Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Se on liian suuri. Ei sovi kehenkään.
Tällä palstalla nousi 20 kättä heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Yli 80 % naisista tekee lapsen ja lähes kaikki alle nelikymppisenä. Eli se mikä päti sinun ikäisellesi muutama vuosi sitten ei pädekään enää - lapsettomia naisia ei juuri löydy. Lisäksi yhä useampi on löytänyt pysyvän parisuhteen. Vapaita lapsettomia naisia on siis jäljellä aika vähän. Kannattaa vaan ottaa kuppi kauniiseen käteen ja hyväksyä, että kannaltasi tilanne on muuttunut ja vaihtaa omia vaatimuksia. Tai sitten totutella yksinoloon.
Maailmalta alle 4-kymppisiä lapsettomia naisia löytyy miljardeja. Kyllä niistä muutama sata miljoonaa on valmis Suomeen muuttamasn. Kuppi kauniiseen käteen vaan ja ulkomaisilta treffipalstoilta etsimään.
Olen ylipainoinen Jaajon näköinen nainen. Löytyiskö ottajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Yli 80 % naisista tekee lapsen ja lähes kaikki alle nelikymppisenä. Eli se mikä päti sinun ikäisellesi muutama vuosi sitten ei pädekään enää - lapsettomia naisia ei juuri löydy. Lisäksi yhä useampi on löytänyt pysyvän parisuhteen. Vapaita lapsettomia naisia on siis jäljellä aika vähän. Kannattaa vaan ottaa kuppi kauniiseen käteen ja hyväksyä, että kannaltasi tilanne on muuttunut ja vaihtaa omia vaatimuksia. Tai sitten totutella yksinoloon.
No ei todellakaan ole 80 prossaa nelikymppisistä naisista saanut lapsia! :D Tuollainen lisääntymisprosentti on ihan muissa maissa.
Minulla on rakastaja, jonka kanssa nähdään säännöllisesti, parisuhteeseen meistä ei ole enkä haluaisikaan, näin on hyvin. Omat lapset ja ystävät täyttävät muun ajan... Ihana asua ilman miestä omassa kodissa 👌🏻
Sanoisin siis että rakastajani on se suurin syy, miksi en edes jaksa etsiä suhdetta ja olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset 9täysi-ikäisiä, nyt en huolisi miestä enää vaivoikseni vaikka maksettaisi. Nautin tästä omasta rauhasta ja vapaudesta niin paljon. Elän elämäni parasta aikaa.
N47
Tämä! Lisäksi 5-kymppiset miehet (jos heitä sinkkumarkkinoilta löytyy) haluavat samaa kuin 2-, 3- ja 4-kymppiset miehet, eli parikymppisen naisen. Kun itse olet yli 40 ja lapset jo maailmalla, olet ilmaa miehille. Olen tämän hyväksynyt ja nautin yksinolosta.
Hyvin harva viisikymppinen mies haluaa parikymppisen kumppanin. Jostain syystä naiset ylläpitävät tällaista harhakäsitystä. Kumppanin kanssa halutaan kohdata myös muuten kuin fyysisesti.
Miehet itse vitsailevat ja puhuvat tästä, ehkä kannattaisi lopettaa niin ei tulisi näitä "harhakäsityksiä". 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun mutsi tekee mulle ruuat ja pesee mun pyykit, tuossa on sen verran painava syy mikä karkottaa kaikki naiset kauas mun läheltä.
M35
Mikä estää tekemästä näitä itse?
Olen epävarma kehostani ja olen pitkään ollut liian laiska tekemään asialle mitään. Oikeastaan muuta vikaa itsestäni en keksi, on koulutus, työ, harrastuksia, ihan komea naama, sosiaaliset taidot ja huumorintaju, hyviä kavereita jne. Kehohäpeän takia olen vaan vältellyt kaikkea intiimiä naisten kanssa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työkyvytön mies. Ei auta vaikka olen ihan fiksu ja vilmaattinenkin, tutustuminen tyssää aina tuohon.
Työttömän tai työelämän ulkopuolella olevan miehen on myös omien kokemusten mukaan lähes mahdotonta päästä edes ensimmäisille treffeille. Itse en ole ollut työelämässä useampaan vuoteen, kun taloudellinen tilanteeni salli työelämästä pois jättäyttymisen. En siis nosta minkäänlaisia korvauksia vaan elän omilla säästöilläni.
Vaikka elämäni on muuten nykyään paljon täydenpää, niin haaveet parisuhteen löytämisestä ovat kuitenkin lentäneet roskiin.. Muutos naisten kiinnostuksessa minua kohtaan on ollut silmiinpistävä verrattuna niihin aikoihin, kun olin töissä hyvällä statuksella hyväpalkkaisessa työssä. Luonnollisesti ajatus loppuelämän elämisestä yksinään tuntuu aika ikävältä, mutta ei kuitenkaan niin ikävältä kuin stressaavaan ja yöunet vievään oravanpyörään palaaminen..
Onnekas. Ajatus siitä että voisi vaan elää kuten tahtoo ilman stressaavaa työtä joka vie 8 tuntia päivästä kuulostaa hienolta.
Vierailija kirjoitti:
Olen epävarma kehostani ja olen pitkään ollut liian laiska tekemään asialle mitään. Oikeastaan muuta vikaa itsestäni en keksi, on koulutus, työ, harrastuksia, ihan komea naama, sosiaaliset taidot ja huumorintaju, hyviä kavereita jne. Kehohäpeän takia olen vaan vältellyt kaikkea intiimiä naisten kanssa.
M30
Jos tää on totta niin kannattaa herätä nyt. Sulla on siis elämässä vain yksi asia mikä vaatii hieman hiomista. Ja oot vieläpä mies parhaassa iässä eli fyysisen kunnon parantaminen käy melkein itsestään kunhan saat itsesi aktiiviseksi (30-45 min treeniä päivässä) ja syöt terveellisesti.
Koska kaikki hylkää ja tuottaa pettymyksen vaikka en koskaan kenellekään halua mitään muuta kuin hyvää ja olen omasta onnestani valmis tinkimään että toisella on kaikki hyvin
Mutta ei se auta, vaikeudet on tarkoitettu voitettaviksi ja minut selviytyjäksi!
Naivius, kielitaidottomuus, raittius, myönteisesti läheisriippuvuus. Haluaisin fyysisen elämänkumppanin, ihmisen, joka haluaa läheisyyttä, kosketusta, täsmälleen oman ikäiseni.
Varmasti joku näistä etten ole parisuhderintamalla kaikkein halutuinta: päihdeongelma josta taas: työtön, rikoskierre ja sen seuraukset, seksiä kenelle tahansa joka mahdollistaa aineiden käyttöäni. Olen täydellisen epäluotettava ja valmis mihin tahansa jotta saan taas seuraavan kerran pään sekaisin. Moni käy minua panemassa mutta parisuhde ei vaihtoehto.
nyt olen harjoiellut vuoden sinkkuutta, mut ei ole mun juttu.mieheni lähti ylimpään laulukuoroon ja jätti minut, soliaalisen naisen juttelemaan itsekseni. Apua
Ikäni (50+) ja edellytys lapsettomasta miehestä.
Ei ole yhtä syytä. Jos yksikin asia olisi kunnossa, niin olisin luultavasti nuorena mennyt naimisiin. Pääsyyt olivat nirsous, kamala ulkonäkö, hirveä luonne, surkeat ihmissuhdetaidot ja kiusaaminen murrosiässä, josta toipumiseen meni lähemmäs kolmikymppiseksi. Kuitenkin varmaan jonkun örrimönkiäisen olisi saanut. Enää nyt liki viisikymppisenä ei kannata, koska ei jaksaisi katsoa ketään ja joustaa, hyvät asiat mitä suhteessa on on jo ohitse. Se menisi vain jomman kumman omaishoidoksi.
Miestissit, naama joka hukkuu muuhun massaan, videopeleistä pitäminen
Olen itsekin ollut koko ikäni (36) naisiin päin "näkymätön", mutta ammennan elämääni sisältöä muista aiheista kuten työ, harrasteet, luonto silloin kuin edellä mainituista aikaa jää. Mm. tuore HS:n uutinen https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008048534.html voisi olla lukemisen arvoinen. Jostain hyvästä jää paitsi mutta varmasti monesta murheestakin. Kolikolla on myös kääntöpuoli.