Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään
Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.
Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.
Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.
Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.
Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n casessa miehen syyllisyys on selvä. Pakko kyllä todeta, että oma hullu eksäni kuvitteli suhteen aikana sekä myös sen päätyttyä, edelleen, että olen pettänyt häntä. En ole. Ei ole edes mitään tulkinnanvaraista juttua. Ei ole mitään muuta kuin hänen harhainen mielensä.
Mikä tässä tekee miehen syyllisyydestä selvän? Tuolilta löytynyt neuletakki ei ole "savuava ase".
Ei niin, neuletakki ei tarkoita että siellä olisi harrastettu seksiä eikä sitä että siellä olisi edes suudeltu.
Mutta siinä tapauksessa olisi esittää viaton selitys villatakille.
Hankala antaa selitystä jos mies ei sitä itsekkään tiedä.
Kyllähän se tietää, jos ei pelästy ja ala miettiä miten kotiin on voitu murtautua.
Ei mulla muuta kuin että XL ei ole mikään valaskoko. Pitkä ystäväni kokoa 38-40 käyttää xl koon villatakkeja koska niissä ainoastaan on riittävän pitkät hihat. On kaunis ja urheilullinen. Ei siis xl-koon neuletakki tarkoita kaskelottia!
Ei tuo ole pettämistä niin kauan kuin se ei ole varmaa. Tuo on vasta epäily. Pidät ukon ja annat vainoharhaisuutesi kasvaa koska tuota tilannetta kun pitkittää niin epäilet kohta vähän kaikkea. Sitten et enää itsekään tiedä mikä on totta.
Tai sit vaan jätät sen. Niin tekee itseään kunnioittava nainen. Älä ole lapanen, ovimatto, mitä niitä nyt on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n casessa miehen syyllisyys on selvä. Pakko kyllä todeta, että oma hullu eksäni kuvitteli suhteen aikana sekä myös sen päätyttyä, edelleen, että olen pettänyt häntä. En ole. Ei ole edes mitään tulkinnanvaraista juttua. Ei ole mitään muuta kuin hänen harhainen mielensä.
Mikä tässä tekee miehen syyllisyydestä selvän? Tuolilta löytynyt neuletakki ei ole "savuava ase".
Ei niin, neuletakki ei tarkoita että siellä olisi harrastettu seksiä eikä sitä että siellä olisi edes suudeltu.
ap on vainoharhainen, kansankielellä seinähullu kuten joku tuolla mainitsikin. Hän tarvitsee psykiatrista apua päästäkseen takaisin todellisuuteen. Onkohan vienyt neuleesta löytyyneet hiukset dna-tutkimuksiin?
Nostaa metelin jostain villaneuleesta, onko hullumpaa kuultu? Seuraavaksi varmaan kyttää pihalla lumessa olevia jälkiä ja analysoi niitä suurennuslasin kanssa.
Sääliksi käy hänen miestään kun joutuu hullua ja mustasukkaista naista sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tietää, jos ei pelästy ja ala miettiä miten kotiin on voitu murtautua.
Onko nainen tosiaan niin hullu, että nostaa metelin jostain villatakista? En taida uskaltaa muuttaa naisen kanssa koskaan yhteen.
Jos omaan asuntooni ilmestyisi tyhjästä mikä tahansa esine niin totta vie ihmettelisin sitä ja yrittäisin selvittää sen alkuperää. Luonnollisin selitys on se, että esine on toisen taloudessa asuvan tai hänen vieraansa tuoma. Muut selitykset menevät ufo- tai rikososastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on vainoharhainen, kansankielellä seinähullu kuten joku tuolla mainitsikin. Hän tarvitsee psykiatrista apua päästäkseen takaisin todellisuuteen. Onkohan vienyt neuleesta löytyyneet hiukset dna-tutkimuksiin?
Nostaa metelin jostain villaneuleesta, onko hullumpaa kuultu? Seuraavaksi varmaan kyttää pihalla lumessa olevia jälkiä ja analysoi niitä suurennuslasin kanssa.
Sääliksi käy hänen miestään kun joutuu hullua ja mustasukkaista naista sietämään.
Heh, aapeenä kävisin kirpparilta ostamassa miesten kalsarit ja piilottaisin ne sängyn alle. Sitten pyytäisin miestä viattomasti imuroimaan makuuhuoneen, myös sängyn alta. Katsottaisiin siinä sitten kumpi on seinähullu ja vainoharhainen... :D :D :D
Ap, jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen tosiaan niin hullu, että nostaa metelin jostain villatakista? En taida uskaltaa muuttaa naisen kanssa koskaan yhteen.
Ai, sinäkö et yhtään ihmettelisi vieraita tavaroita huushollissasi? Onko sinulla ulko-ovi koko ajan auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, aapeenä kävisin kirpparilta ostamassa miesten kalsarit ja piilottaisin ne sängyn alle. Sitten pyytäisin miestä viattomasti imuroimaan makuuhuoneen, myös sängyn alta. Katsottaisiin siinä sitten kumpi on seinähullu ja vainoharhainen... :D :D :D
Ap, jätä se sika.
Mies hetken ihmettelisi että mulla on sitten tällaisetkin kalsarit ja unohtaisi asian. Ellei sitten tiedä että nainen on seinähullu, jolloin toteaisi vain että akka se taas sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Peronpuo kirjoitti:
Mä kävin pokasin baarista naimisisssa olevan naisen ja
mentiin sitten hänen luokseen jatkoille ja nain sitä kunnnolla tottakai.
Nainen tyydytettynä ja raukeana nukahti siinä sitten.
Naisen mies oli yövuorossa ja ajattelin lähteä pois samantien ja
jättää naisen nukkumaan kun pussitkin oli jo mukavasti keventyneet.
Lähtiessäni sidoin käytetyn kondomin makkarin oven ulkopuolen kahvaan,
mahtoi olla miehen ilme katsomisen arvoinen, kun saapui kotiin väsyneenä yövuorosta.
Heh heh.. nää on näitä käytännön källejä oli siinä naisella varmaan selittelemistä.
On tainut jäädä haaveilun tasolle koko pimpin saaminen.
Nämä on näitä voimafantasioita.
Kuka nainen nukahtaisi raukeana ja tyytyväisenä joku baaripoka sängyssään, kun oma mies olisi tulossa aamulla aikaisin yövuorosta kotiin.
Sitten joku kortsun sitominen oveen.
Jepjep.
Naisessa on kolme kiinnostavaa asiaa ja yksikään niistä ei liity älyyn :)Mitä enemmän niitä on käyttänyt sitä vähemmän haluaa olla yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jätä se sika.
Mies hetken ihmettelisi että mulla on sitten tällaisetkin kalsarit ja unohtaisi asian. Ellei sitten tiedä että nainen on seinähullu, jolloin toteaisi vain että akka se taas sekoilee.
Totta, en minäkään kalsareistani inventaarioita tee ja niitä ja sukkia saattaa löytyä milloin mistäkin. Ap:n miehelle varmasti on jo käynyt tuon villatakkiepisodin jälkeen hyvin selväksi, että muija on seinähullu, joten ei ihmettelisi vieraitakaan kalsareita.
Jos pettäminen on jatkunut pitkään, pettäjä alkaa omantunnon tuskissa miettimään tietääkö toinen, vaistoaako hän etä jotain meneillään ? Näin siis siinä tilanteessa että on jonkinlaisia tunteita toista kohtaan, tunteettomat, empatia kyvyttömät on eri asia, heiltä voi odottaa naaman peruslukemia vaikka tilanne olisi mikä. Kun oma tunto kolkuttaa, psyyke alkaa rakoilemaan. Joskus voi käydä jopa niin että petturi alkaa epäilemään pettäjää koska ajattelee että hänkin on yhtä mulkku kuin minä, ts pystyy tälläiseen. Usein pettäjä käyttää sanaa hairahdus, ja että ei ollut tunteita mukana. Tälläisessä tapauksessa kysyisin, montako hairahdusta sun elämässä on ollut ja onko lisää tulossa ? Minusta kyllä pettäminen on nöyryyttävintä mitä voi suhteessa kokea pois lukien rikokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota tästä oppia itsellesi, kun petät seuraavaa vaimoasi, älä tee sitä niin tyhmällä tavalla, että jäät siitä kiinni. Sillä erohan siitä seuraa, vaikka kuinka yrittäisit vauva-palstalla pestä itseäsi puhtaaksi.
Ja petetty vaimo voi ottaa oppia, ettei ota seuraavaksi miehekseen sellaista, joka kelpaa muillekin naisille.
Miksi naiset täällä välttelevät omaa vastuutaan? Jos nainen on valinnut miehen, joka saa muitakin naisia niin tällöin vastuu pettämisestä on naisella eikä pitäisi tulla yllätyksenä.,
Tämä on kyllä erittäin erikoista, että joku kirjoittaja (toivottavasti heitä ei ole monta, vaikka viesteistä voisi saada sellaisen käsityksen) pitää ap:ta vainoharhaisena ja hulluna, kun ap ihmettelee makuuhuoneeseensa ilmestynyttä esinettä. Erittäin paljon oudompaa olisi olla sitä ihmettelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos omaan asuntooni ilmestyisi tyhjästä mikä tahansa esine niin totta vie ihmettelisin sitä ja yrittäisin selvittää sen alkuperää. Luonnollisin selitys on se, että esine on toisen taloudessa asuvan tai hänen vieraansa tuoma. Muut selitykset menevät ufo- tai rikososastolle.
Olet vainoharhainen. Sääliksi käy miestäsi jos jokainen vaatekappale pitää viedä rikoslabraan analyysiin ja jokaisesta pitää antaa selvitys seinähullun muijan takia.
Se villapaita on voinut tulla ihan mistä vaan, vain vainoharhainen luulee sen olevan merkki pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä erittäin erikoista, että joku kirjoittaja (toivottavasti heitä ei ole monta, vaikka viesteistä voisi saada sellaisen käsityksen) pitää ap:ta vainoharhaisena ja hulluna, kun ap ihmettelee makuuhuoneeseensa ilmestynyttä esinettä. Erittäin paljon oudompaa olisi olla sitä ihmettelemättä.
ap on hullu, vainoharhainen. Pelottaa muuttaa koskaan naisen kanssa yhteen jos jokainen ylimääräinen pölyhiukkainen asunnossa on "selvä merkki pettämisestä".
Mittaako seinähullu nainen myös raollaan olevan ikkunan, että se on millintarkasti yhtä raollaan lähtiessä ja tullessa ettei vain vieras nainen ole kiivennyt siitä sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jätä se sika.
Eli näin tyhmä on mies. Ei tunnista edes omia kalsareitakaan. Eipä ihme että muukin käytös on kuin ameeballa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on hullu, vainoharhainen. Pelottaa muuttaa koskaan naisen kanssa yhteen jos jokainen ylimääräinen pölyhiukkainen asunnossa on "selvä merkki pettämisestä".
Mittaako seinähullu nainen myös raollaan olevan ikkunan, että se on millintarkasti yhtä raollaan lähtiessä ja tullessa ettei vain vieras nainen ole kiivennyt siitä sisään?
Pelkosi on turhaa. Naisvihaiset passiivisaggressiiviset trollit eivät ole kovin suosittuja parisuhdemarkkinoilla.
Perinteinen tapa vaihtaa puheenaihetta, kun et osannut vastata kysymykseen.