Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole
Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.
Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.
Kommentit (661)
- Kuntosalin vessassa käyminen, kun joku on viereisessä kopissa, ja kuuluu pissan lorina ja suhina.
- Ryhmäliikuntatunneilla käyminen illalla, kun kasvoilla on aamusta asti ollut siinä vaiheessa jo kulahtanut ja kökköinen meikkipohja, joka paljastaa kaikki finnit ja kaiken muun mitä on epätoivoisesti yrittänyt peitellä. Ja KAIKILLA muilla on aivan freesit ja raikkaat ihot.
- Aamun ensimmäiseen puheluun vastaaminen jollekin vieraalle ihmiselle, kun ei vielä on puhunut kenenkään kanssa ja ääni on painunut tai ei tiedä millainen ääni suusta pääsee ulos, yleensä variksen raakuntaa muistuttavaa.
- Rintaliivipakkausten tutkiminen saati ostaminen esim. Lidlissä, jos lähistöllä on muita ihmisiä tai miehiä.
- Seiska-lehden lukeminen lentokoneessa :)
- Jos joku huoltomies tulee kylpyhuoneeseen, ja pyykkinarulla on kuivumassa rintaliivejä ja pikkuhousuja.
- Jos tulee yllätyksenä että pitää riisuutua lääkärin vastaanotolla, ja on hirveät sääri- tai kainalokarvat ja kulahtaneet alusvaatteet just vaan sillä kertaa, ja lääkäri luulee että olen aina sellainen.
Kun auto pysähtyy antamaan tilaa suojatiellä niin, että sinne suojatielle on vielä reilusti matkaa. Sitten pitää mennä puolijuoksua ettei autoilija joudu odottamaan liian kauaa.
Vessassa käyminen ylioppilaskirjoitusten aikana. Olen toki jo nelikymppinen, en käynyt vessassa kesken kirjoitusten. Olisi pitänyt nousta ylös pulpetin viereen seisomaan ja koko salillinen ihmisiä olisi saanut tietää että kyllä, minäkin käyn vessassa...ja sitten opettaja olisi "valvonut" vessakäyntiä puoliavoimen oven takana.
Huh, never!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat kertoa jotain asiaa pomolle tai työkaverille ja huomaat, että tämä onkin puhelimessa.
Kun selittää juurta jaksain a)vastaajan ääniviestille b) keskuksen hoitajalle.
Joo. Se kun puhelinvaihteessa työskentelevä ei voi sanoa vastatessaan, että vaihde tai keskus. Yleensä puhelu ohjautuu sinne, koska siellä ei vastata minne on yrittänyt soittaa, eli soittaja olettaa puhelun päätyneen oikeaan paikkaan. Tosin minusta tämä ei ole kiusallista, vaan puhelinvaihteiden huonoa perehdytystä.
Puhelinvaihde sanoo vastatessaan juuri niin, kuin vaihdetta on käsketty sanomaan.
Terveisin vaihdepalvelun täti.
Ilman maskia liikkuminen kauppakeskuksessa.
Se, kun menemme miehen kanssa ystävämme luokse, ja sinne tulee ystävän jotain kavereita joita en tunne. Sitten jos mieheni ja ystävä menevät jonnekin ja jään keskenään näiden kavereiden kanssa joita en tunne. En osaa smalltalkia, pitäisi yrittää jotain jutustella mutta yleensä selailen kännykkääni silloin.
Polkupyörän renkaiden pumppaaminen huoltoasemalla, samanaikaisesti joku kurvaa autollaan siihen odottamaan vuoroaan.
Lapsena kun katsoi vanhempien kanssa televisiota ja sieltä tuli raju seksikohtaus. Siinä punastelin minä sekä vanhemmat eikä kukaan sanonut mitään.
Apteekista herpeslääkkeiden ostaminen.
-Raskaustestin ostaminen
-Laihdutustuotteiden ostaminen
-Seksivälineiden ostaminen
-Siteiden ja tamponien ostaminen
-Kondomien ostaminen
Se kun tervehtii jotain ihmistä ja hän ei kuule tervehdystäsi eikä siis vastaa siihen. Jostain syystä en ikinä kehtaa tervehtiä uudestaan isommalla äänellä. Erityisesti se on itselleni noloa silloin, kun paikalla on muita ihmisiä ja he huomaavat tämän. Tunnen itseni oudoksi :D
Se, kun joku tervehtii minua tuttavallisesti mutta itse en tunnista tätä ihmistä, liekkö joku vanha tuttu jota en muista. Tervehdin samalla lailla tuttavallisesti takaisin ja yritän kokoajan miettiä kuka se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joskus vastaavassa ketjussa joku kirjottanut, että hävettää käyttää auton pyyhkimiä. Siis laittaa ne ajaessa päälle, kun vastaantulijat näkee 😆 siitä asti mua on aina vähän huvittanut joka kerta, kun laitan ne pyyhkimet päälle...
Mua hävettää, jos mun pyyhkimet on nopeemmalla kuin kaikkien vastaantulijoiden! Mietin, et noi muut pärjää harvemmalla pyyhkimisvälillä ja ne kattoo et tolla on täysillä, tarviiko muka...
Oon luullu et oon ainoa :D En tiiä mikä siinä on, et on jotenki noloa jos itellä viuhuu ne täysillä ja toisilla vähän hitaammin.
Oon kuitenkin aina aatellu silti pitää niitä just niin kovalla kun keli vaatii. Typerää semmonenki, jos ei näe kunnolla koko ajan.
Mulla sama 😆
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestiin liittyvä: kun täydessä bussissa yrittää etsiä istumapaikkaa, eikä vapaita rivejä löydy, täytyy äkkiä päättää kenen viereen istuu. Minua aina nolottaa, koska ajattelen ihmisten luulevan, että istun jostain tietystä syystä juuri heidän viereensä. Siksi yritän aina istua samaa sukupuolta olevan viereen, mielellään myös mahdollisimman iäkkään. :D
En huomannut onko tämä jo mainittu, mutta itselläni ongelmaksi tulee lisäksi se, että mitähän ajattelee se bussin matkustaja jonka viereen EN istu. Siis nolottaa se, että joku muu luulee minun luulevan, että hänessä on jotain vikaa, kun en istu hänen viereensä. Joo, ei ole helppoa löytää bussista sopivaa paikkaa. Itsekin valitsen yleensä samaa sukupuolta olevan, mahd. iäkkään henkilön.
Varsinkin jos se lääkäri on viehättävä... Apua.
Suurperheellisenä kun harvoin käy kaupassa ja joutuu ostamaan normisti ison satsin vessapaperia korona-aikaan ja tyypit kaupassa vilkuilee ostoskärryä
Päivystyksessä virtsanäytteen anto, kävelet sen kusikupin kanssa odotusaulan läpi vessaan ja sen reissun kruunaa se kun hoitsu kävelee mukana ja kovaan ääneen ohjeistaa kuinka se näyte tulee ottaa.
Minua hävettää hakea noutopizzaa tai muuta roskaruokaa...enkä ole edes ylipainoinen. Enkä kyllä itse kiinnitä huomiota siihen, hakevatko muut noutoruokaa. Mut jos haen tuosta, pizzeria 100 metrin päästä, pizzeriasta pizzaa ja naapuri sanoo esim. "onko pizzapäivä", niin hävettää ihan hitosti.
Viime aikoina olen joutunut käymään apteekissa lähes päivittäin. On pitänyt käydä välillä muualla apteekissa, kun tuntuu, että lähiapteekissa varmaan muistavat, että taasko se tulee, vaikka siellä on monta farmaseuttia töissä, eikä varmaan joka kerta samat.
Apua nauroin ääneen, tuo olisi juuri sellainen painajainen josta heräisin kauhusta hikoillen! :D pystyn oikein tuntemaan kuinka kiusallinen tilanne olisi