Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Ymmärrän, että haluat ensisijaisesti lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe, mutta sulla alkaa olla jo sen verran ikää, että kiire on jos meinaat sellaisen löytää.
Tuossa iässä on normaalia, että naisilla on lapsia.Eri asia, jos olisit parikymppinen.
Olen melkein 10 vuotta nuorempi ja olisin ihan hyvin voinut kirjoittaa täsmälleen saman kommentin. Netistä ei nykyään pysty löytämään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Ymmärrän, että haluat ensisijaisesti lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe, mutta sulla alkaa olla jo sen verran ikää, että kiire on jos meinaat sellaisen löytää.
Tuossa iässä on normaalia, että naisilla on lapsia.Eri asia, jos olisit parikymppinen.
Ainakin lähipiirissäni on useita minua lyhyempiä, vähemmän komeita, saman tulo- ja sivistystason tyyppejä, joilla on reilusti alle 30 v. naisystävä. Itselle kyllä kelpaisi omanikäinenkin, mutta ainakaan nuo nuoremmat eivät ole koskaan sylkeneetkään suuntaani, mikä vähän ihmetyttää. Sitten jää jäljelle vain ne harvat yli kolmekymppiset, jotka hekään eivät ole merkittävästi aktiivisempia pariutumaan, vaikka Tinderissä valitetaan hupenevista munasoluista...
Tinderissä tulee todella harvoin matcheja vaikka suht monen naisen swaippaan oikealle. Ehkä, jos ylipaino, avoimet suhteet, tupakointi ja dokaaminen ei olisi dealbreakereitä niin olisi enemmän mahdollisuuksia. Varsinkin naisten tupakoinnin yleisyys vielä näinä valveutuneina aikoina on oikeasti hämmästyttävä ilmiö, josta en ole ihan päässyt perille. Ehkä tupakkafirmojen propaganda siitä, että rööki on oiva kapinoinnin ja itsemääräämisoikeuden symboli, on mennyt läpi?
En halua låhestyå enää naisia, pelkään naisia ja syytteitä. Olen mieluummin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt mies.
Kyllä lyhyille miehille ottajia riittää. Oma veljeni on hikisesti 170cm ja hätistelee daameja jaloistaan.
Miesten täysin järjettömät kriteerit naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitkä?
Vauvapalsta. Tänne eksyttyäni ei naiset voisi enää vähempää kiinnostaa ja homoksi minusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta. Tänne eksyttyäni ei naiset voisi enää vähempää kiinnostaa ja homoksi minusta ei ole.
Sama, mutta miehistä.
Kuka sellaiseen viittii aikaansa ja mielenterveyttään haaskata!?
Se on liian suuri. Ei sovi kehenkään.
Ei ole tullut vastaan sellaista jolla on samat arvot ja kemiat pelaa. Vain jompikumpi kriteereistä on täyttynyt ja siitä ei hyvää suhdetta saa tekemälläkään.
Lestadiolaiset on laittanut saatanalle iskelmä musiikin kuuntelusta ja helluntailaiset on siellä jo kieltää Jeesuksen.
Vanhetessa ei enää jaksa esittää seksitemppuja leikkiä seksikästä tai agropaattia. Hyvä kun jaksaa nousta sängystä saati esittää jotain seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta miehistä.
Kuka sellaiseen viittii aikaansa ja mielenterveyttään haaskata!?
😂 Meillä menee molemmilla näköjään niin pahasti tunteisiin, että mitä jos molemmat lopetetaan täällä se ajan ja mielenterveyden haaskaaminen. Ja oon ihan samaa mieltä, täällä on aivan käsittämättömän paljon ihmisiä niin naisia kuin miehiä joilla on hirveä tarve vihata toista sukupuolta. Ei vaan pitäisi itse lähteä mukaan siihen hölmöilyyn. Onneksi tämä kuitenkin taitaa olla lopulta vain pieni osa ihmisistä joilla on näin paha olla. Taidan unohtaa koko palstan ja yrittää unohtaa kaiken täällä lukemani ja palata aikaan ennen vauvapalstaa. Voi olla, että välillä tulee korville kun en ole ymmärtänyt jotain, mutta eikös virheistä kuulu oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitkä?
Normaali mielenterveys ja paino alle 100kg.
Jatkuvat vaatimukset. Kenenkään kanssa ei yksinkertaisesti voi olla, edes ystävä näköjään nykyään kun kaikki vaan itsekkäästi vaatii kaikenlaista. Viis siitä miltä minusta tuntuu.
En tietenkää varma, mutta suurimpia ongelmia luultavasti on, että tyrkytät akateemisuutta suurimmassa osassa lauseista.
Itsellä ainakin mielikuva miten sillä nostetaan itseä paremmaksi kuin muut, mikä arvostuksen sijaan aiheuttaa enemmän ärsyttää.
Tapailemieni naisten typeryys ja erilaiset fiksoitumat.
Tuossa iässä on normaalia, että naisilla on lapsia.
Eri asia, jos olisit parikymppinen.