Eutanasia terveyskeskuksiin
Aikaa varaamatta pilleri poskeen ja menoksi. Raadon voi tuhkata ja lannoittaa vaikka metsiä.
Kommentit (35)
Lopulta päädytään tahdonvastaiseen eutanasiaan.
" Jaa jokos se on nyt sitten Vienonkin aika tullut? No, niinhän täällä papereissa lukeekin. Sehän on kaunista tällaisena kevätpäivänä. No minäpä kerron terveiset Matille, hän niin aina piti niistä Vienon kutomista sukista. Jahas, on tuossa toinen potilas tulossa, niin tässä olisi tämä.. Juu, ei tätä tarvitse maksaa minnekään, tämän saa aivan ilmaiseksi, niin se on edistyksellistä nykyään, ja avokätistä - Vieno? Ohhoh, sepä kävi äkkiä. "
Elämä on pyhä. Sen lopettamiseen ei ihmisen pidä puuttua.
Sen pillerin ottaminen on vapaaehtoista.
( Kiusallista pienemmillä paikkakunnilla. )
Onko ap:lla työvuoro jo päättänyt. Mitä työnantaja ajattelee sun kirjoittelusta työajalls
Parempi siirtää apteekkeihin niin saadaan parempi saavutettavuus. Ja sitten eutanasian voisi tilata vaikka nettiapteekista ja kimppatilauksesta alennusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mökin mummohan ei lääkäriä ala vastustamaan. Pillerit on tehty syötäviksi, oli ne sitten mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä pitkittämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mustilta ja mirriltä vaan nirri pois kun vähän ontuvat koska elossa pitäminen on eläinrääkkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Asia on juuri näin. Hallitus säätää lain jossa kaikki joutuvat ottamaan 80-vuotiaana kuolonpillerin, jos niin vanhaksi elävät. Väestörakenne- ja kustannusongelma hoituu samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mökin mummohan ei lääkäriä ala vastustamaan. Pillerit on tehty syötäviksi, oli ne sitten mitä vaan.
Minun mummo ei kyllä tasan tee mitään mitä lääkäri ehdottaa. Mäkikuismalla ja viinalla on ennenkin pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pyhä, että toinen ei saisi toisen henkeä riistää.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla niin vaikeaa? Ihminen voi järjissään ollessaan vaikka kirjata johonkin että sitten kun ei pysty enää itse päättämään asioista ja toivoa paremmasta ei ole niin hänet voi eutanoida. Tai täysin terve ihminenkin voi halutessaan omasta tahdostaan saada eutanasian. Pääjuttu on tämä että sen itse haluaa. Jos ei halua tai kykene ilmaisemaan että haluaa niin sitten ei eutanoida.
Itsemurha on dekriminalisoitu jo kauan sitten. Myös ap voi tehdä sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pyhä, että toinen ei saisi toisen henkeä riistää.
Sinä et nyt taida oikein ymmärtää mitä kuolinapu merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha on dekriminalisoitu jo kauan sitten. Myös ap voi tehdä sen ihan itse.
Siinä missä itse en lähtisi leikkimään lääkäriä leikatakseni itseltäni umpilisäkettä, en myöskään lähtisi epäluotettavin kyvyin yrittämään elämäni lopettamista joka voi johtaa pysyvään vammautumiseen.
Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen.
Kannatetaan!