Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Masennuksen myötä koko elämä mennyt täysin pois raiteiltaan tällä hetkellä. Mahdollinen parisuhde on prioriteettilistalla vasta myöhemmällä sijalla. Jos nyt ensin jaksaisi huolehtia oman elämän hallinnasta.
Omalla (N31) kohdalla varmaan kokemattomuus. Mulla ei oo ollu poikia tai miehiä elämässä edes lapsena tai nuorena, ei edes työelämässä. Heti ku joku mies kiinnostuu niin en osaa tehdä asialle mitään muuta ku torjua. :/ Oon yrittäny käydä treffeillä, mutta yleensä en torjuntavaisto iskee jo enne sitä. Sitten viimestään kun on tavannu nii oon heti aina jotenki puolustuskannalla. :(
Olen miljonääri, seuraa ja tyrkyttäjiä löytyy eikä tarvitse tyytyä vakipanoon.
Olen 169cm pitkä mies, joka kunnioittaa muiden ihmisten yksityisyyttä eli harvoin aloitan keskusteluita. Osaan kyllä puhua ja kuunnella tilaisuuden tullen. Lisäksi harrastukset vie enempi luontoon tai ovat muuten yksilölajeja. Naamakaan ei ole mikään komein. Eli saan olla rauhassa enkä tee juurikaan aloitteita. Aina välillä tapailujuttuja ja muutama pitkä suhde takana, mutta jotenkin ne tuntuu väljähtyvän. Löytyneet deittipalstoilta tai tinderistä. Tai jäävät etäsuhteiksi ja sitten päättyvät. On lapsi ja ikää 40+
En usko enää rakkauteen.
Aikoinaan eräs mies sanoi minulle näin:
”Hyödytön sä miehelle oot jos et voi edes píllüa antaa”.
En tajunnut kuin vasta myöhemmin että sillä hetkellä uskoni rakkauteen murennettiin.
Eipä ole sen jälkeen kiinnostanut ketään löytää.
Olen jotenkin liian outo miehille.
Aina saan kommenttia miksen voi olla naisellisempi, miksi harrastan tollasta, miksen osaa... jne.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäiset miehet viimeisen 8vuoden aikana ja en halua ketään pään vaivaksi tai ketään nalkuttamaan viereen turhista asioista kotona kuten siittä että tiskiharja on väärän värinen ja roskapussi väärässä paikkaa. Miehissäkin näitä löytyy. Nyt kun asun yksin ja olen sinkku ei ole mitään setvittävää tai draamaa, ja saan pomppia vaikka päälläni ja laittaa ja viedä roskat kun itse halun, sillä asun yksin. Ihanaa. Vapaus.
T nainen 28v
Jos sinua kismittää se, että mies kommentoi tiskiharjan väärää väriä, niin silloinhan sinä olet itse valinnut värin, josta olet tykännyt. Naisillako vaan saisi olla mielipide tiskiharjan oikeasta väristä?
Vierailija kirjoitti:
SylkeeLasiin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suurin syy sinkkuuteeni on se, että en välitä petipuuhista. Tunnen fyysistä vetoa todella harvaan ihmiseen. Vaikka tuntisin romanttisia tunteita ja rakkauttakin toista kohtaan, en välttämättä tunne fyysistä vetoa. Menee liian hankalaksi. Ja toista kohtaan todella epäreilua, kun halut ei kohtaa. Jokaisessa parisuhteessa seksi, tai lähinnä sen puute on muodostunut ongelmaksi. Siksi helpompaa olla sinkkuna, vaikka oikeasti haluaisin olla parisuhteessa.
Eli perus-nirsous. Normimuna ei kelpaa
Kuules normimuna, moni tosiaan kaipaa muutakin kuin jonkinlaista munaa. Esimerkiksi aivot ja terve tunne-elämä olisivat älyttömän kiva juttu siinä kumppanissa.
Naisen seksuaalinen halukin syttyy aivojen kautta eikä näköaistin käynnistämällä refleksillä kuten miehen.
Aivojen kautta refleksillä syttyy elämässä kaikki. Ei minun ainakaan tarvitse puhua tyttöystävälleni jonkinlaisena älyllisenä esileikkinä, hiljaisuudesta lähtee usein hyvä pano. Eihän muissakaan eläinlajeissa urokset järjestä naaraille mitään luentoja ennen naimista.
Liian vaikeaa juuri nyt. Suunnittelen muuttoa satojen kilometrien päähän.
Miehen pitää tuoda jotain lisää. Ja olla Luojan tuoma. Narisijoita ja narsistisia oman elämän surkuttelevia pikkupoikia tarjolla Suomen sosialisitisessa valtiossa. Merellä on kalaa paremmin, sanovat.
Keski-ikäinen, varaton ja opiskelija. En kelpaa kellekään.
Yhä tähän ketjuun pätee sama asia: jos yksi kumppani on kusipää, niin vika on todennäköisesti hänessä. Jos kaikki kumppanit ovat olleet kusipäitä, niin vika todennäköisesti on sinussa.
Seksuaalinen haluttomuus (mies) ja köyhyys.
Monelle kauniille naiselle on tullut annettua pakit, kun ei kannata edetä kun tarjoaisin vain pettymyksiä.
Nämä feministit suomesssa. Otan idästä tai Aasiasta seuraavan vaimon.
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
M37: Se, että nettideittailu ei nykyisellään enää toimi. Olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni hyvä poikaystävä ja saanut seuraa helposti, kun on vain aloittanut mukavia keskusteluja naisten kanssa deittisivustoilla heihin vilpittömästi tutustuakseni. Nykyään pitää saada lupa naiselta aloittaa keskustelu (mätchäys), ja miehet hukkuvat Tinder-tyylisten palveluiden maassaan - eikä suurin osa ainakaan naisista tunnu edes pitävän niitä enää oikeina seuranhakupalveluina vaan ihan vaan somena, jossa on pakko olla muodon vuoksi. Myös yh-äitien, vapaaehtoisesti lapsettomien ja polyamoristen määrä on noussut eksponentiaalisesti, kaikki minulle sopimattomia kumppaneita.
Mulla on vähän samankaltaisia havaintoja. Tuntuu että kaikki nettideittipalvelut ovat huonontuneet vuosien saatossa eikä se johtu ikääntymisestäni koska kelpuutan edelleen omanikäisiäkin naisia.
Aiemmin kävin treffeillä 10-34 krt vuodessa, mutta nyt viime treffit oli lokakuussa..
Olen itsenäinen ja vahva nainen