Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos deittisovellukset kerran ovat täynnä kevytsuhteita, kasuaaliia seksiä ja "polykuvioita"....

Vierailija
18.07.2024 |

...miten niistä oikein pääsee osalliseksi?

Itse en ole koskaan onnistunut pääsemään kenenkään tuliseksi viikonloppurakastajaksi, vaan olen joutunut tyytymään pitkiin parisuhteisiin. Niissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta niiden mukana tulee kaikenlaista muuta, mitä en tarvitse ja mikä on omien ihmissuhearvojeni kannalta yhdentekevää.  Ilmeisesti oma habitukseni ja luonteeni henkii sitten sen verran turvallista ja vakautta, että vetoan vain perinteisiä parisuhteita etsiviin naisiin.

Onko kohtalotovereita tai realistisia käytännön vinkkejä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ollut toisinpäin, pelkkiä pelimiehiä, rikollisainesta tai muuta outoa. Ehkä jossain on sulle sopiva juttu.

Vierailija
2/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet tyytynyt pitkiin parisuhteisiin? Aika monet joutuvat tyytymään lyhyihin ei-parisuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä löytänyt deittisovelluksista juttua joka lähtöön, niin vakavia suhteita kuin lyhytkestoisia irtosuhteita, riippuen siitä mitä olen kulloinkin hakenut. Mitä tulee ap:hen, luulisi olevan helpompaa juuri löytää niitä irtosuhteita kuin pitkäkestoisia sellaisia...

Vierailija
4/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä löytänyt deittisovelluksista juttua joka lähtöön, niin vakavia suhteita kuin lyhytkestoisia irtosuhteita, riippuen siitä mitä olen kulloinkin hakenut. Mitä tulee ap:hen, luulisi olevan helpompaa juuri löytää niitä irtosuhteita kuin pitkäkestoisia sellaisia...

Niinhän sitä tosiaan luulisi. Minkälaisella profiililla ja viestittelyllä olet lähtenyt liikkeelle, kun etsit seksiä tai kevyttä tapailua?

Vierailija
5/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä tosiaan luulisi. Minkälaisella profiililla ja viestittelyllä olet lähtenyt liikkeelle, kun etsit seksiä tai kevyttä tapailua?

Profiilissa ei ole mitään erityistä... Viesteissä taas ei sen kummempaa kuin kysyä suoraan mitä toinen hakee... Tosin joskus olen vähän kaino asian suhteen, joten en ole niin suorasukainen. Eivätkä etenkään naiset yleensä halua olla liian suorapuheisia asian suhteen. Mutta viimeistään rivien välistä kyllä jo pian tunnistaa, mitä toinen haluaa. Ja usein olen lähtenyt treffeille viattomammin ihan vain tutustumismielessä, mutta silti ne niin usein päätyvät sänkypuuhiksi, vaikken sellaista välttämättä ollut suunnitellut tai odottanut. 

Vierailija
6/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin aikanaan useampaankin kertaan FWB-virityksiin sekä nettideittien että muuten buukattujen sokkotreffien kautta.

Valttikorteina olivat pituus, itsevarmuus ja suoraviivaisuus. Ilmeisesti olivat myös tyytyväisiä saamaansa hoitoon kun parhaat näistä virityksistä kestivät vuosia.

Vierailija
7/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna repertuaaria miehiin niin varmasti löytyy kimppakivaa, peppuilua ja muuta polyilyä.

Vierailija
8/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kevyemmät tai tulisemmat suhteet sitten antaisivat sellaista mitä et voi saada pitkissä parisuhteissa?

Vierailija
9/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tinderissä näkee, että haetaan "pitkää suhdetta, mutta lyhytkin käy" tai toisin päin. Hetken piristystä, avoimessa suhteessa olevia, bi-seksuaaleja...Pitkää vakavaa suhdetta ei etsi kukaan. Törmäsinpa yhteen sijaisvanhemmuutta toivovaan naiseenkin, eli etsi itselleen pelkkää siittäjää. Ei ole romantikolle oikea paikka.

Vierailija
11/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kevyemmät tai tulisemmat suhteet sitten antaisivat sellaista mitä et voi saada pitkissä parisuhteissa?

Ihan hyvä kysymys. Ajattelen, että kyse on ennen kaikkia omista parisuhdearvoista. Kun mietin, minkälainen seksuaalinen ja romanttinen ihmissuhde on ihanteeni, se on jotakin aivan muuta kuin perinteinen pitkä monogaaminen ja sitoutunut parisuhde, jossa asutaan yhdessä, rakennetaan elämää, ja on ehkä koira tai lapsi. Tällaisessa kuviossa ei ole mitään pahaa tai väärin, ja tiettyyn rajaan asti tämä polku toimii minullekin (en todennäkäisesti muuttaisi enää toisen kanssa yhteen), mutta jos saisin valita karkkikauppaperiaatteella oman mieleni mukaan, siitä ei montaa elementtiä valikoituisi omaan koriini.

Toisaalta kyseessä on myös käytännön. Koen että oman ajan ja tilan tai itsenäisyyden tarpeeni eivät oikein toteudu, jos toista pitää nähdä melkein joka päivä, ja kyllä oman kokemukseni mukaan sellainen tietty särmä taittuu suhteesta, kun ollaan saman katon alla. Minulla on ollut yksi vuoden mittainen suhde, jota varmaan nimitettäisiin nykyisin tapailusuhteeksi, ja se oli upea järjestely.

Vierailija
12/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta mies valikoituisi poly yms kuvioihin, pitää hänen olla hyvännäköinen tai särmä. Jos jompikumpi ei ole oma vahvuus, niin vaikeaa on.

Vierailija
13/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta mies valikoituisi poly yms kuvioihin, pitää hänen olla hyvännäköinen tai särmä. Jos jompikumpi ei ole oma vahvuus, niin vaikeaa on.

Vierailija
14/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta olet todennäköisesti liian ruma ulkonäöltäsi. Olet päässyt pitkiin suhteisiin luonteesi perusteella, kun taas kevytsuhteisiin haetaan yleensä hyvää ulkonäköä, kun henkisillä ominaisuuksilla ei ole niin väliä. 

Vierailija
15/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin samaa mitä yllä. Aloita miehenä miehistä. Top miehet pääsee oikeasti valitsemaan. Avaa Grindr tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/gays

Vierailija
16/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta olet todennäköisesti liian ruma ulkonäöltäsi. Olet päässyt pitkiin suhteisiin luonteesi perusteella, kun taas kevytsuhteisiin haetaan yleensä hyvää ulkonäköä, kun henkisillä ominaisuuksilla ei ole niin väliä. 

Voihan se niinkin olla. Itse en kyllä pystyisi tapailusuhteeseen, jos toisen persoona, arvot ja luonteenpiirteet eivät miellyttäisi.

Vierailija
17/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt tapailusuhde olisi ok, jos se ei olisi sellainen että pitäisi varmuuden vuoksi käydä sukupuolitautitesteissä tämän tuosta.

Vierailija
18/18 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt tapailusuhde olisi ok, jos se ei olisi sellainen että pitäisi varmuuden vuoksi käydä sukupuolitautitesteissä tämän tuosta.

Pari kertaa vuodessa kannattaa käydä. Sen tiheämmästä testaamisesta ei välttämättä olisi edes mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi