksi

Vierailija
173/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodista löytyy villapaita, jonka omistajasta kukaan ei tiedä mitään. Ja tällä perusteella syytät miestäsi pettämisestä. Tällä on olemassa ihan lääketieteellinen termi: seinähullu.

Vain sinä olet hullu kun luulet vaatteiden kävelevän tuntemattomiin koteihin. Kyllä ne aina joku tuo ja jos vielä kehon hajukin on siitä haistettavissa niin kysymys kuuluu kuinka tyhmä tai psyko sinä olet?

Mikään ei vieläkään osoita millään lailla miehen pettäneen. Mikään.

Vierailija
174/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XL...XL... Tuleva av-mamma käynyt kylässä. Jos olisi ollut 5XL niin asia olisi ollut varma eikä miehellä mitään selittämistä. Paha haju lähtee juurikin siitä läskistä.

Tai sitten miehesi tykkää pukeutua naisten vaatteisiin. 

Vierailija
175/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin asiasta puhumisen ja laittaisin ukon tarkkailuun. Palaa väistämättä jos jotain tällaista puuhaa.

Minä tekisin ap suna niin sillä itsellä kokemusta tälläisestä pettäjä tyypistä ettei tunnisteta vaikka erollakin uhkaat ym. Että esitä typerää mutta oletkin viisaampi. Esitä tyhmää et annat asian olla ja luotat häneen vaikka todellisuudessa ala tarkkailleet häntä ja pitkään silmällä hetken-> näin saan itse itsellesi totuuden selville koska et näytä sitä mieheltäsikään saavan. :D viisas vaikenee eli oo hiljaa ja esitä typerää ja laita miehesi tarkkailu listalle. Eipähän tarvi sun sit kyselll häntä mitään kun saat ite totuuden selville

Vierailija
176/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
177/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5 veto naiselta jättää villatakki vaatepinoon: tiesi, että nainen bongaa sen mutta mies ei. Myös selkeämpi merkki kuin ponnari tai kajaali lojumaan jätettynä, niiden voisi huithapeli emäntä ajatella olevan omiaan. Tekisin itse samoin jos jostain syystä harhautuisin varatun miehen luokse yökylään - tai siis tietenkin miehen, joka on aivan juuri näillä näppäimillä ehdottoman varmasti eroamassa vaimostaan. 

(Ja ei - en tietoisesti ryhtyisi suhteeseen varatun miehen kanssa. Itsellenikin on tehty "petin mutten koskaan tunnusta" -temppu, yhteisiltä kavereilta kuulin asiasta. En toivoisi sitä tuskaa kenellekkään, aplle tsemppiä. Jos siihen joku jostain syystä kuitenkin päätyy, niin paras teko on varmistaa itse vaimon tietävän asiasta myös, vaikka mies kuinka lupaisi kertoneensa tai väittäisi eronneensa.) 

Tosin voin kyllä kertoa, että itseltäni ei tuollainen tavaroiden jättäminen jäisi mitenkään huomaamatta. 

Vierailija
178/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä toi oo sanomattakin selvää mistä takki tullut

Vierailija
179/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko oli itse lainannut sitä joltain. Kännipäissään toikkaroinut?

Ehkä ukon pitäis lopettaa alkoholin käyttö,

Jos se pussaili sitä sun kaveria kännissä?

Siinä

Olis voinut olla kuka vaan.

Viina on huono homma, jos sitä juo määräänsä enempi.

Vierailija
180/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihat tulilla, hyvin te vedätte näissä provoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä