Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Eli ei lapsia mutta sitten kuitenkin lapsia? Koita nyt päättää.
Vahva introverttiys ja itsenäinen luonne, en ole koskaan mitenkään erikseen etsinyt tai kaivannut parisuhdetta.
Kovat kriteerit.
Myös se, että edellistä eksääni ei päihitä todennäköisesti kukaan ja hänet ottaisin milloin tahansa takaisin. Mun mielestä silloin on edes epäreilua muita kohtaan ajatella muuta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Eli ei lapsia mutta sitten kuitenkin lapsia? Koita nyt päättää.
Täh? Haluan hankkia omia lapsia ennen kuin alan edes harkita uusperhekuvioihin lähtemistä. Haluan olla isä ensin, sitten vasta kokisin pystyväni edes teoriassa omaksumaan isäpuolen roolin. Onko tämä nyt jotenkin outo ja vallankumouksellinen näkemys sitten?
Vierailija kirjoitti:
Yli 80 % naisista tekee lapsen ja lähes kaikki alle nelikymppisenä. Eli se mikä päti sinun ikäisellesi muutama vuosi sitten ei pädekään enää - lapsettomia naisia ei juuri löydy. Lisäksi yhä useampi on löytänyt pysyvän parisuhteen. Vapaita lapsettomia naisia on siis jäljellä aika vähän. Kannattaa vaan ottaa kuppi kauniiseen käteen ja hyväksyä, että kannaltasi tilanne on muuttunut ja vaihtaa omia vaatimuksia. Tai sitten totutella yksinoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 80 % naisista tekee lapsen ja lähes kaikki alle nelikymppisenä. Eli se mikä päti sinun ikäisellesi muutama vuosi sitten ei pädekään enää - lapsettomia naisia ei juuri löydy. Lisäksi yhä useampi on löytänyt pysyvän parisuhteen. Vapaita lapsettomia naisia on siis jäljellä aika vähän. Kannattaa vaan ottaa kuppi kauniiseen käteen ja hyväksyä, että kannaltasi tilanne on muuttunut ja vaihtaa omia vaatimuksia. Tai sitten totutella yksinoloon.
Näin on, yksinoloon on totuteltava, mutta se, että en halua muiden lapsia intiimiin kokemuspiiriini, ei ole niinkään mikään mieltymys vaan vahva mielipide siitä, että lapseton mies hääräämässä vieraan perheen arjessa on vaan jotenkin... epäilyttävää/outoa/väärää.
Olen ollut sinkkuna 7 vuotta, ikää 43v. Lapset hommasin yksin hedelmöityshoidolla, olen onnellinen. Joskus mietin millaista olisi olla parisuhteessa, mutta ei mulla olis aikaa ja energiaa nyt olemaan suhteessa, kun lapsetkin ovat vielä päiväkoti-ikäisiä. Se miks olen sinkku on ehkä se , että oikeaa ei ole tullut vastaan vuosien saatossa, en ole myöskään mikään ihannekumppani pitkässä juoksussa.Parempia kuin minä varmasti löytyy, mutta sinkkuus ei minua haittaa, perhe, koti ja työ sujuu hyvin.
Naisten järjettömät kriteerit.
-En ole mikään huoliteltu babyfaceboy vaan karski ja karvainen mies.
-Korkeakoulutus puuttu, olen duunari ja sotken käteni tarvittaessa.
-Olen aika hiljainen, en ujo vaan sellainen että puhun vain silloin kun on asiaa.
-Mieluummiin viihdyn kotona tai mökillä kuin paikassa missä on paljon väkeä.
-Ja ehkä yksi mustahevonen syyksi vielä löytyy ja se on se että en käytä alkoholia, baareissa ja paikoissa missä ollaan humalassa niin siellä kuitenkin todella moni tapaa ja tutustuu muihin ihmisiin.
Pitäisi alkaa vissiinkin ehostamaan ulkonäköäni säännöllisesti ja karvat pois... sitten kouluun opiskelemaan insinööriksi... puhumaan jonninjoutavia enemmän ihmisille... kiertelemään kaikki suomen festarit läpi ja joka ilta baareihin...ja pitäis alkaa ryyppäämään... sitten minäkin varmasti saisin naisen ja olisin parisuhteessa.
Tossa nyt varmaankin ne merkittävimmät syyt minun ikisinkkuudelle.
m30
Lopetin hiljalleen alkoholin juomisen ja baareissa käymisen, eli tosielämässä ei seuraa enää löydy. Huomasin alkoholittomuuden olevan ihan mukava elämäntapa, ja mainitsin tästä nettideittiprofiilissakin, jolloin sielläkin hiljeni aivan täysin. Eli vaihtoehtoina lyhyempi, krapulainen ja alemman suorituskyvyn elämä jonkun lääväsen tyypin kanssa, tai pitkä, aktiivinen ja selvämielinen loppuelämä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko enää rakkauteen.
Aikoinaan eräs mies sanoi minulle näin:
”Hyödytön sä miehelle oot jos et voi edes píllüa antaa”.En tajunnut kuin vasta myöhemmin että sillä hetkellä uskoni rakkauteen murennettiin.
Eipä ole sen jälkeen kiinnostanut ketään löytää.Onhan sulla myös peppureikä ja suu jos vagina ei käy.
Just tämä.
Tämän takia en miestä halua.
Enkä usko rakkauteen.... tai no siihen että miehet ovat kykeneviä rakastamaan.
(Muitakin kuin itseään ja mülkküaan)
Parempi sinkkuna kuin jonakin seksityöläisenä, josta ei edes rahaa sais.
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Esim se että pullukat naiset vaativat atleettisia miehiä.
Hoikat naiset vaativat erityisen komeaa pitkää statusmiestä.
Vanhemmat naiset vaativat itseään nuorempaa miestä.
Yksinhuoltajat vaativat lapsetonta miestä.
Eli aina täytyy pariutua epäreilusti ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
-En ole mikään huoliteltu babyfaceboy vaan karski ja karvainen mies.
-Korkeakoulutus puuttu, olen duunari ja sotken käteni tarvittaessa.
-Olen aika hiljainen, en ujo vaan sellainen että puhun vain silloin kun on asiaa.
-Mieluummiin viihdyn kotona tai mökillä kuin paikassa missä on paljon väkeä.
-Ja ehkä yksi mustahevonen syyksi vielä löytyy ja se on se että en käytä alkoholia, baareissa ja paikoissa missä ollaan humalassa niin siellä kuitenkin todella moni tapaa ja tutustuu muihin ihmisiin.
Pitäisi alkaa vissiinkin ehostamaan ulkonäköäni säännöllisesti ja karvat pois... sitten kouluun opiskelemaan insinööriksi... puhumaan jonninjoutavia enemmän ihmisille... kiertelemään kaikki suomen festarit läpi ja joka ilta baareihin...ja pitäis alkaa ryyppäämään... sitten minäkin varmasti saisin naisen ja olisin parisuhteessa.
Tossa nyt varmaankin ne merkittävimmät syyt minun ikisinkkuudelle.
m30
Sinähän kuulostat täydelliseltä :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Tai sitten et vain ole tavannut normaaleja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Tai sitten et vain ole tavannut normaaleja naisia.
Tai naiset eivät vain ole tavanneet itseään eivätkä vielä parhaassa pariutumisiässäkään tiedosta kaikkia oikeita tarpeitaan ja vaatimuksiaan. Sehän on jo ihan meemi ja vanha läppä, että naiset "löytävät itsensä" joskus neljänkympin kynnyksellä. Sitä ei onneksi enää niin paljon näe, että oppii saamaan orgasmeja samassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko enää rakkauteen.
Aikoinaan eräs mies sanoi minulle näin:
”Hyödytön sä miehelle oot jos et voi edes píllüa antaa”.En tajunnut kuin vasta myöhemmin että sillä hetkellä uskoni rakkauteen murennettiin.
Eipä ole sen jälkeen kiinnostanut ketään löytää.Onhan sulla myös peppureikä ja suu jos vagina ei käy.
Just tämä.
Tämän takia en miestä halua.
Enkä usko rakkauteen.... tai no siihen että miehet ovat kykeneviä rakastamaan.
(Muitakin kuin itseään ja mülkküaan)Parempi sinkkuna kuin jonakin seksityöläisenä, josta ei edes rahaa sais.
Kannattaa lisätä itsesi, vaikka nainen oletkin, tuohon rakkauteen (muuta kuin itserakkauteen) kykenemättömien joukkoon.
Huomattavan suurikokoiset riippurinnat ja leveä lantio. Voih, kunpa kelpaisin jollekin tällaisena uhkeana keski-ikäisenä neitosena. Lisäksi minulla on akateeminen koulutus.
Korkeat vaatimukset (jotka kyllä itsekin täytän) kumppanin suhteen.