Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
181/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset on tommosen mulkkujen miesten kanssa? Parempiakin on. Jos on lapsia niin niiden on tosi mukava myöhemmin ymmärtää että äiti roikkui heidän takiaan uskottoman urpån kanssa suhteessa. Ei tee hyvää kellekään osapuolelle.

Vierailija
182/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villatakki on selvääkin selvempi todiste uskottomuudesta.

Ota AP hyvään talteen se todiste. Kaiken varalta, jos mies vaikka alkaa väittää, ettei ollut mitään haisevaa hiusvillatakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama tunnustaako tai ei. Asia on selvä ja tee tarvittavat toimenpiteet, päätä suhde tai mitä haluatkin.

Vierailija
184/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa, joko elät asian kanssa ja unohdat sen tai et elä ja eroat. Koska et luota mieheen, niin jotain sille asialle täytyy tehdä. Et voi ikinä tietää onko hän pettänyt vai ei.

Jo se, että et luota, kertoo sen, että teillä ei ole hyvä olla yhdessä. Menkää pariterapiaan yhdessä tai sinä yksin juttelemaan jonnekkin. Tuota menoa tuhoat teidät molemmat.

On kyllä outo kommentti tilanteessa, jossa makuuhuoneesta löytynyt vieraan naisen vaate.

Vierailija
185/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se tunnustaminen kiva, silloin mies myöntäisi rikkeensä. Mutta kun mies ei myönnä niin rikot vain itseäsi pysyessäsi suhteessa tuollaisen kanssa. Yök.

Vierailija
186/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystävä valehteli olevansa jossain kaverin mökillä koko viikonlopun ja sanoi tulevansa sunnuntaina myöhään illalla takaisin. Koska asuimme lähekkäin, näin että hänellä olikin valot molempina aamuina. Menin su ip. lähibaariin ja siellähän äijä istui entisen, muualla päin Suomea asuvan, eukkonsa kanssa. En viitsinyt sanoa mitään vaan lähdin pois eikä ukko huomannut minua. Kun myöhemmin otin puheeksi, niin kiven kovaan väitti ettei hän ollut siellä. Ei tunnustanut vaikka sanoin, missä pöydässä ja kenen kanssa he istuivat ja tunsin muutkin pöydässä istujat. (Kukaan niistä ei ollut näkevinään minua. Niin syvää on "ystävyys")

Itse olisin tuossa kohtaa varmaan kävellyt pöydän ohi ja huikannut iloisesti moikat.

Vierailija
187/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystävä valehteli olevansa jossain kaverin mökillä koko viikonlopun ja sanoi tulevansa sunnuntaina myöhään illalla takaisin. Koska asuimme lähekkäin, näin että hänellä olikin valot molempina aamuina. Menin su ip. lähibaariin ja siellähän äijä istui entisen, muualla päin Suomea asuvan, eukkonsa kanssa. En viitsinyt sanoa mitään vaan lähdin pois eikä ukko huomannut minua. Kun myöhemmin otin puheeksi, niin kiven kovaan väitti ettei hän ollut siellä. Ei tunnustanut vaikka sanoin, missä pöydässä ja kenen kanssa he istuivat ja tunsin muutkin pöydässä istujat. (Kukaan niistä ei ollut näkevinään minua. Niin syvää on "ystävyys")

Itse olisin tuossa kohtaa varmaan kävellyt pöydän ohi ja huikannut iloisesti moikat.

Ei kun olis kannattanut mennä pöytään istumaan. 😅

Vierailija
188/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodista löytyy villapaita, jonka omistajasta kukaan ei tiedä mitään. Ja tällä perusteella syytät miestäsi pettämisestä. Tällä on olemassa ihan lääketieteellinen termi: seinähullu.

Entä jos kotoa makuuhuoneesta löytyisi vieras miehen vaate?

Vierailija
189/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on halunnut kokeilla kesällä naisten vaatteisiin pukeutumista ja ystäväsi on ollut hänen luotettu apurinsa,joka on hankkinut vaatteita ja mm. peruukin. Villatakki unohtui tuolille. Mies ei uskalla kertoa sulle, ja on turvautunut yhä enemmän ystävääsi ahdistustaan purkaakseen.

Vierailija
190/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin pokasin baarista naimisisssa olevan naisen ja

mentiin sitten hänen luokseen jatkoille ja nain sitä kunnnolla tottakai.

Nainen tyydytettynä ja raukeana nukahti siinä sitten.

Naisen mies oli yövuorossa ja ajattelin lähteä pois samantien ja

jättää naisen nukkumaan kun pussitkin oli jo mukavasti keventyneet.

Lähtiessäni sidoin käytetyn kondomin makkarin oven ulkopuolen kahvaan,

mahtoi olla miehen ilme katsomisen arvoinen, kun saapui kotiin väsyneenä yövuorosta.

Heh heh.. nää on näitä käytännön källejä oli  siinä naisella varmaan selittelemistä.

Vierailija
191/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aisa kulu vaikka muutkin sitä käyttäisi.Lopettakaa jo toi että pitää olla vain yhden kanssa.Jos on tilaisuus saada se käytetään aina PISTE

Vierailija
192/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selkeä pettäminen, mutta ei hän sitä tule myöntämään. Alkaisin valmistella eroa.

Vierailija
193/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

proman kirjoitti:

Ei se aisa kulu vaikka muutkin sitä käyttäisi.Lopettakaa jo toi että pitää olla vain yhden kanssa.Jos on tilaisuus saada se käytetään aina PISTE

Ja samanlainen käytös on OK myös naiselle? No sittenhän teillä on avoin suhde, se on ihan eri asia.

Vierailija
194/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

proman kirjoitti:

Ai niinku sinä ulkoistat itsesi siitä käytöstä?

Vierailija
195/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun olis kannattanut mennä pöytään istumaan. 😅

Ja aloittaa keskustelu " Kenes näistä sun kavereista omistaa tän mökin? Ihan kiva tunnelma täällä"

Vierailija
196/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat jotain tunnustusta? 

Vierailija
197/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ekaksi mieleen tällainen käytännön asia että jos se villatakki oikeasti haisi todella pahalta niin miltähän mahtoi kärytä XL-naisen alakerta. Muhii tulehdus ja tauti ja ukkosi takuulla veti paljaalla niin ehkä sait jonkun taudinkin jo riesaksesi!

Todennäköisesti villatakki oli oikeasti koko xs ja tuoksui laadukkaalta hajuvedeltä. Koska ap:tä tilanne luonnollisesti veettuttaa, hän käänsi tilanteen päälaelleen. Miksi kukaan mies muka pettäisi hottisvaimoaan paksun ja pahanhajuisen akan kanssa? Nyt valoja päälle.

Vierailija
198/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

proman kirjoitti:

Tottakai nainen joka tyytyy vain yhteen ei ole panemisen arvoinen

Eli kannattaa jatkaa miesten panemista.

Vierailija
199/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat jotain tunnustusta? 

Luulee varmaan, että miehellä on selkärankaa tunnustaa.

Vierailija
200/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sua ap harmittaa se, että miehesi petti sua isomman naisen kanssa kuin itse olet?

Voihan se olla pienempikin kuin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme