Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1641/2581 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis :(

Vierailija
1642/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vanha ja ruma äijä

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet rinnat.

Vierailija
1644/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
1645/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan missään muualla kuin töissä, kaupassa ja lenkillä. Takuuvarma tapa pysyä sinkkuna

Vierailija
1646/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies 39v kirjoitti:

Ei kukaan halua elää parisuhteessa lyhyen ja lihavan miehen kanssa joka on ruma kuin mikä, joka on köyhä, tyhmä, puhuu huonosti ja jolla on legopalikan sosiaaliset taidot. Eli siis siksi, että olen joka suhteessa vastenmielinen ja epäonnistunut yksilö.

Tämä. Ei kellekään kelpaa liki 5-kymppinen ruma, köyhä, tuleva työtön ja vielä pienellä munalla varustettuna. Ei evoluution jätepala kelpaa nuorenakaan, saati keski-ikäisenä. Niin se vain menee.

Vierailija
1647/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat huomattavan suurikokoiset ja ne riippuvat alhaalla. Lisäksi ne ovat hyvin suonikkaat ja raskausarpiset. Olen nelikymppinen akateeminen nainen. Ai niin, lantiokin on aika leveä! Ja olen harrastanut myös animea.

Vierailija
1648/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta pitää nainen vain kaukaisena haaveena. Todellisuudessa hän tuskin olisi yhtä hyvää seuraa kuin unelmissa.

Vierailija
1649/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vaikea lapsuus, seksuaalista hyväksikäyttöä ja tunnekylmä jonkinsortin narsisti äiti. Koulukiusattuna oleminen ylä-asteella. Toivon että karman laki toimii

Olen 39v mies. On kyllä läheisyyden kaipuu ja samalla pelko. Luovutettu ei ole. Traumaterapian avulla taistellaan pienin askelin eteenpäin.

Kyllä luulisi onnen joskus kääntyvän, vaikka sitten seuraavassa elämässä.

1650/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään eläimistä enemmän kuin ihmisistä.

Hrrrr, puistattaa!

Itsekin tykkään eläimistä - hyvin valmistettuna. En ole kuitenkaan vielä päässyt koiran makuun.

1651/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut muutaman kerran saamatta vastarakkautta. Tavallisen näköinen, keskimittainen ja normaalipainoinen, korkeasti koulutettu mies. Naisia ei kiinnosta.

Vierailija
1652/2581 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy tällä hetkellä on ehkä se että pakkien saaminen on oikeasti fyysisesti tuskallista.

Psyykkisesti pakit on helpompi käsitellä mutta fyysinen kipu mikä valtaa kehon pakkien saamisen jälkeen on todella kivuliasta. Se passivoi naisten suhteen.

Ei ole helppoa tehdä aloitetta kun pakit ovat todennäköisesti edessä ja se sattuu

Vierailija
1653/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka ette ”päässeet” , ”kelvanneet” jaksatte elämässä?

Olen 35-vuotias, jota kukaan ei halunnut ja tuntuu että olen ihan loppu.

Yritän parhaani etten katkeroidu, mutta kyllä usein sattuu ja harmittaa kun näkee pariskuntia.

Vierailija
1654/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäinen mies kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen että olen liian komea. 186 pituutta  ja 105 kiloa reenattua roppaa, hiukset vaaleat ja silmät siniset.

Mitä olen treffeillä käynyt niin olen saanut käsityksen ettei naiset luota minuun, ajattelevat että olen vain sen yhden asian perässä ja saatuani vaihdan naista.

Tämä ei todellakaan ole tarkoitukseni,  haluan oikeasti löytää itselleni sopivan kumppanin loppu elämäksi jonka kanssa rakastaen jakaisin niin hyvän kuin huonon päivän.

Ei tuollaista ongelmaa olekaan, että joku olisi liian komea tai kaunis.

Voi olla. Kuten yllä mainittiin miesten näkökulma. Naisten näkökulmasta taas nainen voi olla hyvinkin kaunis ja siksi vetää vain pinnallisia ja henkisesti itselleen sopimattomia miehiä puoleensa kun ns. nörtimmät eivät välttämättä uskalla lähestyä.

Vierailija
1655/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai liian vaativa. Kyllä useampikin mies tahtonut suhteeseen kanssani, mutta olen päättänyt olla sinkku. Olen hoikka, akateeminen ja usein kauniiksi kehuttu.  Olen myös ollut pahasti rakastunut ja kokenut hyvin voimakasta molemminpuolista kemiaa. Olisin tämän ihmisen kanssa nyt jos ei asuttaisi eri maissa. Tuon jälkeen on hyvin vaikea tyytyä suhteeseen, jossa ei ole molemminpuolista kemiaa. Mainittakoon vielä, että hyvin harvan kanssa koen molemminpuolista kemiaa. Oikean henkilön löytämistä myös vaikeuttaa se, että olen luonteeltani hieman erakko ja viihdyn parhaiten pääni sisällä pohtien asioita.

Vierailija
1656/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-En ole mikään huoliteltu babyfaceboy vaan karski ja karvainen mies.

-Korkeakoulutus puuttu, olen duunari ja sotken käteni tarvittaessa.

-Olen aika hiljainen, en ujo vaan sellainen että puhun vain silloin kun on asiaa.

-Mieluummiin viihdyn kotona tai mökillä kuin paikassa missä on paljon väkeä.

-Ja ehkä yksi mustahevonen syyksi vielä löytyy ja se on se että en käytä alkoholia, baareissa ja paikoissa missä ollaan humalassa niin siellä kuitenkin todella moni tapaa ja tutustuu muihin ihmisiin.

Pitäisi alkaa vissiinkin ehostamaan ulkonäköäni säännöllisesti ja karvat pois... sitten kouluun opiskelemaan insinööriksi... puhumaan jonninjoutavia enemmän ihmisille... kiertelemään kaikki suomen festarit läpi ja joka ilta baareihin...ja pitäis alkaa ryyppäämään... sitten minäkin varmasti saisin naisen ja olisin parisuhteessa. 

Tossa nyt varmaankin ne merkittävimmät syyt minun ikisinkkuudelle.

m30

Veit sanat suustani, tässä toinen samantapainen.

m26

Vierailija
1657/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri rakkaudessa ja järkiliittoon en tyydy

Vierailija
1658/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla olla avoin, minun on vaikea luottaa ihmisiin, pelkään että minua satutetaan. N37

Vierailija
1659/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v aviossa ja myrskyisä ero. Talooni ei tule muita naaraspuolisia kuin kissoja.

Vierailija
1660/2581 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on hyvä olla. En ole puolikas ihminen vailla toista puoliskoa, vaan olen ihan kokonainen ihminen

. Kaikki eivät halua samoja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan